𝙹'𝚣𝚞𝚛𝚒 𝚈𝚘𝚗𝚒 𝙲𝚕𝚊𝚛𝚔𝚎 💋🖤
10:00𝚙𝚖
* 10 𝚖𝚒𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚌𝚊𝚕𝚕𝚜 - 20 𝚖𝚎𝚜𝚜𝚊𝚐𝚎𝚜 *
𝑎 𝑤ℎ𝑜 𝑎 𝑐𝑎𝑙𝑙 𝑜𝑓𝑓 𝑚𝑖 𝑝ℎ𝑜𝑛𝑒 𝑠𝑜 ... 𝑑𝑒𝑚 𝑛𝑢ℎ 𝑠𝑒𝑒 𝑠𝑒ℎ 𝑑𝑖 𝑘𝑖𝑙𝑙𝑎 𝑎 𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝 𝑚𝑛 .As I lazily get up out of bed I checked my phone to see the missed calls and messages that came to my phone and realized that tanny was the one who called and also the one who sent the messages.
𝑇𝑎𝑛𝑛𝑦 𝑏𝑜𝑜 ❤️
» 𝑚𝑎𝑚𝑚𝑧 𝑑𝑒𝑚
» 𝐻𝑒𝑙𝑙𝑜 𝑚𝑖𝑠𝑠 !!!!
» 𝑙𝑖𝑘𝑘𝑘𝑒 𝑟𝑎𝑡 𝑦𝑢ℎ 𝑐𝑦𝑎ℎ 𝑎𝑛𝑠𝑎 𝑦𝑢ℎ 𝑝ℎ𝑜𝑛𝑒 !!!
» 𝑎𝑛𝑦𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑦𝑢ℎ 𝑚𝑛 𝑠𝑒ℎ 𝑓𝑖 𝑢𝑛𝑏𝑙𝑜𝑐𝑘 ℎ𝑖𝑚 ...𝑇𝐹 !!!
* 𝑐𝑎𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑇𝑎𝑛𝑛𝑦 𝑏𝑜𝑜❤️ *
"𝐧𝐨𝐰 𝐲𝐮𝐡 𝐜𝐡𝐨𝐨𝐬𝐞 𝐟𝐢 𝐬𝐞𝐞 𝐬𝐞𝐡 𝐦𝐢 𝐚 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐲𝐮𝐡 ... 𝐌𝐈 𝐖𝐀𝐀𝐇 𝐁𝐂𝐊 𝐌𝐈 𝐂𝐑𝐄𝐃𝐈𝐓 !!!" She said screaming in the phone , " 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐦𝐢 𝐝𝐢𝐝 𝐚 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩 " I said, " 𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐲𝐮𝐡 𝐦𝐚𝐧 𝐬𝐞𝐡 𝐲𝐮𝐡 𝐟𝐢 𝐮𝐧𝐛𝐥𝐨𝐜𝐤 𝐡𝐢𝐦 .. " she said ," 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐨𝐟 𝐚𝐥𝐥 𝐦𝐢 𝐧𝐚𝐡𝐯 𝐧𝐮𝐡 𝐦𝐚𝐧 , 𝐚𝐧 𝐝𝐚𝐡 𝐮𝐭𝐞 𝐝𝐞𝐡 𝐜𝐚𝐧 𝐠𝐰𝐚𝐧 𝐚𝐧 𝐟𝐮𝐜𝐤 𝐨𝐟𝐟 " i said angrily, " 𝐚 𝐰𝐚𝐡 𝐡𝐢𝐦 𝐯𝐨𝐮𝐥𝐝𝐚 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐨 ??" she asked.
" 𝐠𝐲𝐚𝐥𝐥𝐥𝐥𝐥𝐥𝐥.. 𝐡𝐢𝐦 𝐨𝐦𝐚𝐧 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐯𝐚 𝐦𝐢 𝐲𝐚𝐰𝐝 𝐟𝐢 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐟𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐦𝐢 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐢 𝐛𝐞𝐚𝐭 𝐝𝐢 𝐠𝐲𝐚𝐥 ... 𝐳𝐨𝐨𝐩𝐬 𝐳𝐚𝐚𝐩𝐬 𝐧𝐨𝐰 𝐦𝐢 𝐬𝐞𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐩𝐮𝐥𝐥 𝐮𝐩 𝐚 𝐡𝐞𝐫 𝐲𝐚𝐰𝐝 𝐚𝐧 𝐧𝐭𝐡 𝐜𝐲𝐚𝐡 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐦𝐢 𝐬𝐞𝐡 𝐡𝐢𝐦 𝐧𝐮𝐡 𝐟𝐮𝐜𝐤 𝐝𝐢 𝐧𝐚𝐡 𝐛𝐚𝐝𝐞 𝐠𝐲𝐚𝐥 " i said aounding pissed. " 𝐰𝐨𝐨𝐢𝐢𝐢𝐞𝐞𝐞𝐞 𝐦𝐢 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐨𝐥𝐞 " she said laughing in the phone ," 𝐡𝐢𝐦 𝐜𝐚𝐧 𝐤𝐢𝐬𝐬 𝐲𝐮𝐡 𝐚𝐬𝐚 𝐟𝐢 𝐚𝐥𝐥 𝐢 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐚𝐡 𝐠𝐲𝐚𝐥 " she said and i chuckled to myself , " 𝐦𝐚𝐡 𝐮𝐧𝐛𝐥𝐨𝐜𝐤 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐧 𝐡𝐞𝐚𝐫 𝐰𝐞𝐡 𝐡𝐢𝐦 𝐚 𝐬𝐞𝐡 " I lied. Him head a go hurt him kmt .
A couple hours passed after our called and I just felt the urge to unblock khadmiel... I mean I like but it's the fact that he went to that girls house which passes me off.
YOU ARE READING
Call Me When It Rains ( Now Or Neva )
Romance𝙸𝚗 𝚊 𝚠𝚘𝚛𝚕𝚍 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚍𝚟𝚎𝚗𝚝𝚞𝚛𝚘𝚞𝚜 𝚖𝚎𝚎𝚝𝚜 𝚊𝚗𝚝𝚒𝚜𝚘𝚌𝚒𝚊𝚕, 𝚎𝚡𝚙𝚕𝚘𝚛𝚎𝚜 𝚖𝚊𝚗𝚢 𝚎𝚡𝚙𝚎𝚛𝚒𝚎𝚗𝚌𝚎𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚘𝚏 𝚊 𝚝𝚎𝚎𝚗𝚊𝚐𝚎𝚛. 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚌𝚑𝚊𝚛𝚊𝚌𝚝𝚎𝚛𝚜 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚎𝚡𝚙...