"Yoruldum,çok yoruldum...
Hayatta tutunacak bir dalım kalmadı. Bazen diyorum keşke hiç bu dünyaya gelmeseydim,yada diyorum gitmek için geç değil..."
Belki bunlar genç yaşta yaşadıkları yüzünden intihara meyilli bir kızın son sözleri...Evet bu kız benim,günlüğümün yazarken yine ağlıyordum,seslere maruz kalmamak için odama kapanmış,yatağımda cenin pozisyonunu almış günlüğümü yazıyordum,sesler dedim ya ne sesleri biliyormusunuz? Sarhoş babamın ve psikolojik hasta olan annemin kavgası,her gün yaşanan o kavga.
Alıştık artık... yada alışmaya mecbur kaldık, ne fark ederki zaten sonuç aynı :)...
Arkadan çalan şarkı ile tam ağlama moduna giriyordum ki biricik nasibetsiz arkadaşımın mesajı ile bütün dikkatim dağıldı.Mesaja tıkladım ve moralim iyicene bozuldu...
"Kanka eniştemin takip ettiklerinde 2 kişi artmış..."
Evet bu hayatta beni tutan tek şey aşık olduğum çocuk...
Ve şuanda sosyal medya hesabında takip ettiklerinde 2 kişi artmış :(
Hemen telefonu alıp biricik tek arkadaşım olan Helen'e mesaj attım"Kankaa hemen bak kimmiş takip ettiği"
Hayır Platonik değilim, takıntılı da değilim sadece seviyorum ;).
İki dakika sonra mesaj geldi ve mesajda şöyle yazıyordu"Kanka baktım bir tanesi futbol ile alakalı bi hesap"
Mesajı okuyunca içime adeta su serpildi
Bir dakika yaa 2 kişi arttı dememişmiydi ?
Hemen telefonu alıp yazdım"Kız iki kişi arttı demiştin diğeri kim?"
Çok merak ediyordum diğer kişi kimdi umarım kız değildir.
Ve mesaj geldi"Kanka diğeri kız :("
"Ama hemen araştırıyorum kimmiş bu kız"Ve korktuğum oldu... Umarım akrabasıdır Amin.
Mesajın üstünden 12 dakika geçmişi ve canım arkadaşım Helenin bulacağından emindim ona çok güveniyorum tek arkadaşım o, çok iyi biri ve bana çok değer veriyor :) İnsanın böyle iyi bir arkadaşının olması çok güzel degil mi? beni tek anlayan o, sekiz senedir arkadaşız ve birbirimizi çok güveniyoruz seviyoruz,bir arkadaş değil kardeş gibiyiz, zaten "kardeş" dediğimiz illa kan bağının olması gerekmiyor bence kan bağı olup sahip çıkmayan bakmayan çok var ,mesela ABIM neyse bu konuya sonra geliriz.Korktuğum gibi olmadı
Helen araştırdı ve sonuç akrabası çıktı :) Helen mükemmel biri yazdığı mesaj zaten kanıtlıyor"Biricik kankam Asenaaa korkma bebeğim araştırdım ve sonuç AKRABASI çıktı yani şöyle eniştemin annesinin amcasının torunuymuş biraz karışık yaa"
"Merak edersin diye iyicene araştırdım kızı, kızın adı Bade 16 yaşında 27 Eylül de doğmuş terazi burcu... daha elimde çok bilgi var ama bence gerek yookk içini ferah tut canım aralarında bisey yoookkkk "
Bu kızı çok sevdiğimi söylemişmiydim? yazdığına bak yaaa herşeyi öğrenmiş :)
Helen'e teşekkürler edip telefonu kapattım ve odamın kapısı pat diye açıldı...
Gelen biricik abimdi
Ondan nefret ettiğimi söylemişmiydim ?-Kapı denilen birşey var ve çalınıyor, içeriye pat diye dalınmıyor
-varsa var BANANE sen kullanırsın
-neden geldin başbelası ?
Dudaklarının kenarı kıvrıldı ve gülerek aşağılayıcı bir bakışla beni süzüp şu cümleyi kurdu:
-bilmem canım sıkıldı ve aklıma gerizekalı, sevilmez, bir işe yaramayan ,salak, çirkin bir kardeşim olduğu geldi
Sen neden varsın ki işe yaramaz, neden doğdun ki ? Bi şey yaptığın yok boşa nefes israfı yapıyorsun.Dedi, ve çekip gitti her zaman yaptığı gibi yine beni aşağıladı.
Alıştım artık yaa, bende farkındayım nasıl işe yaramaz, salak biri olduğumun bu yüzden nefesimi kesmek istiyorum...
Daha önce denedim, yapmaya çalıştım ama Helen engel oldu....
Saat gece 01.28 ve hala bağırışmalar devam ediyor...
Bazen diyorum neden normal bir hayatım yok, normal bir ailem yok böyle bir ailem olduğu için çok utanıyorum, ve nefret ediyorum.
Neden mi ?Babam(Fikri); alkolik, kumar bağımlısı bir adam, onun borçları sayesinde kapıya kaç kere kapıya alacaklılar dayandı...
Annem(cemile); çocukken üvey babasından şiddet gördüğü için genç yaşta evden kaçıp evlenip mutlu bir hayat kurmak isterken yanlış adamla evlenip hayatını zehir ettiği için psikolojisi bozuldu...
Abim(Emre); tam bir pislik yaa, normal bir akıl sağlığı yok, zaten beklemiyorum da, böyle bir aileden nasıl akıllı çıksın ki dimi ? Neyse, çorap değiştirir gibi sevgili değiştiren, şerefsiz,madde bağımlısı biri..
Ailede tek normla ben sayılırım tabi intiharı saymazsak...
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ
Teen FictionAilevi problemi olan, intihara meyilli genç bir kızın imkansiz aşkı..