İlk Karşılaşma

23 4 46
                                    

Baigujing oğlunun "arkadaşı" ile tanışır

Bu kitaba nasıl Darkhorseduo ekliyeceğimi düşünürken:

Bu kitaba nasıl Darkhorseduo ekliyeceğimi düşünürken:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Liu'er Mihou:Mesheng! Siktir git!

Mesheng Liu'er'le Sun Wukong'a aşık oldu diye dalga geçiyor du.

Mezheng:(Taklitçi sesle) Ağh! WuKonğ! SaNa Asğım!

Liu'er Mihou:Daha on beş yaşındayız!

Mesheng:Çocukluk aşkı işte!

Liu'er Mihou:Aşık olsak bile beraber olamayız! Ki ben asla aşık olmayacam yada evlenmiyecem.

Mesheng:He he bizde yedik! Hem niye beraber olamayısınız? Ne güzel adam. Yakışıklı.

Liu'er Mihou:Lan daha reşit bile olmadık! Hem annemin izin vereceğini sana düşündüren nedir?

Mesheng:Kaçırırız seni!

Liu'er Mihou:Hayır!

Mesheng:Tamam sorak leydime! Leydim!!!!

Liu'er Mesheng'in kafasına mini heykel fırlatır. Mesheng acıdan kıvranır.

Mesheng:Gerizekalı! Hayvan ya!

Liu'er Mihou:Sensin gerizekalı!

Baigujing:Burda ne oluyor?!

Baigujing tam da Liu'er'in Mesheng'i gebertmek üzere olacağı zamana denk gelmişti.

Mesheng:Leydim! Liu'er bana vurdu!

Baigujing:Niye?

Liu'er:Çünkü sürekli "Sen Wu-(karşısında annesinin olduğunu fark eder)... Benle uğraşıyor işte!

Baigujing:Taaaamam.

Baigujing yerden heykeli alır ve sehpanın üzerine koymak için ilerler.

Ama sehpanın üzerinde bir resim fark eder.

Resim de biri oğlu bir de kızıl saçlı bir maymun olmak üzere iki çöp adam vardı.

Baigujing resmi aldı.

Baigujing:Bu ne?

Liu'er Mihou:Doğum günü hediyesi? (Wukong'un ona verdiği hediye olduğunu fark eder)Siktir!

Baigujing:Ne?!

Liu'er hemen resmi alır ve onu acele ile saklamaya çalışır.

Liu'er Mihou:Yani - şey - şey - ben - ÖZEL!

Mesheng de resmi fark eder. Ve gerizekalı onu gölgeler de saklamak yerine etrafında nasıl dolandırıyordu???

Mesheng ✨gölgelere sakla ula hayvin✨ dercesine el kol hareketleri yapıyordu.

Liu'er anlayıp tam gölgelerin içine koyacakken annesi o resmi kapar.

Mesheng:Ama biz onu devlet sırrı gibi saklıyorduk!

Baigujing:Hiçbir sırrı uzun süre saklayamazsın!... Resimdeki diğer çocuk kim?

Liu'er etrafına bakar. En son Mesheng'i görür.

Liu'er Mihou:Mesheng! Kim bu?! Söyle çabuk!

Mesheng:NE?!

Baigujing gerçekten kızgındı.

LBD:Liu'er! Ben sana soruyorum!

Liu'er ne yalan uyduracağını düşünüyordu.

Bekle.
Niye yalan uydursin ki?
Bu onun arkadaşı.

Hem annesi izin vermezse Mesheng'in dediği gibi kaçardı.

Liu'er Mihou:Arkadaşım! On ikinci doğum günümde çiçek meyve dağında karşılaştık! Ve o günden beri arkadaşız! Ve ailesi yok!

Önce biraz sustu. Sonra konuştu.

Baigujing:Bu arkadaşın en geç yarın burda istiyorum.

Liu'er Mihou:N-neden?

Baigujing:Oğlumun arkadaşı ile tanışmak hakkım çünkü.

Yarın~

Wukong en şık üstünü giymiş Mac'ın onu almasını bekliyordu.

Mac çok fazla geçigmemişti.

Şahsen Liu'er'in beklediği gibi annesi iğrenmiş bir şekilde Wukong'a bakmadı.

Baigujing:Sen "Sun Wukong" olmalısın.

Wukong:Evet efendim.

Wukong gergin olduğunu çok belli ediyordu.

Baigujing:Oğlum. Dışarı çıkabilir misin?

Liu'er:Ama-

Baigujing:Arkadaşın ile başbaşa konuşmamız gerek.

Liu'er odadan çıkarken Wukong'a son bir bakış atar ✨Hayatta kal amk✨ diyen.

Wukong da ona ✨Kız gel buraya beni bu deli ananla bırakma✨ diyen.

LBD:Yani oğlumun seçtiği arkadaş sensin?

Wukong:E-evet.

LBD:Ölümsüz olmak istediğini duydum. Sözde "Yeşim İmparatoru" olcak mışsın.

Wukong:H-hayalim.

Baigujing:Biliyor musun bilmem ama ben her ne kadar "canavar, cani" bir kadın olarak görünüsemde işler oğluma gelince değişiyor.

Wukong başını yere eğdi.

Baigujing:Ve ona güveniyorum.

Wukong başını kaldırıp Baigujing'e anlamayan bir şekilde baktı. Ne demek oluyordu bu?

Baigujing:O yüzden sana hiç birşey yazmıyacam. Oğlumun doğru arkadaşı seçtiğini biliyorum. Ayrıca kadere göre de sizin yollarınız bağlantılı.

Wukong "yollarınız bağlantılı" kısmını "arkadaş" olarak anlamıştı. Daha çok salağa yatmıştı ama LBD onu farklı bir anlamda demek istemişti.

Bir daha ki bölümde büyük bir ihtimalle Wukong'un Mac'a onu sevdiğini itiraf etmesini yazcam.





















BUZLU AY 🌙🌙❄️❄️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin