İki saat önce Jungwon'un evine varmış, duş alıp misafir odasında uzanmıştım. Bileğimin ağrısı ara sıra kendisini belli ediyordu. Tıklatılan kapıya doğru döndüm, Jungwon kapıyı aralayıp kafasını uzattı. "Girebilir miyim?" dedi kararsızca. Başımı sallayıp yatakta oturma pozisyonuna geçtim.
Jungwon yanıma adımlayıp yatağın yanındaki koltuğa oturdu. "Bana olanları anlatacak mısın?" diye sordu merakla. Aklımdan yaşananları geçirdim, anında gözlerim dolarken olanları Jungwon'a anlatmaya başladım. Belki yirmi dakika, belkide kırk dakika boyunca anlatmaya devam ettim. Kim bilir aynı cümleleri kaç kere kurmuşumdur.
Jungwon ara sıra benimle ağlıyor, ara sıra bana sarılıp sakinleştirmeye çalışıyordu. Sırtımı okşayıp, "Tamam Ni-ki, sakin ol. Geçti. O kadın bir daha seni bulamayacak." dedi, fakat bu dediğine kendisi bile inanmamıştı. Benim gidebilecek tek yerim Jungwon'un yanıydı. Diğer arkadaşlarım ile Jungwon kadar yakın değildim. Anne demek istemediğim kadın ise bunu bildiği için bulması zaman almazdı.
"Bileğin nasıl?" diye sordu geri çekilirken. Elimi bileğime götürdüm, bir kaç kez ovaladıktan sonra "Pek acımıyor, ciddi bir şey değil merak etme." dedim gülümsemeye çalışarak. Jungwon ayağa kalkıp kapıya yöneldi, "Sen uyuyup dinlen, yarın sabah ağrın olursa doktora gideriz." dedi ve ışığı kapatıp odadan çıktı.
Yatağa iyice uzanıp rahatlamaya çalıştım. Gözünü kapatıp uykuya dalacakken gelen bildirim sesi ile telefonu elime aldım. Mesaj Jungwon'dan gelmişti.
Safe Place
Ya ben iyi geceler demeden çıktım
Sonra da uyumuşsundur diye odaya girmek istemedim
İyi geceler minik bebeğimm 🥹💗Minik Bebek
İyi kalbini yerim ben senin
Sana da iyi geceler safe place'im 🥹💕Telefonu kapatıp sehpaya koyacakken yine bildirim geldi. Jungwon'dan geldiğini düşünüp telefonu açınca mesajın bu sefer Jake'den geldiğini gördüm. Kalbim anında hızlanırken mesajı açıp açmamak arasında kaldım. Kafamın içindeki bu savaş sonucunda mesajı açmaya karar vermiştim.
Chaconne
Aktifsin ve bana yazmıyorsun he?Ni-ki
Kusura bakma, bi arkadaşa bakıp çıkıcaktım benChaconne
Öyle mi?
Peki ben?Ni-ki
Biliyor musun çok uykum var şuan
Zaten her şey üst üste geliyor
Bari sen yapmaChaconne
Haydaaa
Ne yaptım ben şimdi?
Sen yazmayınca mesaj kutum bomboş kalmıştı da o yüzden söylemiştim benNi-ki
Çook özür dilerim Jake//
Benim artık sana yazmam doğru olmaz
Nedenini sorma, anlatamam çünkü bunu sana anlatacak kadar yakın değilizChaconne
Sen benimle dalga mı geçiyorsun?
Şimdiye kadar ben senin yazmamdan rahatsızdım
Tam ben sana alışmışken sen mi bana yazmayacaksın cidden?Ni-ki
Cidden çok özür dilerim Jake//
Belki başka bir zaman anlatırım, ne dersin?
Çünkü şuanda yaşadıklarımı en baştan anlatacak mentalim ve psikolojim kalmadıChaconne
Anladım
Ama merak etme, ne zaman olursa olsun ben seni bekleyeceğim
Her gelen bildirimi sen yazıyorsun diye düşünerek telefonu açacağım
Sen olmadığını görünce de binlerce küfür savuracağım
Çünkü beni kendine bağladın Ni-ki
Yüzünü hiç görmemiş, sesini hiç duymamış olmama rağmen sana çok fena bağlandım benNi-ki
Hassiktir ya//
Lütfen bana daha fazla bağlanma//
Çünkü annem beni senden alınca çok üzüleceksin Jake//
İyi geceler chaconneChaconne
İyi geceler Ni-ki...Göz yaşlarımı daha fazla tutmaya çalışmadan göz yaşlarım gözlerimi terk etmişlerdi. Telefonu sinirle kapatıp koltuğa fırlattım. Kırılıp kırılmaması umrumda değildi. Ellerim ile yüzümü kapatarak ağlamaya devam ettim. Ağlamaya gecenin kaçında başladığımı bilmiyorum ama, uykuya güneş doğmaya yakınken dalmıştım.
------------------------------------
Woaaah
Kaç aydır bölüm atmıyordum bu kitaba
Nasılll, beğendiniz mii?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
salla ,,yunki
De TodoRastgele bir numara sallayip "Chaconne dinlemeyen adamdan adam olmaz" yazan Niki, ve Chaconne diye bir sarki bile oldugunu bilmeyen Jake.