Selam bu kitabı okuyanlar,teşekkür ediyorum fakat Bi yorum yazın artıkkk.Neyse diyeceğim şey bu değil kitapta ismi olan karakterler gerçektir. Bide gt varr. 🐥🦅🦁🐟 Hangi takımlısın?
Kapıyı açtığımızda Abbas'ın bize yaptığı bir şakaydı o çığlık seside telden açmıştı.O kapının altından gelen kanda yapay kandı.Tabii bizde durur muyuz?
Abbasa daldık.Koridorun önünden bir gölge geçti. Yani ben öyle gördüm. İlayda'ya da sorduğumda aynı fikirdeydik. Diğerlerine söylesek muhtemelen boş yere kargaşa çıkaracaklarını.
Bizimkilere tuvalete gideceğimizi söyledik. Üst kata çıktık. İkimizde tedirgindik. O gölge artık görünmüyordu.Yanımıza el feneri almıştık. Mantıken ışıkları açamazdık.
El fenerinin pili bitti. Etraf karanlığa gömüldü. İlaydayla el eleydik ama ellerimiz ayrıldı. Anında arkamı döndüm. Hiçbirşey göremedim.
Aniden aşağı indim. Nefes nefeseydim. Denizlere olayı anlattım. Tabii en çok Belinay telaşlandı. Çünkü İlayda kankasıydı. Yukarı çıkmaya kalkıştı. Kolundan tuttum.
— Kızım manyak mısın sen? İlaydaya olan durum sana olsa. O gölge bi taşla iki kuş vurmuş olur.
Ali beni onayladı.
Deniz;
Ali sen şu salaklarla (biz kızları kasdediyor) beraber ol. 2 Apo biz yukarı çıkıcaz. Hadi.
Deniz'in gözünden
Merdivenleri teker teker çıktık. Her yer karanlıktı. 2 tane fener vardı ve birisinin pili bitmişti. Birisi ise Aligilin yanında kalmıştı. Bir ışık gördüm caretta carettalar gibi ışığa gittik. İlaydayı gördüm ama...