(Alec'in şarkılarını seviyorum Adem,Havva (Eve) ve Lilith hakkında birşey yazınca aklıma bu geldi. İyi dinlemeler ve okumalar.)
_________________
Cennet herkesin sevdiği iyiliklerin bulunduğu yerdi. Herkes burada mutlu mesut yaşarlardı. Lucifer cennetteki serafimlerden biriydi. Lucifer'in cennet için büyük girişimleri vardı. O büyük düşünüyordu. Hayal kuruyordu hep. Ama Cennet'in büyükleri onu cennetin geleceği için bir sorun olarak görüyorlardı. Cennet'in büyükleri Dünya'yı oluşturdular. Dünya'da yaşayan eşit kişilikler yarattılar. İlk insanlar Adem ve Lilith. Adem ve Lilith Eden bahçesinde mutluca yaşıyorlardı. Lilith Eden bahçesinde keyiflice oturuyordu. Yanına Adem geldi.
"Hey Lilith! Bak burada ne buldum hadi gidip bakalım."
Lilith iç geçirdi. İçinden onu dinlemek zorunda mıyım diye geçirdi. Adem'in dediği şeyleri yapmak istemiyordu. Adem Lilith'in sinirlerini bozuyordu.
"Seni dinlemek zorunda olduğumu kim söyledi."
Adem şaşkın bir ifadeyle Lilith'e baktı. Adem çok sinirlendi.
"Çünkü sen benim eşimsin beni dinlemek zorundasın!"
Lilith çok sinirlendi. Ayağa kalkıp Adem'e baktı.
"SENI DİNLEMEK ZORUNDA DEĞİLİM!"
Lilith Eden bahçesinden kaçtı. Nehir'e yakın biryerlere geldi. O sırada Cennet'te insanlar Lucifer'in fikirlerini dinlemiyordu. Lucifer çok üzülmüştü. Cennet'ten uzaklaşmak istiyordu. Lucifer Dünya'ya indi. Dünya'ya indiğinde nehir yakınındaki bir ağacın arkasına indi. Daha sonra arkasına baktı. Ağacın arkasından başını nehrin oraya doğru çıkardı. Daha sonra ağlayan Lilith'i gördü. Yavaş adımlarla Lilith'e yaklaştı.
"Şey merhaba..."
Lilith arkasına döndü. Karşısında kendisi ve Adem'e benzeyen birini gördü. Ama bu kişinin kanatları vardı. Daha sonra hiç arkadaşı olmadığı için o kişiyle konuşmaya karar verdi.
"Merhaba. Siz kimsiniz acaba?"
"Ben Lucifer. Peki senin adın ne?"
"Benim adım Lilith. Tanıştığıma memnun oldum Lucifer."
İkiside mutlulardı. Lucifer Lilith'in yanına oturdu ve hakkındaki herşeyi anlattı. Bazı komik anılarını, nereden geldiğini, neler sevip sevmediğini anlattı. Bunlar Lilith'e komik gelmişti. Ama Lilith ve Lucifer'in içinde bir duygu vardı. İkiside aynı şeyleri hissediyordu. Lilith kafasını çevirip Lucifer'a baktı.
"Lucifer... sanırım ikimizin içinde aynı duygu var. Ama anlamıyorum ne hissettiğimi?"
"Oh.. sorun değil Lilith. Biz buna genelde 'aşk' diyoruz."
Lilith'in kafası karışmıştı.
"Peki o ne oluyor?"
"Karşılıklı sevgi... büyük ihtimalle birbirimize aşık olduk Lilith."
Lilith şaşkın bir şekilde Lucifer'e baktı. Lucifer'in yüzü bir tık kızarmıştı. Lilith yavaşça sırıttı ve kafasını Lucifer'in omzuna koydu.
"Büyük ihtimalle Lucifer."
Lucifer sakince güldü. Cennet'te yaşananları unutmuştu bile. Burada Lilith ile mutluydu. Onlar otururken Cennet'in büyükleri Eve'i yarattı. Eve Adem'in ikinci karısı olacaktı. Adem Lilith'in gidişine üzgündü. Yerde oturmuş toprak ile oynuyordu. Daha sonra arkadan bir ses geldi. Adem arkasını döndü. Lilith'in siluetine benziyordu.
"Lilith sen misin?"
Daha sonra kadın çalılıkların arkasından çıktı ve Adem'e gözüktü. Bir birlerine garip bir şekilde bakıyorlardı. Adem burada sadece Lilith ve kendisinin olduğunu düşünmüştü.
"Merhaba. Ben buralarda yeniyim de... bana yardım edebilir misiniz?"
Adem sevinçle kadına baktı.
" Tabii memnuniyetle! Ben Adem ilk erkek."
" Oh. Ben de Eve memnun oldum"
Adem mutluca gülümsüyordu. Ama Lilith'i tanıtmayı unutmuştu. Hiç birşey olmaz diyerek Eve ve Adem derin bir sohbete daldılar. Lilith ve Lucifer Eden bahçesine konuşarak ilerliyorlardı. Daha sonra içeri girmeden Lucifer Adem'in yanında Lilith'e benzer biri gördü. Lucifer durdu ve Lilith'in omzuna dokundu.
" Hey Lili oradakini tanıyor musun?"
Lilith Lucifer'in parmağının işaret ettiği yere baktı. Gerçekten Adem'in yanında kendine benzer bir kadın vardı. Lilith Lucifer'in kolundan tuttu ve çalılıkları aştılar. Lilith Adem'e şaşkın bir şekilde baktı.
Adem ve Eve onları farketmemişlerdi. Lilith Adem'in arkasında eğildi ve omzuna dokundu."Adem bu kim?"
"Bu seni ilgilendirmez"
Eve olaylardan habersiz Adem ve Lilith'e bakıyordu. Eve Lilith'le tek başına konuşmaya karar verdi. Onlar tartışırken Lucifer'in gözü birşeye ilişti. Yasaklı elma ağacı. Lucifer onu ilk insanlardan birinin yememesi gerektiğini biliyordu. Ama ne olacağını da çok merak ediyordu. Daha sonra Eve ve Lilith yasaklı elma ağacının oraya gittiler ve konuşmaya başladılar. Adem'de gidip ağaçların arasındaki kediyi seviyordu. Lucifer Lilith'in arkasından çıktı. Lucifer yasaklı ağaçtan elmayı kopardı. Onlar Lucifer'a baktılar. Lucifer elmayı Adem'in yeni gelini Eve'e uzattı. Eve Lucifer'in çok centilmen olduğunu düşünüyordu. Bu yüzden kabul etti. Fakat oradaki 3 kişide Eve'e ne olacağını bilmiyordu. Lucifer sadece ne olacağını merak etmişti. Fakat diğer hiç birşeyi düşünmemişti. Umarım Eve'e bir şey olmaz diye aklından geçirdi...
_________________
Selam canlarım. Umarım hikayeyi beğenmişsinizdir. 2. Bolum bı tık daha uzun veya kısa olabilir bilemem. Bu benim ilk Wattpad hikayemdi. Desteklerinizi bekliyorum. Şimdiden çok sağolun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehennemimiz. /Lucilith (Lucifer X Lilith)
FantasyLucifer onu Eden'e yakın bir nehirde buldu iki hayalperest birbirlerine orada aşık oldular... Bu bir cennetten atılmış bir melek ve insanın hikayesidir. (RadioApple shipliyorsaniz hic sıkıntı yok sadece Lucilith seviyorum...)