Oy ve yorumlarınızı bekliyorum 💫.
Bir uygarlığın seviyesini
Ölçmek isterseniz derhal
KADININ hayat şartlarına bakın.
Stuart MillKüçük bir şey hakkında konuşmak istiyorum. Bölüm fazlası ile az oy alıyor ben acaba kötümü yazıyorum demeden geçemiyorum ve bu çok kırıcı i yüzden bu bölüme sınır koyacağım o yüzden💫
15 oy💫
.
.
.
.Eray'ın sesini duymam ile endişe ile yağız'a baktım.
"Naptın bak çıkamıyoruz" hızlı hızlı ve sinirli ve konuştum bizi kilitleme'se şuan burada olmayacaktık.
"İyi oldu pskiloji'nin bozulmasından daha iyi böyle" saçmalıyor du ben iyiyim öyle psikolojim bozulmaz'dı. Eğer burada durmam'la bozulurdu.
"Bak burada durursak bozulur çıkar telofonunu abimi ara hadi" çok hızlı konuşuyordum heyacanlıydım. Pencere yok burada havasızlıktan Öleceğiz. Havasız kaldıkça öleceğiz.
"Asel Asel iyimisin" değilim öleceğiz burada.
"Öleceğiz öleceğiz burada nefesim kesilmeye başladı nefessizlik ten öleceğiz kalacağız burada" gözlerim hafif hafif kararmaya başladı. En son duyduğum şey ise yağız'ın abime seslenmesiydi.
.
.
.
."Hasta uyanıyor" Gözüme vuran keskin beyaz ışıkla gözüm acımaya başladı. Gözümü daha sıkı kapatmaya çalıştım. Ama en sonunda hafif hafif açtım. Gözüm çok acıyordu. Boğazım çok kurmuştu. Susadım. Karşımda genç bir hemşire vardı.
"S-su" diye fısıldadım. Konuşunca boğazıma keskin bir ağrı girdi. Hemşire hafif doğrulmama yardım etti ardından küçük açılmamış bir su'yu açıp elime verdi.
"İyimisiniz" hemşire sanki birşeyden emin olmak ister gibi yüzüme bakıyordu.
"İyiyim şey abimler gelmedi mi?"
"Dışardaki beyefendimi abinizmiydi ben eşiniz sanmıştım 3 gündür başınızda beklediği için" 3 gün mü?
"Anlamadım 3 gün ne alaka?"
"Ee ben en iyisi abinizi çağırayım" hemşirenin apar topar odadan çıkması ile şaşkınlıkla baka kaldım.
"Asel iyimisin" bir şok daha geliyor çünkü içeriye giren abim değil Psikolog yağız.
"Ee sen abim değilsin" dedim hayretler içinde.
"Sanırım kısa süre hafıza kaybı yaşayacak oyüzden beni hatırlamıyosun" hafıza kaybımı."Anlamadım"
"Bak sen şuan hafıza kaybı geçiriyorsun" ben mi yoo geçirmiyorum. Demek isterdim ama demeyeceğim çünkü olayı çözdüm. Şuan onu hatırlamıyorum sanacak.
a ne diyorsun harika bir haber bu.
"Şey galiba yanlış hastaya geldiniz" ihihi biraz cani biraz da evil oldum. Bence bunda sorun yokdur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASEL(Daddy İssues)
General Fiction24 yaşındaki Asel eşinden ayrıldığı için girdiği psikolojik durumda uyuşturucu'ya başlar. Manevi ağabeyi ise kardeşinin bu durumuna üzülüp çocukluk arkadaşı olan yağızın psikolog olduğunu hatırlayıp Asel için randevu olur. İlk işi aseli Ankara'ya gö...