1- Sürpriz Adam

53 5 1
                                    

Merhabalar efenniiimmmm.
Öylesine, sıkıntıdan yazılmış bir fictir.
İster okuyunuz ister okumayınızz. Yazım yanlışlarından dolayı şimdiden özürlerimi iletiyorum. Unutmadan, bölümler kısa olacaktır, bilginize. Hadi başlayalım..

Taehyung.

Oturuyordum. İş yerimde boş boş duruyordum. Patron değişecekti bugün, acaba kim gelecekti? Umarım bu sefer gelen kişi biraz olsa iyidir. Yoksa öbür seneler gibi... Neyse.

Stajyerlerin toplandığı yere gittim ve durdum. Sanırım yeni patron geliyordu. Alfaydı sanırım? Herkes öyle konuşuyordu. Bende omegaydım.

Hemen bir arkadaşımın yanına gidip konuştum.

"Geliyor mu, Jly?" ('Hılay' diye okunuyor arkadaşlar.)

"Hmhm, onu bekliyoruz zaten Tete."

Jly iyi birisiydi alfasıyla baya iyi anlaşıyorlardı, yakıştırıyordum doğrusu.

Az daha bekledik ve buram buram gelen sert amber çiçeği kokusundan içim sıkışmıştı. Nedense bu koku tanıdık geliyordu. (:D)

"Hah geldi."

Hemen o yöne baktım ben bunu bir yerden tanıyorum?! Yüzü birine çok benziyor... Mmm.. Bu.. Ah! dilimin ucunda!

Tam, 'tamam gördüm gidiyorum' diyecekken o kalın ve ince arasında kalmış büyüleyici ses tonu ile kürsüye çıkıp konuştu.

"Merhabalar. Ben Jeon Jungkook. Bu Magize Soft (Megayz Soft.) Şirketinin yeni CEO'su'yum. Bir nevi patronu. Hepinizle sıra sıra tanışacağım, şimdilik kalsın. İyi işler dilerim."

İlk günden tatil yapsaydık diyenlerin seslerini duyabiliyordum. Senin ilk günün değil ki aptal? Ahh neyse..




Nasıl? İlk defa yazıyorum fic. Lütfen kızmayıın! Cringe diyenler okumayabilir, kendi kararları. Okumak isteyenler içinse haftada 3 veya 2 bölüm gelebilir. Sıkıldığımda veya boş zamanlarımda yazarım.

Hepinizi seviyorum.

İyi günler dilerim :)

First kiss | tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin