Bana tek bir kelime bile etmedim.Ben yerime oturduktan sonra kapıyı kilitledi.
"Beni bir kere bile olsa düşünerek dinliyicekmisin."dedi.
"Evet dinliyicem ama tek bir sorum var.O çocuğun sana ortada hiç bir şey olmamasına rahmen neden vurdun uraz."dedim bir merakla."Sadece bi anlik sinirle vurdum yani isteyerek değil."dedi uraz.
"Peki seni dinliyorum uraz."dedim.
"Bak açelya benim nazdan uzak durmam için çoğu kez uyandın beni, bu durumda senide anlıyorum fakat naza ben elimden geldiği kadar uzak duruyorum ama nedense herseyde dibimde bitiyor kendisi.Hata daha dün çocukların yanında bile onu uyardım ama beni dinlemiyor.Gecen gün piknikte seni gördükten sonra o hareketi yaptı.Ben nazdan uzak duramam rahmen dibimde bitiyor kendisi."dedi uraz duygusal bir şekilde.
"Tamam konuşman bu kadarsa kapıyı aça bilirmisin."dedim ve kapıyı açtı.Ben çıkıp durusmama gitim. Bu durusmamım konusu bir kızı küçük yaşta zorla evlendirmisler.Büyuk ihtimale duruşmayı biz kazanacaktık çunkü istemsizce bir kızı evlendirmek T.c.'de 2 ve 5 yıl arası cezası vardır.Durusma biti ve adama 3 yıl 4 ay 2 gün ceza verildi ve ailesine tazminat cezası açıldı. Onuda kazandık.Tazminat her ay 4 milyar kıza verilecektir.
Oday geldiğimde uraz oturmuş düşündürücü bir hali vardı.Bende urazin yanına gitip oturudum."Akşam bir ödül toreni varmış,bizide çağırıyor gitmemiz gerekiyor gidelimi."dedim."Bende sana bunu soyluyucektim tam,evet gidicez."dedi."Peki ozman benim işlerim bitiyor ben çıkıcam,seninde bitiyse beraber çıkalım istersen."dedim."Yok sen git benim daha 2 saatlik bir işim var."dedi ve odandan çıktı.Bende bütün eşyalarımı alıp çıktım.
Eve vardığımda hemen hazırlandım.Makyejimi yaparken kapı açilma sesi geldi.Gelen kişi urazdı."Hazırsan bende giyiniyorum çıkalım."dedi uraz."Sen giyinmeye başla benimde az bi işim kaldı,sonra çıkarız."dedim,hazirlandiktan sonra ikimizde ciktik.Geldigimiz yer çok hoştu.Yaklasik yarim saat geçtikten sonra ödleri dağıtılmaya başladı.
"Bu seneki en iyi kadın avukatın,işini çok güzel yapıyor.Girdigu her duruşmayı kazanıyor ve çok güzel bir avukat kendisi."Diye cümlesini bitiriken kadın naz ayağa kalktı, galiba bu ödül onundur."Bu senenin en iyi Avukatı.Avukat Açelya Yavuzoglu."dedi kadın ve herkes alkışlamaya başladı beni.Naz büyük bir şoka girmişti.Kursiye çıkıp konusmay başladım.
"Bu ödülü aldıgim için cok mutluyum.Beni baştan beri destekleyen aileme ve eşim çok teşekkür ediyorum.Ve bu ödülü alırken beni ayakta alkışlayan naz demire çok teşekkür ederim."diyip yerime geçtim.Bu cümle naza büyük bir şok olmuştu.
"İlk ödülün içim tebrikler açelya."dedi uraz."İlk odulum olduğu sana kim söyledi."dedim uraza karsi."Nasıl yani ilk odulum bu değilmi."dedi şaşıracak."Hayır tabiki İlk odulum değil bu."dedim."Peki İlk ödülün ne."dedi."İlk odulum,Hukuk fakültesinden almıştım.O ödül ise okulda avukatli en iyi derece yaptığım için almıştım."Dedim."İlk ve ikinci ödülün için tebrikler açelya."dedi.Yaklasik bir saat geçtikten sonra eve yaklasmistik.Acayip derece yorgundum onun için hemne uyumustum arabada.Sabah olduğunda hemen kalkıp saate baktım.Saat sabah
4'tü.Ben bu saate ben nasılsın kalkmıştır.Aşayiya inip flim izliyicektim.Ama uraz hala çalışıyordu.Bu saate ne yapıyordu."Kolay gelsin."dedim
"Ben mi uyandırdım."dedi.
"Hayır, kendim uyandım.Normalde bu saatte uyanmam fakat bugün uyandım."dedim."Bu saate neden çalışıyorsun,çok önemli bir işmi."dedim
"Eve geldiğimden beri çalışıyorum ama hala kim suçlu kim değil anlayamadım."dedi uraz yorgun bir şekilde.
"İstersen sen dinlen biraz.Bende bi bakarım,çözmeye çalışırım."dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ YABANCI(Ara Verildi)
Novela Juvenilhttps://lens.snapchat.com/a200ae5e2b9840d4be9e3e0142a35ee0?share_id=st24ZQgrnp8&locale=tr-TR