Tanıtım

9 1 0
                                    

Hikaye, Jassis adında bir bölgede geçiyor. Burası, çoğunluk etrafı dağlarla kaplı, deniz bulunmayan yeşillikli bir bölge. Kasabalardan oluşur, gelişmiş şehirler bulunmaz. 

Ana karakter: Elean Light.

Yan karakterler: Wenthy Light, Yulnial Allis, Rianka Light, Liass Light, Alaxis Light, Reisha Allis, Kiruga Allis. Egussin Allis ve Rurai Ruessiu.

Rianka Lovell ve Liass Light'ın evliliği sonucu Elean Light doğar. Aradan bir sene geçer ve Wenthy Light doğar. Elean 4, Wenthy 2 yaşındayken babaları Liass hayatını kaybeder. O zamandan beri anneleri Rianka onlara zorunlu anneliğini yapıyor, ancak mental durumu yüzünden sevgi gösteremiyor. İki çocuğun, Yulnail diye bir arkadaşı olur. Üçü birlikte çok yakın arkadaşlar olur, arkadaşlıkları yetişkinliklerinde bile bozulmaz. İlerde, 21 yaşına gelince  Wenthy, Rurai Ruessiu adında biriyle evlenir ve Alaxis Light adında bir çocuğu olur. Yulnail 20 yaşında, Egussin Allis adında biriyle evlenir ve 2 çocuğu olur. Çocukları, Kiruga Allis ve Reisha Allis'tir. Elean ise hayatı boyu evlilik yapmaz.

Wenthy, Yulnail, Rianka, Reisha ve Kiruga kadın karakerlerdir.

Elean, Liass, Alaxis, Egussin ve Rurai erkek karakterlerdir.

Bu hikaye, kendi oluşturduğum bir evren olan Lalalight'ın bir kısmında geçiyor. Yukarıdan anlaşıldığı üzere, Jassis. Daha bir sürü bölge, kişi veya şahsa özel şeyler var. Örneğin, inanların oluşturduğu bir topluluk değil de, Lala'lardan oluşan bir toplum yaşıyor. Ancak, maalesef aptal özgüvensizliğim sağ olsun kaç yıldır yazmak istediklerimi, daha yeni yeni yazabiliyorum. Belki bir zaman etrafımdaki yargıları kırıp cesaretlenirsem, Lalalight'ı yazmaya da başlarım.

kapak fotoğrafı bana ait değildir (pinterest: Annabel Roe adlı kullanıcıya aittir.)

Seer - KâhinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin