Deniz'in anlatımı ile
Sabah çalan alarm ile uyandım.
Kalkıp kısa bir banyo yapıp üzerimi giyindim."Ablaaa" diye bağırarak odama giren Emire ne var der gibi baktım.Emir çok sinirli gözüküyordu bir o kadar da telaşlı.
"Abla bana evleniceğini neden söylemedi?" Ne? Ne diyordu bu yine?
"Ne Deniz evleniyor mu?" Bu soruyu soran ise Sıla ile Defneydi aynanda sormuşlardı."Ne saçmalıyorsun Emir bak uyandırdın benim güzelimi!" Diyip Sıla ya havadan bir öpücük attım o ise hayla bana şaşkın bir şekilde bakıyordu.
"Ya olum salak mısınız? Kimle evlenicem ben Allah aşkına? Ben ve evlilik" diyip kahkaha attım sonra aşağıdan gelen ses ile Sıla ben ve Emir yerimizden sıçradık.
"NE BU BAĞIRIŞMA EMİR YETER BE" Diye bağıran babam dı babam ilk defa Emire bağırıyordu Defne koşarak odaya girdi.
" Deniz babam çok sinirli ve hepinizi aşağıya çağırıyor babam çok ciddi gibi bu konuda." Dedi ama ne konusunda hangi konudan bahsediyor ki anlamadım?
Tamam der gibi başımı sallayıp Sıla ile rahat ve koyu renk kıyafet giymeyi seviyorduk ben lacivert sıla da siyah bir kombin yaptı.
Deniz'in
(Ben bunu hayal ettim beğenmezseniz Sılanın ki ile yer değiştirip düşünebilirsiniz)
Sıla'nın
(Ayakkabıyı Deniz'in ki gibi düşünün gözlük de yok gibi)
Aşağıya indik babam kaşları çatık bize bakıyordu Sıla koluma girip kulağıma doğru "Baban üzerimize atlamaz dimi?" Diye sordu gülmemek için dudaklarımı dişledim.
"Kızım sana bu güne kadar hiçbir zorlamada bulunmadım ama az sonra dediğim şeyden dolayı itirazların yalvarmaların kabul edilmiycek!" Diye başladı babam söze.
Ben Defneye diyor sanıyordum ki babam bana fönene kadar kaşlarım çatıldı. "Bana mı diyorsun baba? Yoksa Defneye mi?"
"Sana diyor" dedi Defne yüzünden düşen bin barçaydı nolmuştu da Sılanın annesi, annem, Defne ve Emir bu kadar mutsuz ve babamı öldürcek gibi bakıyorlar ki?
"Ben mi ay heycanlandım kız" dedim neşe ile Sıla da "Ay araba mı aldılar ki?"
Dedi"Ne alaka Sıla?" Dedim.
"Ay ne bileyim aklıma geldi bir an" dedi ve gülmeye başladı ben de gülmeye başlamıştım ki babamın sözü ile gülüşüm dondu."Bir hafta sonra Evleniyorsun" dedi.
Ne?
"Ne? Dedi Sıla ben ise konuşamıyordum.
"Ne?" Dedim neredeyse duyulmıycak kadar kısık bir sesle. Sonra psikopat gibi gülmeye başladım.
"Ay karnım ağrıdı Sıla babam çok şakacı dimi? Evleniyormuşum ay hiç gülüceğim yoktu. Çok komiksin baba"
Dedim babam ise bana ben ciddiyim der gibi bakıyordu.Sonra bir anda gözümden bir yaş aktı
"Ne demek Evleniyorsun? Neden o kadar ciddi bakıyorsunuz? Şakanın tadı kaçtı hadi Baba söyle ne söyliyceksen""Denizim canım" dedi Annem
"Baban doğru söylüyor" dedi ben dizlerimin üzerine düştüm Sıla benim ile beraber yere eğildi beni kendine doğru çekti. Ben ise babamın dediklerini idrak etmeye çalışıyordum.
—————————————
Yeni bölümm
Seviliyorsunuzzz💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Oğlu İle Evlenmek!!!!
Randomİki kardeşi ve ailesi ile yaşayan bir kız babasının ortağının oğlu ile evlendirilir.