Bana Güven..

793 71 95
                                    

@tawreqx hesabının kalbini götünde attırmış olabilirim
Paunwlsnpqkwlaknsks

Yeonjun'un ağzından
Soobin'in ellerini tutup konuşmaya devam ettim

"Hastanede ilk karşılaştığımız günü hatırlıyorsun değil mi"

"Nasıl unutabilirim ki"

Gülümsedim ve ellerini daha sıkı tuttum.

Minho
Düşünsenize Yeonjun Beomgyu'ya daha yakın olmak için Soobin'i kullanmış
Ay ne gülerim Puahhahajjs

Seungmin
Mal Minho senin sahnen değil

Minho
Ha tm pardon

Soobin'in gözlerine baktım

"Ben o günden beri senden hoşlanıyorum bunu ilk başta ufak Bi hoşlantı sanmıştım ama duygularım 1 hafta içinde daha çok vakit geçirdiğimiz için daha çok arttı ve hoşlantıdan çıkıp Aşka döndü. Sana aşık oldum. "

Soobin parıldayan gözlerle bana bakıyordu. Birden dudağıma yapışmasıyla send ekledim ama düşmedim. Kollarımı boynuna dolayıp öpüşüne karşılık verdim.

Gerçekten ilk konuşmamızda anlattığım olay için ince düşünüp böyle bir sürpriz yapması çok hoşuma gitmişti. Çok mutlu olmuştum.

Dudaklarımızı yatırıp konuştu.

"Sevgilim olurmusun"

"Tabiki"

"Peki sevgilim,buranın sahibi olarak ilk kayan olmak istermisin?"

Uzanıp yanağını öptüm.

"Beraber kayalım"

"Ben bilmiyorum ki"

"Öğretirim"

Ekipmanlarından giyip piste indik.
Soobin'in ellerini tutup piste çıkmasına yardım ettim.

"Yeonjun düşücem gibi"

"Bana güven.."

(...)

Soobin iyice öğretmişti kaymayı çünkü uzun süre kayıyorduk.

"Soobin"

"Hm?"

"Sana hayalimi söylediğim de ilk kez arkadaşça sohbet etmiştik. Ve o zaman rastgele biriydim. Rastgele birinin çocuksu hayalini neden önemsedin"

"Ben seni rastgele sevmedim ki"

Gelip dudağımı öptü.

"Senin için ihtimal olmak istememiştim. Beni sevmesen bile ömrün boyunca hatırlayacağın bir hediye vermek istedim"

"Soobin ben seni ihtimallerden seçmedim ki. Gerçekten aşık olduğum için seninle oldum ve ilk başında beri bu böyleydi"

"Seni seviyorum sevgilim."

"Bende seni balım."

(...)

Felix'in ağzından

Abim gruba hiç yazmamıştı. Arada yazıyordu fakat kısa cevaplar veriyordu. Onun için endişelenip Hyunjine haber verip evine gittim.

Kapıyı ilk çalmam da kimse açmadı. Ikinci çalmamda da ses yoktu.
Son kez düğmeye bastım biraz bekledim. Bu sefer kapı açılmıştı.

Fakat karşımda bitkin gözlerle bana bakan abimi görmeyi düşünmemiştin.

"Hyung iyimisin"

Hemen içeri girdim. Ardımdan kapıyı kapattı.

"Noldu"

"Taehyung ile ayrıldık"

"Hyung düzgünce anlatırmısın"

Beomgyu Hyung bana döndü

"Bana gelip diyo ki gidelim buralardan.. Yani bu ne demek? Benimle evlenirmisin demek.. Sonra napıyo, gidip nişanlanıyor. Allahtan Felix aşık falan olmamışım yani. Düşünebiliyormusun halimi o zaman"

Abime yaklaşıp sarıldım. Onu çok seviyordum. Ve böyle üzülmesine dayanamıyordum.

"Hyung alışverişe çıkalım mı"

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Tiktok
@hyunnjinnqw

Evli Mutlu Çocuklu/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin