𝙰𝚄𝚃𝙷𝙾𝚁𝚂 𝙿𝙾𝚅:
𝚂𝚎𝚞𝚗𝚐𝚖𝚒𝚗𝚗𝚒𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚍𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐 𝙻𝚎𝚎 𝙺𝚗𝚘𝚠 𝚊𝚗𝚍 𝙷𝚊𝚗. 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚙𝚛𝚘𝚖𝚒𝚜𝚎𝚍 𝚂𝚎𝚞𝚗𝚐𝚖𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚌𝚑𝚎𝚊𝚝 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗. 𝚂𝚎𝚞𝚗𝚐𝚖𝚒𝚗 𝚋𝚎𝚕𝚒𝚎𝚟𝚎 𝚘𝚗 𝚒𝚝...𝚜𝚘 𝚑𝚎 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝...
~~~~~~~~~~~~~~~
𝟺 𝚈𝙴𝙰𝚁𝚂 𝙻𝙰𝚃𝙴𝚁
𝚂𝙰𝚃𝚄𝚁𝙳𝙰𝚈 𝙼𝙾𝚁𝙽𝙸𝙽𝙶(𝚂𝙴𝚄𝙽𝙶𝙼𝙸𝙽𝚂 𝙿𝙾𝚅):
𝙸 𝚠𝚘𝚔𝚎 𝚞𝚙 𝚠𝚒𝚝𝚑𝚘𝚞𝚝 𝚊 𝙻𝚎𝚎 𝙺𝚗𝚘𝚠 𝚘𝚛 𝚊 𝙷𝚊𝚗 𝚋𝚢 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚜𝚒𝚍𝚎𝚜 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝙸 𝚛𝚎𝚖𝚎𝚋𝚎𝚛𝚎𝚍...𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚘𝚛𝚔 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚖𝚎 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚊𝚗𝚢. 𝙸 𝚐𝚘𝚝 𝚞𝚙 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚗𝚊𝚞𝚜𝚎𝚘𝚞𝚜. 𝙸 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚟𝚘𝚖𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘 𝙸 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔𝚕𝚢 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚝𝚑𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚠𝚎𝚍 𝚞𝚙. 𝙸𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚔𝚒𝚗𝚍𝚊 𝚜𝚝𝚛𝚊𝚗𝚐𝚎 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝙸 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚊𝚜𝚝 𝚖𝚘𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐𝚜. 𝚂𝚘 𝙸 𝚍𝚎𝚌𝚒𝚍𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚌𝚊𝚕𝚕 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚋𝚎𝚜𝚝𝚒𝚎𝚜,𝙻𝚒𝚡𝚒𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙹𝚒𝚗𝚗𝚒𝚎. 𝙸 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚙 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚊𝚜𝚝 𝚏𝚎𝚠 𝚖𝚘𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎. 𝚂𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗𝚕𝚢...𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚎 𝚙𝚛𝚎𝚐𝚗𝚊𝚗𝚝...𝙿𝚛𝚎𝚐𝚗𝚊𝚗𝚝?...𝙸'𝚖 𝚝𝚘𝚘 𝚢𝚘𝚞𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚘𝚏 𝚊 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍...𝚄𝚗𝚝𝚒𝚕 𝙸 𝚛𝚎𝚖𝚎𝚋𝚎𝚛𝚎𝚍...𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝙻𝚎𝚎 𝙺𝚗𝚘𝚠 𝚊𝚗𝚍 𝙷𝚊𝚗. 𝚂𝚘 𝙸 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚞𝚢 𝚊 𝚙𝚛𝚎𝚐𝚗𝚊𝚗𝚌𝚢 𝚝𝚎𝚜𝚝.
𝙸 𝚋𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚊 𝚙𝚛𝚎𝚐𝚗𝚊𝚗𝚌𝚢 𝚝𝚎𝚜𝚝. 𝙸 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚝𝚑𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚒𝚝. 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚘 𝚗𝚎𝚛𝚟𝚘𝚞𝚜 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝙸 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚑𝚘𝚠 𝚝𝚘 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚘𝚏 𝚊 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍. 𝙸 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚌𝚑𝚎𝚌𝚔 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚎𝚜𝚝...𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚙𝚛𝚎𝚐𝚗𝚊𝚗𝚝...𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚗𝚎𝚛𝚟𝚘𝚞𝚜 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚖𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝, 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚗𝚎𝚛𝚟𝚘𝚞𝚜 𝚝𝚘 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚘𝚠𝚗 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝙻𝚎𝚎 𝙺𝚗𝚘𝚠'𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝙷𝚊𝚗'𝚜 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍. 𝙸 𝚍𝚎𝚌𝚒𝚍𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚜𝚞𝚛𝚙𝚛𝚒𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚜𝚘 𝙸 𝚑𝚒𝚍 𝚒𝚝.
YOU ARE READING
𝙷𝚎𝚊𝚛𝚝-𝙱𝚛𝚘𝚔𝚎𝚗 𝙱𝚒𝚝𝚌𝚑 𝚃𝚘 𝙱𝚊𝚍𝚊𝚜𝚜 𝙱𝚒𝚝𝚌𝚑
Romantizm(𝙍𝙀-𝘾𝙍𝙀𝘼𝙏𝙀𝘿) ~~~~~~~~~~~~~ 𝚂𝚎𝚞𝚗𝚐𝚖𝚒𝚗 𝚠𝚊𝚜 𝚍𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐 𝙻𝚎𝚎 𝙺𝚗𝚘𝚠...𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙻𝚎𝚎 𝙺𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚑𝚎𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚖 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝙷𝚊𝚗...𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚝𝚎𝚙-𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛...𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚒�...