Beni takip mi ediyor?(1.ci bölüm)

7 2 0
                                    

Doğa:Pelin hadi kalk geç kalacaksın!
Pelin:Aaaa yeter 5 dakika daha lütfen uykum varrrrr bırak beni.
Doğa:Tamam sen bilirsin Egeyi göremezsin o zaman.
Pelin:Beni uyandırmayı başardın ablacım rahatmısın şimdi?
Doğa:(Güldü) Çifte kumrular siziii neyse hadi gel kahvaltı hazır amma çabuk.
Pelin:öffff tamam yaa geliyorum bekle!!!
Böylelikle Pelin kahvaltı ya iner. Bu arada size söyledim mi? Egeyle Pelin sevgili. Evet gerçekten.
Pelin: Hadi ben çıktım abloşş bay bayy.
Doğa:Bayyy
Böylelikle Pelin okula gider Egeyle konuşurlar. Ve Ege onu evine davet eder akşam için. Pelin ise bu teklifi kabul eder. Neyse şimdi dönelim Doğaya, o ise modellik yapmaya gider onun bu gün defilesi var.

Doğa bu elbiseyi giyecekdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Doğa bu elbiseyi giyecekdi. Çok heyecanlıydı. Saat 9 oldu ve defile başladı en son Doğa çıkdı. O, belini kıvırarak kameralara şah şahlı bir hareket yaptı. Bu zaman Ege ve Pelin Doğayı izliyodu. Defile bitince Pelin eve döndü ondan 5 dakika sonra Doğa geldi.Pelin nasıl geçtiyini sordu.Ancak Doğanın yüzünde endişeli bir ifade vardı. Doğa hiç bir şey söylemeden odasına girdi ve bir kağıtı karalamaya başladı.
Pelin;
Ablamın odasından ağlama sesi geliyordu ancak sebebini bulamıyorum. Acaba ya, bulamıyorum ağlıcam.

Birden Doğanın odasından cam kırılma sesi geldi......
Pelin koşarak kapıyı kırmaya çalışdı ancak içeriden yapma, yapma diye sesden başka hiç bir şey gelmiyordu. Hemen Pelin polisi aradı.Polis gelip kapıyı kırdı ancak yerde kanlar içinde yatan Doğayı gördüler.Doğa halada yapma yapma diye bağırmaya çalışıyordu...
Pelin ablasını o halde görünce birden bayıldı polisler hemen bir ambulans çağırdı. Doğanın o güzel pembe elbisesi kana bulanmışdı. Ambulans gelip çocukları özel hastaneye götürdü. Pelinin telefon kayıtların da Ege diye birini bulup onu çağırdılar Ege Pelini götürdü ancak Pelin hiç iyi değildi. Egenin babasıda doktor. Babası( yani Berk amca) arabaya binip hastaneye gitdi. Metede onunla birlikde. Berk amca Ameliyatda elinden geleni yaptı ancak Doğa..............

Gerçekleri bilmiyorsunuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin