73 9 11
                                    

Saat 5.00

Erkenden kalmıştım. uyanır uyanmaz ilk düşündüğüm Edgar oldu. görmeyi acayip istiyordum. o sevimli suratı, yumuşak saçları, beyaz bebek teni.. düşündükçe dudaklarımda tebessüm oluşuyordu. Lavaboya gidip üstü başımı düzelttim.

Odamdan çıkıp Edgarı görmeye gidecektim. sessizce koridordan geçtim. kapısının önüne geldim.  kapısını çaldım. ses gelmedi. tekrar çaldım ve yine ses yoktu.

kapıyı açıp içeriye baktım. Edgar bebek gibi battaniyesine sarılmış uyuyordu. ses çıkarmadan yanına geldim. alnına bir buse kondurdum.

odasına göz gezdirdim. yanındaki küçük çekmecesine (adını unuttum boş verin) baktım. bi aile fotoğrafıydı. elime alıp yere oturdum. Edgar daha bebekmis burda. onu tutanda annesiydi herhalde. ama kadının kafası karalanmisti. garipsedim biraz. sonra babasına baktım. Edgarın kime çektiği belliydi. babasını kopyala yapıştır yapmışlar resmen.

Ben fotoğrafa bakarken Edgar bi anda elimden çekti resmi. ben ona şaşkınca bakarken o resme bakıyordu bişey olmusmu diye. sonra bana döndü.

E: HEM ODAMA İZİNSİZ GIRIYORSUN HEMDE EŞYALARIMI KURCALIYORSUN.

F: ...ö-özur dilerim Edgar. kapını çalmıştım.. ses gelmeyince merak ettim..

E: ..tamam. resmi görmedin. bu odaya hiç girmedin. ve biz hiç konuşmadık. tamam mı.

F: ... pekala.. ben gidiyim en iyisi..

E: ...

F: iyi uykular.. dedim tebessüm ederek. ve odadan çıktım.

Edgars pov

kalbim küt küt atıyordu. Yanaklarım da kızarmıştı. o saskinlikla bagirmistim odanın içinde. sesimin çok çıkmadığını dileyerek resme baktım. babamı öptüm. fotoğrafı dikkatlice yerine koydum. yataktan çıkıp. Fang hala orada mı diye baktım. çoktan gitmişti... özür dileyecektim bağırdığım için.

lavaboya girdim yüzüme su çarptım. aynada uzun uzun baktım kendime. ellerimdeki yara izlerini kapattım. sonra yatağa girip tavanla bakıştım...

Fangs pov

utançtan yandaki lavaboya girmiştim. aptallığıma kızıyordum. ne diye giriyorsun odaya! ne hakla elliyorsun resmini! gerçekten bi aptaldım.
yüzümü yıkadım kendime gelmek için. sonra odama gittim.

yatağıma yattım. Edgarı düşündüm (opisyonel). ondan özür dilemezsem rahat uyuyamazdım. güzel bi plan kurup gözlerimi kapadım...



baya geç geldi bu bölüm onun için özür dilerim. öbür bölümde smut olabilir. ilk kez gay smut yazicam umarım pipinjz kalkar. aminiz zonklar ehehheh hade bayy

°Fangar - Başka bir boyutta°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin