Oy ve yorumlarınızı bekliyorum keyifli okumalar 💫
.
.
.
.
Hayat bazen çok acımasızdır. Çok acımasız acılar çekmişizdir.Ama yinede düşsende seni kaldıran 1 kişi olmuştur. Ben çoğu zaman kendim kalktım. Nasıl tek düştüysem tek kalktım. Bazen abimle düştüm kendim düşerken onu tuttum yanlışlıkla onuda düşürdüm."Off hadi değiştir bunu çok kötü olmuş" Aslı ile uzun süredir girmediğim evime geldim heryer tozluydu o yüzden direkt odama geçtik ama aslı hanım bir türlü bana uygun kıyafet bulamıyordu bu sefer elime başka bir elbise tutturdu. Onu aldım ve odamdaki banyoya girip giyinmeye başladım. Zar zor giyme macerasından sonra banyodan çıktım.
"Oha bu çok çok güzel olmuş kızım melek gibisin aşık oldum kızım bu ne güzellik aaa ulan gözlerimi açın" derin bir oh çekip gülümsedim sonunda beğenmişti.
Aslı gerçekten zevkli idi en son her yerime
Takıları takması ile hazırlığın bitti. Tam geri çekildi gülümsedi ama gülümdmesi çok sürmedi."Bu kolye ne Asel" boynundaki kolyeye baktım. Ucunda A&D harfi vardı. Beni bırakan annemin ismi d ile başlıyormuş. Ama tam ismini bilmiyorum sadece d harfi imiş. Ne olursa olsun hep boynumda idi çoğu kez yırtıldı çoğu kez yaptırdım kolyeyi.
İşte bende akıllan'maz bir salaktım işte
"Kolye işte" umursamaz olmaya çalışarak konuştum. Neden umursamaz olmaya çalıştım bilmiyorum ama içimden öyle gelmişti.
"Çıkar gerdanın öyle sade dursun daha hoş beyaz tenin ile yeşil gözlerin üstüne bir misine ipimden koklye parçası takmak kötü olur hem kıyafetin ile uyumlunolan kolyen yeter" Haklıydı gözlerim ve tenim her şekilde uyum içindelerdi.
Son olarakta çantayı taktım çanta bana aşırı güzel uymuştu. Ardından kolyeyi çıkardım.
Psikolog yağız'ın gelmesine az kalmıştı. 1-1.5 saat kadar kalmıştı ben anca hazırlanmıştım ah salak kafam daha önce hazır olsam ne olurdu.
"Ta ta ta harika oldun kesin sana aaşık olacak evimin hanımı bebeklerimizin anası ol dicek ölecek kapında sürünecek aman tanrım senin için ölecekkk" aslının bu abartısına fazlası ile güldüm.
O kim ben gibi kusurlu kim? ....
"Bizden olmaz aslı"
"Neden olmasın bebeğim ikimizde elektrik var"
"Ben kusurlu bir insanım aslı"
"Asel saçmala lütfen"
"Aslı benim çocuğum olmayacak hadi diyelim biz aşık olduk evlendik sanmam ama bu adamın ailesi çocuk isticek yağız isteyecek ben kusurluyum desem hor görecekler acıyarak bakacaklar"
Ağlamamalıyım ağlamamalıyım güçsüz görünmemeliyim. Güçsüz görmemesi lazım.
"Asel düşündüklerin saçmalık o adam psikolog neyi nasıl düşüneceğini bilen yetşkinin olgunlukta biri hatta çok olgun turşusu küflenmiş bir olgun" bir an durdu güldü.
"Hatta olgunluktan çürüyecek ama önemsiz Asel siz birbirinizi seviyorsanız kusurlar hastalıklar önemsiz."
"sen kusurlu değilsin sana kusurlu diyen insanlar kusurlu onların bunun bir kusur olduğunu düşündükleri beyinleri kusurlu bu şeylerle yıpratma kendi he o yağız çocuk isterse kendi çocuğunun yanına gitsin çocuk evlat edinsin" aslının sözleri ile mutlu olmuştum. O iyi bir arkadaştı.
"Haklısın" kendimi bipolar gibi hissediyorum şakamidur?
1.5 saat sonra;
"Hadi kalk geldi" aslının sesi ona döndüm. Tek kaşımı kaldırdım aramıştı ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASEL(Daddy İssues)
General Fiction24 yaşındaki Asel eşinden ayrıldığı için girdiği psikolojik durumda uyuşturucu'ya başlar. Manevi ağabeyi ise kardeşinin bu durumuna üzülüp çocukluk arkadaşı olan yağızın psikolog olduğunu hatırlayıp Asel için randevu olur. İlk işi aseli Ankara'ya gö...