Feyza, Cüneyd'in evine doğru giderken orada bir kızın durduğunu gördü. Kalbine sert bir yumrukla öğle yemeği kutuları elinden düşüyor. Cüneyd'in yüzünde o kızı beklediğini görebiliyordu. Derin bir nefes aldı ve yüzünden gözyaşları akmaya başladı. Bir adım geri atıyor, sonra iki adım atıp oradan uzaklaşıyor. Gözlerine inanamadı.
Cüneyd Efendi! Zeynep yavaşça dedi. Gözlerini kırpıştırdı. Cüneyd yavaş yavaş eve girmesi için ona yer açar. Zeynep! Yavaş yavaş bunun onun başka bir rüyası olabileceğini düşünerek söyledi. Sen peşimden gelmedin, ben de geri döndüm. Zeynep hafif bir gülümsemeyle konuştu. Aralarındaki temiz havayı yönetmeye çalışıyorum. Dört yıl sonra mı? Cüneyd sert olmak istemedi ama yaptı. Nereye gittiğini bilmeden onu çok uzun süre bekledi. Evet dört yıl sonra çünkü bu dört yıl boyunca senin bana gelmeni bekledim. Zeynep dedi ve yukarı odalarına çıktı. Cüneyd sadece arkasına baktı. Söyleyecek o kadar çok şey vardı ki, soracak o kadar çok şey vardı ki ama yapamadı. Kendisinde yeterince güç hissetmiyordu. Sonunda buradaydı ve kalmasını istiyordu. Bu sefer Zeynep'in gitmemesini istiyordu...Zeynep üst kattan döndüğünde düşüncelere dalmıştı. Muhtemelen çantasını onların odasına koymaya gitmiştir. Aşağı indi ve doğrudan mutfağa doğru gitti. Sadece ona baktı. Nasılsın bana söylemedin Cüneyd Efendi? Mutfaktan sordu. Öncekinin aksine artık genç değildi. Büyümüştü. Hem fiziksel hem de ruhsal olarak. Artık eskisinden daha emindi. Mutfağa gitti ve aniden onu kolundan yakaladı. Cüneyd onu kendine doğru itti. Neden buraya geri döndün? Gözlerinin içine bakarak sert bir şekilde sordu. Dört kahrolası yılın ardından geri dönüşünün nedenini öğrenmek istiyordu. Çünkü sen benim kocamsın ve burası bizim evimiz. Kolunu ondan kurtarırken yavaşça konuştu. Yani dört yıl sonra bunu hatırladı mı? Sadece düşündü ama hiçbir şey söylemedi. Bakışları dudaklarına döndü ve tekrar gözlerine döndü. Zeynep işine döndü. Akşam yemeğini hazırlıyorum o yüzden bu gece akşam yemeğinde ol. Arkasına dönmeden söyledi. Akşam yemeği hazırlamaya gerek yok, yemeyeceğim. Sert çenesiyle yavaşça dedi ve evden çıktı. Uzun bir aradan sonra evden çıktı. Kendisi bile evinden ne kadar süre sonra çıktığını bilmiyor. Sokak yeni görünüyordu. Evlerin boyalarının parlak renkleri çok güzel görünüyordu. Oraya buraya giden çocuklar o kadar masum görünüyorlardı ki. Ağaçlar o kadar taze görünüyordu ki, hava o kadar rahattı ki...
Adımları doğrudan Mescid'e doğru gidiyordu. Onu ilk fark eden kişi Arif oldu. Hemen Cüneyd'in yanına koştu. Cüneyd Efendi! Gülerek söyledi. Cüneyd onun bir şey söylemesini engelledi. Buraya sadece Asar'a dua etmeye geldim. Sert bir şekilde dedi ve içeri girdi. Arif mutlulukla sırtına baktı. Bu müjdeyi Sadi'ye verecekti. Cüneyd'in nihayet camiye döneceği müjdesi.
Feyza evine doğru koştu. Gözlerine inanamadı. Cüneyd bir kızla mı? Bu nasıl mümkün olaiblir!!! Eve girdi ve annesi Hasna kanepede oturmuş bir şeyler yapıyordu. Feyza ona doğru yürüdü, adeta annesinin kucağına düşüyordu. Anne! Dedi ve tekrar ağlamaya başladı. Ne oldu kızım? Neden bu kadar çok ağlıyorsun? Hasna sordu ama Feyza cevap vermedi. Hasna artık bu konuda endişelenmeye başlamıştı. Cüneyd'in evine gittin değil mi? Orada ne oldu? Seni azarladı mı? Kötü bir şey mi söyledi? Söyle bana da onunla yüzleşebileyim. Annesi, Feyza'nın yüzünü iki avucunun içine alırken sordu. O... O Cüneyd... dedi ve yeniden ağlamaya başladı. O Cüneyd bir kızla birlikte! Sonunda dedi ve yüksek sesle ağladı. Ne? Bu nasıl mümkün olaiblir? Hasna kızının sözlerine inanmadı. Onu onunla gördüm... O kadar mutluydu ki... İki gözümle gördüm. Feyza ilk iki parmağını gözlerine doğru işaret ediyor. Bunun doğru olmadığı çok açık çünkü Cüneyd öyle bir adam değil. Hasna kızını teselli etmeye çalıştığını söyledi. Anne onları gördüm! Onu evine girerken gördüm neden bana inanmıyorsun???? Feyza her sözüyle ona baskı yapıyor. Artık Hasna da bu konuyla ilgilenmeye başlamıştı. Tamam göreceğim. Bu konuda endişelenmeyin ve bunu başkasıyla tartışmayın. Dedi ve bir şeyler düşünmeye başladı.
Hoş geldin Cüneyd Efendi! Sadi, Cüneyd'in yanına gelirken şunları söyledi. Kur'an okuyan Cüneyd, amcasına bakma zahmetine girmedi. Tamam acele etme, Kur'an'ını oku, sonra ikimiz de konuşuruz. Sadi her zamanki gülümsemesiyle konuştu. Gerçek şu ki Cüneyd'in gelişine çok sevinmişti.
Amca! Sadece ikindi namazını kılmak için geldim. Şimdi gitmeliyim! Cüneyd yavaşça özür diler bir ses tonuyla konuştu ve uzaklaştı. Cüneyd usulca söyledi ve ardından camiden ayrıldı. Sadi derin bir nefes aldı. Artık Cüneyd için çok endişeleniyordu.
Cüneyd artık nereye gideceğini bilmeden camiden ayrıldı. Köprüde saatler geçirdikten sonra artık evine dönmeye karar verdi. Ama... Zeynep oradaydı. O oradayken evine nasıl dönebilir? Ona hâlâ bir rüya gibi geliyordu. Zeynep'in eve dönüşü onun için rüya gibiydi.
Eve gitmeli ve onunla yüzleşmelisin. Burası senin evin Cüneyd Efendi! dedi içindeki ses. Derin bir nefes alıp eve doğru yürüdü. İçindeki tüm kaygıyı bastırıp kapıyı çaldı. Ama kapı açıktı. Cüneyd yavaşça içeri girdi ve ev yemek kokularıyla doldu. Derin bir nefes aldı. Zeynep'in kokusu da yemeğin kokusuna karışıyor, atmosfer tuhaf bir kokuya bürünüyordu. Cüneyd mutfağa girdi. Zeynep'in sırtı ona dönüktü. Yemeği koydum. İyi ki zamanında geldin. Zeynep dönmeden konuştu. İki güçlü elin beline dolandığını hissettiğinde pirinci bir kaseye boşaltıyordu. Sonra Cüneyd'in başını omzunda hissetti. Bütün vücudu buz gibi soğur.
Bir şey söylemek için ağzını açtı ama sonra Cüneyd'in hıçkırıklarını duydu. Ağlıyor muydu? Ama neden?
"Cüneydım" Sonunda cesaretini topladı ve dedi.Oy verin ve yorum yapın 💞🌸
İyi bir şeyler yazmayı düşünüyorum ama CunZey için iyi bir fikir yok...
Bir sonraki güncelleme yakında olacak 🔜