Siktir Git

1.5K 148 347
                                    

Hyunjin Düz Yazı

Hafta içi olduğu için erken kalkıp üstüme bişeyler giydim. Ekmek arası yapıp evden çıktım. Ekmeği bitirince arabama binip okula sürdüm. Okula varınca arabamı park ettim arabadan inmemle önümden hızlı bir motor geçti ardından 3 motor daha geçip arabanın az ilerisine park ettiler. Herkes onların çevresinde toplanmıştı.

Kaskını çıkaran ilk kişi Bangchan'ın sevgilisine benziyor du. Ardından sincap yüzlü biri daha çıkardı kaskını.
Diğer çıkaran diğerlerine göre küçük görünüyordu son çıkaran ise...

Bi dakka bu Felix değil mi? Biz aynı okulda mı okuyorduk.

"Hey Feli-"

"Selam Hyunjin oppa nasılsın?"

Felix'e baktığımda beni fark etmiş elindeki kaskı sıkarak bizi izliyordu. Ama yüzünde garip bi gülümseme vardı.

"Iyiyim Ruka ama müsait değilim"

Kafamı tekrar Felix'e çevirdim bize kitlenmişti resmen

"Hm sana kahve getirmiştim oppa"

Uzattığı kahveye birde Felix'e baktım. Yüzünde ifade yoktu. Garip gülümsemesi de silinmişti.

Nezaket olsun diye kahveyi aldım Felix'e bakmayı ihmal etmiyordum.

Felix arkadaşlarına bişey diyip tekrar kaskını taktı Motora bindi. Bi dakka dersin başlamasına 15 dakka var nereye gidiyor bu çocuk..

Ruka okula doğru ilerliycekken Felix motorla onun önünden hızla geçti. Kahve Rukanın üstüne dökülmüştü.

"AHH HYUNJIN OPPA BU ÇOK SICAK"

Felix motoru durdurdu kaskını çıkardı.

"Pardon"

Yüzü hâlâ ifadesizdi rukadan sonra bana baktı ama Rukanın bağırmasıyla ona geri döndü

"SENIN GÖZÜN GÖRMÜYOR MU BU OKULA YENI GELMIŞ OLMALISIN BANA BULAŞILMAYACAĞINI HERKES BILIR SÜRTÜK"

Son dediği şeyle Felix motordan inip Rukanın üstüne doğru yürüdü. Her adımında Ruka geri gidiyordu. Tüm okul oraya toplanmıştı.

"Korkmana rağmen fazla cesaretlisin"

Ruka bir adım daha geri gidip kendini yere attı.

"HYUNJIN OPPA YARDIM ET BU ÇOCUK KAFAYI SIYIRMIŞ BENI YERE İTTİ"

Felix bana döndü

"Çok yazık sevgilin yerlerde sürünüyor onu kucağına al ve revire götür oppası"

Sırıttı ama acı bir şekilde sırıttı..

Tekrar motora binip gazı kökledi.

Hemen arabama binecektim ki duyduğum sesle geri döndüm.

"Hyunjin oppa nereye gidiyorsun"

"Ruk-"

"Ananın amına gidiyor"

Sincap yüzlü çocuktu bu

"Hyunjin Felix sinirlenince veya üzülünce eski bi mahalle de olan yıkık eve gider koş yetiş ona kendine bişey yapmasın en son oraya gittiğinde iyi şeyler olmamıştı"

"Hangi mahalle"

"Sen arabaya bin Evin konumunu yolluyorum"

Arabaya doğru koştum

"Oppa ben noluc-"

"Sende bi sus amına kodumun kaşarı"

Arabayı çalıştırdım Sincap yüzlü çocuk konumu atmıştı. Hızlıca sürmeye başladım.

Evli Mutlu Çocuklu/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin