Kun: Идеше ми да го хвана за косата и да го метна през прозореца. Само защото е говорил с теб.
Каза Kun и Yang Yang не можеше да повярва.
Kun: А когато някой те докоснеше или те целунеше на шега исках направо да го убия.
Ревността ми нямаше граници.Призна си Kun и добави като за завършек.
Kun: Обичал съм те от толкова години ,но го разбрах твърде късно но не можех да направя нищо защото не знаех как ще реагираш.
Kun: Сега ти признавам всичко ,знам сигурно ме мразиш и аз напълно те разбирам. Ако искаш може да ме удариш няма да направя нищо само те моля ,може ли да те гледам от време на време? Искам да те гледам.
Попита Kun а Yang Yang просто си тръгна.
1 седмица по-късно.
Всичко в дорма беше както преди като изключим съсипания Kun. Не знаеше къде се намира. Спря да говори, спря да се храни , спря да излиза от стаята си ,спря да участва във груповите игри които си правеха само и само за да не вижда Yang Yang. Не можеше да го понесе. Не можеше да вижда погледа му всеки път когато се засекат или когато Yang Yang го подмине. Затова си остана в стаята. Излизаше само когато имат да обсъждат нещо свързан с работа. През останалото време прекарваше сам. Другите отиваха при него и го питаха дали всичко е наред, дали е добре или има нужда от нещо. Но той отпращеше всички. За какво са му другите когато този който обича се прави че не съществува. Сега разбираше какво му беше на Yang Yang през всичките тези години когото самия той го отбягваше. Но той не можеше да направи нищо стана и се приготви реши че не му се стой там и излезе.
Приготви се взе си ключовете пари телефона и една снимка .............снимка на Yang и излезе.Щом отиде да се обуе Ten се обади зад него.
Ten: Къде отиваш?
Kun се обърна и Ten остана без думи ,за първи път видя лидера си в такова състояние със подпухнали очи от плач изморен поглед рошава коса.
Ten: Kun hyung добре ли си?
Kun: Добре съм, ще изляза малко на въздух.
Ten: Искаш ли да дойда с теб?
Kun: Не благодаря
Каза Kun обу се и излезе.
Ten се върна при другите видимо притеснен.
Hendery: Ten Добре ли си?
VOUS LISEZ
The END is BEGGINING
VampireYang Yang: Защо този сън ме преследва отново и отново? Kun: Какъв сън? Yang Yang: Ела при мен Yang Yang ,ела при мен . Ще бъдем щастливи някъде другаде . Ела при мен . Yang Yang: Чувам това изречение как се повтаря отново и отново от напълно непоз...