7.İHANETİN NEDENİ YOKTUR!!

193 18 17
                                    

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum💫

Yer yüzünde gördüğümüz
Her şey Kadının eseridir~
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

Biliyorum bölümler geç geliyor sınavdan dolayı ama bundan sonra düzenli olarak gelecek umarım bölümü Beğenirsiniz💫
.
.
.
.

Neva'yı direkt içeri çekmiştim. Ne kadar sarılmak istemesem de destek olsun diye sarıldım. Bana ihanet etmiş biri olsada kadındı ve ve hamile idi.

"İyimisin kim yaptı bunu sana hangi kansız orusbu çocuğu yaptı" asla küfür içeren kelimeler kullanıp konuşmasam da bir kadın bunu yaşamıştı.

"E-eray yaptı öldürecekti beni Asel zor kaçtım" diyerek ayrıldı benden. Pislik herif.

"Bıraktımı ilaçlarını" Eray sinir hastası idi. Tedavi oluyordu ilaç falan kullanıyordu.

"Bilmiyorum son 2 aydır böyle sürekli" tekrar sarıldı.

"Asel özür dilerim hepsi onun zoru ile oldu tehdit etti" ne saçmalıyordu.

"Geç içeri neva" şuan konumuz bana olan ihaneti değildi.

"Kim var eğer Ali abi varsa girmek istemem" abimden fazlası ile çekiniyor du çekinmeli zaten.

"İçeri neva içeri" diyerek salona ittim onu.

O salona geçtiğinde Zehra ile göz göze geldik gözleri ile sen iflah olmazsın diyordu.
Ardından içeri geçti. Tekrar kapı çaldı oflayıp kapıyı açtım ardından gözlerimi kapattım.

"Gene kim ya kimsin sen"

"Benim ya istemezsen giderim" konuşan kişi yağızdı psikolog yağız ardından düzelip gülümsemeye çalıştım.

"Olur mu öyle şey kusura bakma lütfen" diye heyecanla hızlı hızlı konuştum

"Aa olmaz mı?" Bilerek yapıyordu heyacanla konuştuğumu anları bilerek heyacanlandırıyordu!.

"Yapma bilerek yapıyorsun"

"Neyi yapıyorum"

"Heyacanlandırıyorsun beni" diye fısıldadım bunu itiraf etmek zordu ama heyacanlanıyordum.

"Hımm öylemi yapıyorum"

"Evet öyle yapıyorsun" demin fısıldayan kişi ben değilmişim gibi bağırmıştım.

"Hım demek öyle yapıyorum" ben heyecandan değil şuan utançtan ölebilirim.
"Tamam yapma" diye yine bağırdım. Utanıyorum.
"Ne yapıyorum güzelim ben?" Diye içeri geçti. İçerir geçerken 2 parmağı ile burnumu sıkıştırdı ve gülerek içeri geçti.

Burnumumu sıktı o?
Daha fazla kapıda durmadan kapıyı kapatıp içeri geçtim.

"Asel noluyor" salona girer girmez abimin sesini duydum etrafa baktım neva koltuğun köşesinde oturuyordu kafası eğikti. Nevanın yanına geçip oturdum. Ellerini ellerim arasına aldım.

ASEL(Daddy İssues)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin