Bu bölümde smut var başlangıcına ve sonuna (!) işareti koyarım okumak istemeyenler geçer.
Jisung Minhonun attıgı konuma gider ve zile basar
*kapı açılır*
minho
korkusuz çocukmuşsun gelmişsin gerçekten geç içeri tek yasıyorum zaten merak etme kimse yok benden başka evde
han
ne yapıcağımı bekledin senden korkucağımı mı?
minho
evet kokucağını sanmıştım ama o kadar çok benle olmak istiyormuşsun ki korkmadan geldin
han
hayır seninle olmak istediğim falan yok sadece senden korkmadıgımı anla diye geldim
minho
bakalım altımda da bu kadar özgüvenli emin rahat ve korkusuz davranabilecek misin?
han
ne?
(!)
minho han'ı kucağına alır ve yukarı çıkarken yüzünü inceler han da onun yüzünü inceler.
nihayet minhonun odasına gelmişlerdi minho han'ı yatağına attı ve han'ın üstünü çıkarttı
minho
belin güzelmiş jisung ince
han
teşekkür ederim
minho kendi üstünüde çıkarır han utandığı için minhoya bakmak yerine duvara falan bakar ve minho bunu fark ettiğinde kafasını düzeltir kendine doğru hanın ve hanın altınıda çıkarır han utanır ve yanakları biraz kırmızı olur minho kendi altını da çıkarır ve han'ı yüz üstü yatırır ve bir parmağını içine yollar han bu esnada yükselmeye başlar ve minho yükselmeye başladığını anladığında parmağını çıkarır çünkü ona biraz işkencede çektirmek istiyordu. minho bu sefer han ı öpmeye başlar ve 10 dakika sonra falan tekrar götüne doğru gider minho ve şeyini hanın deliğinin hemen girişinde gezdirmeye başlar handa baya bir yükseldiği için minhoya bir şeyler demeye başlar.
han
artık sokar mısın ahh dayanamıyorum minho
minho
shh sakin ol biraz daha yükselmen lazım biraz işkence çekmen lazım
han küçük küçük inlemeye başlar dayanamadığı için. daha minho sokmadığı için yüksek sesle inlemiyordu ama minhonun duyabileceği kadar bir yükseklikte inliyordu. minho hanı baya bi yaklaşık 45-50 dakika yükseltip işkence çektirdikten sonra hemen içine girer ve han yüksek sesle inler.daha sonra minho hızlıca gel-gitlere başlar ve hanın inlemeleri de artar ve bir süre sonra Minho hanın içinden çıkar.
(!)
minho
akıllandın mı artık?
han
*evet anlamında başını sallar*
minho
artık git evine ve birde bana bulaşma bir tek ben sana bulaşabilirim ve ben ne dersem onun yapıcaksın git şimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret/Minsung
Roman d'amourOkulun en popüler çocuğu Lee Minho ve okula yeni gelen Han Jisung'un nefretten doğan aşkları. Yan shipler: Jeongbin,Hyunlix,Chanmin