تعريف الشخصيات

24 2 0
                                    

همس : فتاه ملاك بمعني الكلمة لديها شعر اسود غجري وعيون خضراء جميله وشفاه ورديه تمتلك من العمر 18 عام تعيش برفقه والدتها ووالدها وحيده اهلها ( يابختك يحح😂🤤) تدرس في كليه الطب وهي تحلم أن تخصص في جراحه القلب .

ادم : بطل القصه شاب عاش عمرو كلو في الغابه أهلو اتخلو عنو ورموه في الغابه من ساعت ما كان طفل رضيع لانو نتج عن طريق عمليه اغتص*** طويل وأسمر البشره عينو بينه لديه 26 عام  صديقه الوحيد الذئب بتاعو عشان كده لقبو الذئب لانو عامل زي صاحبة لما بيغضب مش بيشوف قدامو .
والد البطله: عم محمد راجل طيب ومحترم و ا بيحب بينتو اوي بس فيه خلاف بينو وبين مراتو هنعرفو قدام .

والدة البطله: زينب ست جميله جدا طيبه وحنونه وبتعشق بنتها ونفسها تطمن عليها بس في مشكله بينها وبين جوزها وبتكرهو اوي ( قولت هنعرف بعدين 😂😂) عندها محل صغنن لتساعد بيه في مصروف البيت .

شروق : صاحبه البطله لانتيم شعرها قصير بني وعيونها بني عايشه مع والدها ووالدتها واخواتها الكبار
تحب زميلها في الجامعه بس هوه تقولش صخره مش شايفها خالص ( يعيني عليكي يا ضنايا رجاله معندهاش نظر😂😂) .

احمد: زميل شروق وهمس وده الي شروق بتحبو شاب طويل وابيض شعرو دهبي وعيونو قرمذي حاجه كده لوز الوز 😂اكبر منهم بسنتين بس اتعرف عليهم في خناقه في الكفاتريا وبقي صديقهم وبيساعدهم في الدراسه يتيم أبوه وأمه ماتو في حادثه عربيه وهوه الوحيد الي طلع سليم معجب بشروق بس مش عايز يصرحلها بده عشان خايف تروح منو زي باباه ومامته .

مصطفى النجار: ده ابن عم البطله انسان قذر بمعني الكلمه عاوز يتجوز همس عشان يكسر مناخيرها عشان اتقدملها وهيه رفضتو هيه وباباها الي هوه عمو لانو عارف نيتو الوحشه .

ستوووب
اول مشوف تفاعل علي الرواية هكمل تفاعل بلييييز 🥺

باي كرزاتي 🍒🍒
الكاتبه :  السنيوريتا

هوس الذيب حيث تعيش القصص. اكتشف الآن