Tekrardan selamlarrr. Bu bölümü "Gladiator- Jann" dinleyerek okuyun derim, güzel hissettiriyor bana göre. :)
Taehyung.Aah! Şu saçma işler! Görevim olmayan işleri neden yapıyorum ki?!
Neymiş; Benden rütbesi yüksek olan kişilere hesap soracakmışım..? Aynen CEO'm ya yaparım hmhm. Sonra da işimden olayım.. Off! Korkuyorum da!Odasında onu bekliyordum. Yapamayacağım izin özür dileyecektim. Ya bana bağırıp çıkışırsa?.. Korkuyordum. Sonuçta o bir alfa. Günümüzde hâlâ Alfa- Omega arasında ayrım yapıyorlardı.. Alfalar istediğini yapabilir, fakat bir omega birisiyle yattı diye 'orospu' oluyordu. Ne saçma işler..
Kapı aniden açılınca hemen ayağa kalktım. Saygı anlamında eğildim ve kalktım.
"Ee şey, efendim ben sizin yardımcınız Kim Taehyung. O gün söylemeyi unutmuşum da ben birşey için gelmiştim efendim.."
Hemen yerine oturdu ve soğuk kahvesinden bir yudum aldı.
"Söyle Taehyung?"
"Efendim bana verdiğiniz görevi yapmasam? Özür dilerim fakat ben kendimden büyük işlere karışamam.."
"Neden?" dedi hemen. "Korkuyor musun?"
"Evet efendim."
"Korkmana gerek yok Taehyung. Git ve dediğimi yap."
Oda hemen amber çiçeği koktu.. Çok ferah.
"Ama efend-" diyecektim ki sözümü böldü.
"Dediğimi yap omega?"
Öyle demesi içimi titretmişti.. Neden? (:d)
"Peki efendim.." dedim ve kapıya doğru ilerledim. "İzninizle." Direkt çıktım. Off!..
Bay Jong ile görüştüm ve ona Yetkililerin yanına gidip onlara Bay Jeon'un dediğini yapması gerektiğini söyledim. Zaten Jong'u hiç sevmezdim. Yılışık ucube. Kendi kendime güldüm ve odama geçtim.
Hemen hyung'um Jimin yazdı. Babalarımızın evlenmesiyle tanışmıştım onunla, tatlı bir omegaydı. Benim babam iki evlilik yaptı. Beni doğuran omega babamla ayrılıp, başka bir omegayla evlendi çünkü eski omega babam onu aldatıyordu. Omega babamdan nefret ediyordum.Şimdi bunları düşünmenin zamanı değildi..
Yaklaşık 2-3 saat sonra yapacak başka işim kalmamıştı, kendime mola vermek adına, mutfağa gidecektim.
Yolda giderken tam dönüşte birine çarptım! Neden önüne bakmıyordu!
"Yavaş olsana be hayv-" diyecektim ki yüzüne baktığımda Bay Jeon olduğunu gördüm...
"Pardon Taehyung?" dedi, durdu biraz ve konuştu. "Ne diyecektin? Anlayamadım."
Anladığını adım gibi biliyordum!!
"Hiiç efendim? Özür dilerim."
Kafasını salladı paçoz! İnsan bir özür dilerim der!
"İyi."
"İzninizle" Kalktım yerden ve gittim mutfağa saçımı savurarak. Sarı saçlarım çok güzeldi! Hıh. Neden kendi kendime trip atıyorum ben şimdi! Off delireceğim sanırım...
Nasıııl? Beğeniyorsunuzdur umarım. :(
Ben pek emin değilim açıkçası.
Fakat istedikleriniz varsa yorum atabilirsiniz, en azından görürüm ve hikayeyi ona göre düzenlerim.Oy ve yorum atmayı unutmayın bebişlerim.
Sizleri seviyorum ★💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First kiss | tk
Humorİlk öpücük. Ne kadar da güzel değil mi? :) Bir patron ve asistanın aşk hikayesi. OMEGAVERSE‼️‼️ UKETAE‼️‼️ SEMEKOOK‼️‼️ okumak istemeyen gidebilir, teşekkürler.