5.BÖLÜM

12 2 5
                                    


Okuldan yeni çıkmıştım,bütün ders boyunca başım ağrıdığı için, biran önce eve gidip yatmak istiyordum.
Okulumuz tepede olduğu için okul çıkışları hep yokuş aşağı gidiyordum.Hafif yağmur çiseliyordu,kulağımda kulaklığımla çok güzel yürüyordum yağmurlu havada yürümeyi çok severim . Her ne kadar ıslansamda çok yağmadığı sürece sıkıntı yoktu.

Yağmur biraz hızlanmaya başlamıştı ve üstüm baya ıslanmıştı,daha fazla ıslanmadan hızlıca eve gitmek istiyordum,kestirme bir yola girmiştim biraz ıssız bir sokak. Sokak her ne kadar ıssız,korkutucu gözüksede pek sıkıntı değildi.
Yağmur şiddetini baya arttırmıştı,sırılsıklam olmuş bir vaziyette yürüyordum,çok üşümüstüm hasta olmazsam iyidir.
Tir tir titrerken sokağa bir araba girdi, biraz ürkmüştüm,araba bana doğru iyicene yaklaşmıştı,
kim lan bu? Umarım bana gelmemiştir.

Araba yanımda durup korna çalınca mecbur arabaya baktım,arabanın camları açıldı ve icinde 35-40lı yaşlarında bir adam vardı,adam bana baktı sonra havaya baktı,içten bir gülümsemeyle,

-"Çok Yağmur yağıyor,baya ıslanmışsın,gel seni evine bırakırım"

Kimdi? Neyin nesiydi bilmiyorum ama arabayla eve gitmeye çok ihtiyacım vardı.Normalde yabancıların arabasına bilmezdim ama çok üşüyordum.
Adam benim kararsız bakışlarımı görünce,

-"korkma sana zarar vermem,amacım sana yardım etmek"

Binip binmemek arasında çok kalmıştım,bir yanım 'binde sıcacık arabada eve git' diyordu diğer yanım 'bu devirde kimseye güvenilmez bosver yürü' diyordu, hangi tarafımı dinlesem bilmiyordum.
Adam daha fazla dayanamayıp,

-"bak bana güvenmiyor olabilirsin ama amacım sadece sana yardım etmek,daha fazla durma çok ıslanmışsın hasta olacaksın"

Çok ikna edici konuşuyordu,daha fazla üşümeye katlanamazdım o yüzden teklifini kabul ettim.

-"ta'tamam"

Kekeliyerek konuşmamın ardından arabaya doğru yürüyüp,ön koltuğa oturdum.

Adam bana bakıp içten bir şekilde Tebessüm etti,

-"ne kadar çok ıslanmışsın,umarım hasta olmazsın"

O kadar haklıydı ki anlatamam.

⛓️

Yol boyunca full sohbet ettik,aslında kafa adamdı. Zengin bide Anlattıklarına göre sekiz arsası, beş arabası, üç evi varmış, ha bide yurt dışında iki şirketi, dört evi varmış.Ama hiç evlenmemiş ve yaşınıda hiç göstermiyor. Mahalleye yaklaşınca arabayı durdurdum,her ne kadar iyi biri olsada evimin adresini öğrenmesi pek doğru olmazdı.

İMKANSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin