Breathe'

14 2 0
                                    

''Certitudini, incertitudini, contradictii si paradoxuri. Lasa-te purtat de muzica pe ringul vietii si bucura-te de acest vals Vienez ca si cum ar fi ultimul lucru pe care il mai poti face.''

-Rose,te simti bine? ma intreba Joseph ca si cum as fi vreo isterica conducand.

-Da! zic raspunzand la fel de isterica pe cat paream.

-Hei, lasa-ma pe mine sa conduc. Stii ca nu faci fata presiunilor. spuse facandu-mi cu ochiul.

Incep sa respir din ce in ce mai sacadat:

-J. te rog, nu mai sunt o copila ca sa imi mai spui ce sa f...

   Un sunet asurzitor ,parca cazusem intr-o liniste macabra imi strapungea timpanele, vederea imi era captusita de matasea fina a panzii de paianjen si o durere insuportabila imi invata corpul, cazand intr-un somn fortat.Prin matasea fina a panzii ce-mi invada pupilele, corpuri incepeau sa prinda forma. Trezindu-ma din melancolia ce m-a cotropit il vad pe Joseph zacand langa mine cu sange proaspat prelingandu-se-i pe frunte.

-J., Joseph! Trezeste-te!Heei, respira! Fa ceva! incerc disperata sa il trezesc tragandu-i palme.

 Rasuflu greu,trantindu-ma apoi pe scaun, analizandu-mi ranile.

-Ahh, copil prost. imi zic razand, privind copacul cu care tocmai facusem cunostinta.

-Ma bucur ca recunosti. spune J. cu un mic ranjet pe coltul gurii.

-Ahh,mascariciule! Acum ti-a venit sa te trezesti! 

-Mhm..spuse privindu-si cucuiul din frunte in oglinda retrovizoare. Ce-i drept, o merita, pe cat posibil.Observand ranjetul meu isi dadu ochii peste cap.La un moment dat il vad facand o fata atat de inspaimantata de parca-si vazuse bunica goala. Ok. Exagerez.

-Joseph, ce ai patit? Sa stii ca nu ma mai sperii asa usor.

-E o, e o...

-Nu mai cred in bazaconiile tale despre mumii si nu mai stiu eu ce rude de 100 de ani venind dupa razbunare ca nu le-am pus lalele pe mormant. spun gesticuland cu mainile in aer fara sa vreau

-Serios, uita-te. imi face semn sa ma uit in spate dar dupa privirea lui, ma apucara totusi fiorii. Incerc incet sa imi intorc privirea, in cap rasunandu-mi obisnuitul sunet din filmele tipice de groaza cand urmeaza ceva naspa. M-am uitat la toate sezoanele din The Walking Dead. Au inceput sa imi placa mortii. In legatura cu mirosul, merge un Rexona si sunt ca si scosi din ambalaj.

 Uitandu-ma in urma nu vad nimic.


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 03, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Bella NocheUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum