הורדתי זיעה שהבנתי שאולי קצת נסחפתי אם העיניין, נאנקתי ״סליחה סליחה, אתה יכול להוריד אותי עכשיו אני יתרכז במשחק-כלומר בקרב״ אמרתי והוא נתן לי מבט אבל הרצה והוריד איתי.
לפני שהספקתי להיכנס לקרב עוד הודעה הופיע מולי, נאנקתי באמת?
״היא לא מתכוונת להניח לך נכון?״ מינאטו נאנח למערכת הזאת באמת יש תזמון נוראי.
המערכת התחילה לשלוח לי הודעה ארוכה שאותה אקצר, אז ככה היא אמרה שבשביל להשיג את מבוקשי עלי להניח עליהם חותם שאותו היא תתן לי ברגע שהם מובסים מה שאומר שזה ישלח את הגוף שלהם כלוא בתוך כלא הרוחות, ומתי שארצה אוכל לזמן את הרוח שלהם בשביל עסקה.
הורדתי זיעה שאישרתי את המשימה, למה יש לי הרגשה שבדיוק עשיתי עסקה על השטן?
״אלוהים זה ממש כמו עסקה עם השטן״ פיקאצ׳ו אמר מוריד זיעה, טוב הוא לא בדיוק טעה המערכת היא שטן.
כולם הנהנו בהסכמה.
צליל פגיע הוציא אותי מהמחשבות שלי וירדתי זיעה יותר שראיתי את הצוות של לי מודח קר אלוהים כמה זמן הייתי במחשבות שלי?
נראה כי גם צוות הרוחות שלי חושב ככה כי טוביראמה הוריד זיעה גם ״אולי נסחפנו קצת...״ הוא מלמל
כולם הנהנו.
״פתיחה שער שישית: שער הנוף!״ הצעקה של גיא גרמה לי להסתכל לכיוון ולהתנשף ביראת כבוד על הצורה שלו, עורו היה אדום עיניו היו לבנות לגמרי ושערו צף קלות.
המהירות שבה הם נעו הייתה מרשימה!
מינאטו התנשף גם ביראה שראה את התכניקה ״מדהים. להיות מסוגל לפתוח שישיה מתוך שמונת השערים מרשים ללא ספק״ הוא אמר בחיוך שמח לראות שהילד המתמיד באימונים בסוף פרץ את הגבולות שלו והמריא גבוהה
״הם מהירים!״ האשיראמה אמר בחיוך עיניו עוקבות בחדות אחרי התנועות.
אכן כן המהירות הייתה מדהימה, שלפתי את החרב שלי לאט מגבי, היא אכן הייתה מדהימה אבל לא מספיק מדהימה בשביל שלא אוכל להשתלב.
ועם זאת זינקתי קדימה, התקופפתי מתחת הבעיטה שגיא שלח לקאסימה שאותה חסם בחריקה שיניים, התקופפתי מתחת לבעיטה משתלבת ומעלה את החרב בתנועה חדה לגופו של קאיסמה שקילל והתחמק עם חתך ארוך על בטנו אבל רדוד.
הוא השפיל את מבטו לחתך ואז העלה את מבטו עלי בחיוך כריש ״נו נו נו תראו מי החליטה להצטרף אלינו לקרב״ הוא אמר בהתגרות.
סובבתי את החרב במומחיות ״אוו גם אני התגעגעתי עלייך כריש״ אמרתי בחיוך חד שנינו מאתגרים אחד בשני בשעשוע, עיניו המתות נצצו לרגע בשעשוע מגחך.
גאי מצמץ שראה אותי לידו והופתע שיכולתי להשתלב יפה במתקפה שלו ״מאי זה לא בטוח, את צריכה ללכת לטפל ב-״
YOU ARE READING
אני עדיין משחק נכון...? [חלק 2]
Humorמאי חוזרת סוף סוף ממסע אימונים שלה של השלושה שנים בחיוך זוהר ומוכנה להכול, עד שהיא נזכרת עם מי היא צריכה להתמודד. אקאטסוקי מאדארה צמח אלוורה רוחות רפאים סאסקה קגוייה. העין של מאי מתעוותת, אוקי אולי היא לא מוכנה לחרא שהולך לרדת! תזדיין עם המערכת הא...