Neler oluyor?

5 1 0
                                    

Yeseul'u takip etmeye başladım. Dediğim o üç erkeğin yanına gittik biri yoktu iki kişilerdi. Ama birden herkes çığlık atmaya başladı. Biz neler olduğunu anlamadık. Ama bir gariplik vardı. Müdürün ananons sesi duyuldu.

Müdür:Evet okulumuzda bir cinayet işlendi. Okuldan kimse çıkmasın çıkmayada çalışmasın.

Biz birden korkuyla birbirimize baktık. NELER OLUYORDU? Okulun ilk günü bu garip olayların yaşanması çok garip.

Wonhu:Napıcaz şimdi

Suwon:Birbirimizden ayrılmıcaz.

Suwon kim merak etmişsinizdir. Gruptaki bur erkeğin adı. Diğerlerinin adı Jihoo ve Suho neyse bunları boşverin.

Wonhu:Tamam

Jihoo yanımıza geldi. Ve bize endişeli gözlerle baktık.

Jihoo:İyi misiniz?

Yeseul:İyiyiz sen iyi misin? Neredeydin

Jihoo:Lavaboya gitmiştim

Hepimiz evet anlamında başımızı salladık. Benim ellerim titremeye başladı.

Yeseul:Sakin ol,bişey olmayacak merak etme

Yeseul'a bakıp gülümsedim.

Wonhu:Teşekkür ederim

Yeseul:Noldu ki

Wonhu:Arkadaşım olduğun için

(Yazardan:Çok duygusal bir sahne ühühühü)

Yeseul:Ne demek

Suho:Kantine gidelim mi?

Jihoo:Olur

Wonhu(içinden):Jihoo çok garip davranıyor. Aman neyse napıyım korkmuştur.

Biz kantine doğru yürümeye başladık. Herkes gene olduğu gibi bize bakmaya başladılar. Sanki ilk defa insan görüyorlar.

Wonhu:Burada ki insanlar çok garip

Yeseul:Evet öyleler ben okula ilk geldiğimde de böylelerdi.

Biz kantime indik. Ama beklenmedik bişey gördük...

😽
Bu sefer biraz kısa oldu ama aklıma gelmiyor. Sonraki bölümde grş.

193 kelime

CESETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin