OYLAMA YAPMAYI UNUTMAYINN:)
Hayat tesadüfleri seviyor olabilir ama ben sevmiyorum belki! Niye son zamanlarda sıksık tartıştığım kişilerle karşılaşıyorum?
Öne düşen saçlarından tanıyamadığım adam bana birisini andırıyordu ama bu kişi kimdi hatırlamıyordum. Takii kafasını kaldırıp Öykü'ye göz kırpasıya kadar. Bu benim saatçide tartıştığım adamdı ve nasıl Öykü ve Alya bu adamı tanıyorken ben tanımıyordum?
"Eee şey tanıyamadımda, sen kimsin?" diye afalladı Alya muhtamelen çok fazla görüşmemişlerdi yada görüşseler de çok yakın olmamışlardı. Alyanın arkasındaki kişi Alyanın gözlerini açtı ve Alya arkasına dönünce "Aaaa şefim!" diye gülerek ŞEF DENİLEN HERİFE sarıldı. Öyküyle gözgöze geldik. 'kim bu Öykü?' diye soracaktım ki şimdi ayıp olur diye direkt olarak gruba yazdım.
İYİ Kİİ KIZLARIMM🎀🎀
Bu lavuk sizin neyiniz oluyor?
YAŞAM ÖYKÜM:Benim sana bahsettiğim arkadaşım vardı ya Lina'm o şef işte.
ALYOŞUMM: Kardom benimde üni arkadaşım... Doktor olacaktı kararını değiştirip şef oldu. Sen niye sordun ki?
Size saatçide kavga ettim dediğim kişi bu adam işte!
YAŞAM ÖYKÜM:nE?!
Duydunuz işte neyse bırakın telefonlaı anlamasın birşey.
YAŞAM ÖYKÜM: OK.
WhatsApp grubundan konuştuktan sonra telefonları bıraktık ki anlaşılan birileri yazışmaları okumamış. Tabikide o kişi Alya başka kim olabilir ki?
"Eee bende sana birşey aldım." diyerek elindeki hediye paketini Alya'ya uzattı. Alya paketi açtı, açmaz olaydı Alya'ya aldığı hediyeyle benim hediyem aynıydı. Ben sinirden dolayı dayanamayıp kıkırdamaya başladım. Kızlarda kıkırdamaya başladı. Masada neler olduğunu anlamayan tek kişi o hödüktü. Hepimize anlamsız anlamsız bakıyordu.
"Niye bana bakıp gülüyorsunuz?" hiç kimse bir şey demeden gülmeye devam edince bende dayanamayıp anlatmaya başladım. Yoksa bu iş kavga ile sonlanacaktı. "Bak dostum sana şöyle göstereyim," diyerek masanın bir kısmında duran beni aldığım hediye paketini aldım ve kapağını açıp onun hediye paketiyle yan yana koydum ve dayanamayıp o da gülmeye başladı. "şimdi anlamışsındır umarım." diyerek biraz daha kıkırdadık.
İlk konuşan karşımdaki o adını daha hala bilmediğim adamdı. "Kusura bakma, hoş bir karşılaşma olmadı. Ben Poyraz." diyerek elini uzattı. Elini sıkmak ve sıkmamak arasında kararsız kaldım kızlarla göz göze geldiğimizde 'hadi artık' bakışı atıyorlardı. O bakışlaramaruz kalmamak adına Poyrazın elini sıktım "Lina." diye düz bir cevap verdim.
"Ben lavaboya gidiyorum sonra kalkarız olur mu?" diye sorup hızla çantamı alıp lavaboya gittim. Arabaya sırt çantamı koymuştum çünkü kızlarla kamp yapacaktım. Ama bundan Alyanın haberi yoktu ona sürpriz yapacaktık.
Lavabodan çıkıp hesabı ödemek için kasaya gittim. Cüzdanımdan kartımı çıkartacaktım ki arkadan bir ses yükseldi. "Pelin o masanın hesabı benden!" Demesiyle arkamı döndüm ve bana göz kırpıp mutfağa geçti (bu kişi Poyrazdı).
Önüme dönüp kasadaki 20'li yaşlarda olan kıza kartımı uzattı ve dedim ki, "Lütfen buradan alın." Kız bir bana bir de elimdeki karta baktı
"Üzgünüm bu kartı alamam, Poyraz bey özellikle istedi yoksa beni işten kovar, lütfen bu seferlik bu güzel teklifi geri çevirmeyin."'Beni işten kovar' mı dedi o? Nasıl yani bu mekan obun mekanı mı?
YOU ARE READING
BAYAN GURME
Teen Fictionbir gün kadın gurmelerden biri ZEYRESTAURANT' a tadım yapmaya gider ve orada olanlar gelişir