Saat beş olmuştu ve misafirler gelmeden hazırlanmam lazımdı. Ne giyiceğimi bilemedim o yüzden Sıla'nın bana hediye olarak aldığı beyaz elbiseyi giydim.
Elbiseyi böyle düşündüm kol detayları hariç.
Yüzüme çok az makyaj yapıp saçımı da açık bıraktım sonra Emir odaya aniden girdi ve kapıyı kapatıp tuttu.
"Emir aç şu kapıyı yoksa istemiyeceğin şeyler olucak!"
"Emir naptın da ikizimi kızdırdın bu kadar?"dedim.
Defne ise kapının arkasından "Ne mi yaptı ne yapmadı ki şampuanıma pembe boya dökmek nedir ya pespembe oldum!"
"Ooww bu sefer ben bile kurtaramam seni Emir ve elbiseme birşey olsun istemiyorum o yüzden boya konusunu gidin başka yerde halledin!" Dedim ve defne de aklına bir fikir gelmiş gibi "BULDUMM" diye bağırdı sonra kapıdan uzaklaştığını anladım.
"Emirrr yeni ayakkabılarına elveda deme vaktin" diye bağırdı Defne.
"Ney? Hayır sakın" Emir koşarak odasına gitti ve yeni aldığı ayakkabının pespembe olduğunu gördü
"Hepsi senin suçun Deniz"
"Ne?"
"Sen ne dediyse bu aptalın aklına bu geldi senin yüzünden" dedi ve pembe boyayı benim üzerime doğru fırlattı.
Anın şoku ile birkaç dakika elbisem ile bakıştım.Sonra Emire nefret bakışları atmaya başladım.
"Deniz delirdi Emir kaç!" Diye bağırdı Defne. Emir koşmaya başladı ben de onu kovalamaya başladım sonra ayağımdaki topuklu ayakkabıları çıkarıp merdivenlerden indim ve aniden duran Emirin sırtına atladım tam kafasına topuklu ayakkabılarım ile vurucakken karşımdaki insanlara bakarak dona kaldım.
Ortak diye anlattığı kişiler gelmişti ve biz onları böyle karşıladık.
Babamın ortağı Hamit orta yaşlarda siyah saçlı siyah saçlarının arasında beyaz saçları olan bir adam karısı Rümeysa hanım kumral saçlı bir kadındı ve onun arkasında da dört çocuğu.
En önde Duru bize bakıp gülmemek için can çekişiyor,onun arkasında ise Umut ve Görkem vardı onlar hiç çekinmeden kahkaha atıyorlardı.
Umut un gözleri ilk olarak elimdeki ayakkabı daydı sonra ise yavaş yavaş bacağıma doğru kaydı en son ise Emirin sırtında olduğum için daha da kısalan elbiseme doğru baktı ben de rahatsız olduğum için kıpırdamaya başladım.
"İnicek misin acaba canım ablacımm" dedi Emir sonra ben de sırtından indim.
En son ise Emre vardı sadece bana bakıyor gözünü bile kaçırmıyordu.
"E şey kardeşim ile küçük çaplı bir kavga geçirdik de kusurumuza bakmayın hoş geldinizz." Dedim ve utanarak yukarı doğru çıktım.
Arkamdan adım sesi duyunca döndüm ve Emreyi gördüm.
"Birşey mi oldu?"
"Şey iyi misin diye bakmaya geldim de pek iyi gözükmüyorsun" dedi
"İyiyim teşekkürler ben üzerimi değiştirip gelicem sen aşağıya in istersen"
"Yok seni bekliycem sıkılırım aşağıda" dedi ben de kafamı salladım ve odama doğru gittim.
Üzerime bu sefer siyah bir elbise giydim.
Elbiseyi bu olarak düşündüm.
"Geldim. Hadi inelim" dedim Emre bena baktı sonra yutkunup
"Bu daha güzel olmuş ama fazla açık"dedi ama dediği şeyi duymadım.
"Şey pardon ama duymadım ne dedin?"
"Güzel olmuş dedim hadi inelim dedi ve eli ile merdivenleri gösterdi.
Aşağıya indik annem Rümeysa hanım ile babam da Hamit bey ile konuşuyordu.
———————
★Kısa oldu özür dilerim ama saat 6 ya kadar uyanık kaldım artık uyumam lazım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Oğlu İle Evlenmek!!!!
Randomİki kardeşi ve ailesi ile yaşayan bir kız babasının ortağının oğlu ile evlendirilir.