Lucifer icinden umarim Eve'e birsey olmaz diye gecirdi. Lucifer Lilith'e Cennet'i gezdirmek istiyordu. Bu yüzden hemen Lilith'e heyecanli bir şekilde baktı.
"Hey Lilith! Sana Cennet'i göstermemi istermisin?"
Lilith, Lucifer'e şaşkınca baktı.
"Cennet mi? Orası neresi?"
"Benim geldiğim yer!"
Lilith gülümsedi.
"Tabii neden olmasın."
Lucifer çok mutlu olmuştu. Lucifer gücüyle Cennet'e bir portal açtı. Lilith çok şaşırmıştı. Daha sonra Lilith ve Lucifer portaldan geçti. Onlar orada dururken bir süre sonra bir sürü kişi geldi. Cennet büyükleri ona çok aşağılayıcı bir şekilde bakıyordu. Diğer melekler ve şeytan çıkarıcıları (exorcistler) oradaydı. Lucifer'in kafası çok karışıktı. Daha sonra Lucifer arkasına baktı. Arkası derin bir boşluktu. Daha sonra önüne geri döndü. Lilith'i arkasına aldı. Daha sonra kalabalığın içinden Tanrı çıktı.
"Lucifer. Sana yapma dediğim tek şeyi yaptın değil mi."
Lucifer biraz sinirlendi. Çünkü kendisini hala çocuk gören Cennet Büyüklerinden ve Tanrı'dan çok rahatsızdı. Tanrı'ya doğru döndü.
"Ne yani baba ben küçük bir çocuk değilim. Bana ne yapacağımı sen söyleyemessin!"
Tanrı çok sinirlenmişti. Lucifer'in kendini dinlememesine akıl sır erdiremiyordu.
"Adem'in yeni karısına o elmayı vermemeliydin."
Lucifer bir anda şaşırdı. O elmanın birşey yapacağını düşünmemişti. Tanrı ona bunu yapmamasını söylememişti. Fakat Tanrı'nın söylediği zaman farklı şeylerle ilgileniyordu. Lucifer, Tanrı'ya doğru baktı. Tanrı sözüne devam etti.
"Lucifer sen Cennet'in kurallarından birini çiğnedin. Üzgünüm ama sen bir melek olarak kalamassın."
Lucifer şaşkınca Tanrı'ya baktı.
"Neyden bahsediyorsun baba?"
"Üzgünüm Lucifer."
Daha sonra Tanrı kalabalığın arasına karıştı. Şeytan çıkarıcıları onlara doğru yürüdü. Lucifer ve Lilith arka arka yürümeye başladı neredeyse bir adım sonra Cennet'ten düşebilirlerdi. Şeytan çıkarıcıları onlara doğru yürüdüler. Mızraklarını onlara doğru tuttular. İçlerinden biri onları ittirdi. Lucifer, Lilith'i sıkı sıkı tuttu. Kanatlarını açtı. Ama ne yaparsa yapsın hızı düşüremiyordu. Bir süre sonra hızlıca yere çakıldılar. Daha sonra Lucifer kanatlarını açtı. Lilith ona doğru baktı. Lilith'in kafasında çoktan boynuzlar oluşmuştu. Lucifer'in yüzü kanıyordu. Bir süre etrafa bakındılar. Etraf sadece ağaçlık bir araziydi. Etraf kırmızıydı. Lucifer, Lilith'e döndü.
"Hey Lilith sen iyi misin?"
Lilith, Lucifer'e doğru baktı.
"Ben iyiyim fakat sen iyi misin? Çünkü yüzün..."
Lucifer, Lilith'in demesiyle yüzünü elledi. Lucifer'in yüzü kanıyordu. Daha sonra giysisinin kolunu yırttı ve yüzünü sildi. Daha sonra babasının eğer kötülük yasak elmayla oluşturulursa Cennet'ten başka yerin oluşacağını söylediğini hatırlamıştı. Burası orası olmalıydı. Cehennem. Tüm kötü kişilerin geleceği o yer. Lucifer Cennet'te yapabildiği büyüleri yapmaya çalıştı ama Lucifer hayal gücünü yitirmişti. Daha sonra aklına bir fikir gelmişti. Belki Cehennem'e geldikleri için Lilith'e güç gelmiş olabilir diye düşündü. Lucifer hemen Lilith'e döndü.
"Hey Lilith sana birşey söyleyeceğim ve onu yapmaya çalış tamam mı?"
"Pekâlâ."
Daha sonra Lucifer, Lilith'e ne yapması gerektiğini anlattı. Daha sonra Lilith'te onun dediği şeyi yapmaya çalıştı. Gerçekten de olmuştu. Lucifer çok sevinmişti. Artık Cennet'i unuttup kendi hayatlarına bakmaya karar verdi. Daha sonra Lucifer büyüsüyle Cehennem'e Cennet gibi bir sürü bina yapmıştı. Lilith çok şaşırmıştı. Lucifer Lilith'e gülümseyerek baktı.
"Hey Lilith. Cehennem'in kraliçesi olmaya hazırmısın."
Lilith birazcık şaşırmıştı. İlk önce Lucifer'in ne demek istediğini kavramaya çalıştı. Daha sonra herşeyi kavradı.
"Burayı sen ve ben mi yöneteceğiz?"
Lucifer evet anlamında kafasını salladı. Daha sonra Cennet kıyafetlerinin yerine Cehennem kıyafetlerini gücüyle değiştirdi. Daha sonra Lilith'e de bir kıyafet seçti. Daha sonra herşey tamamdı. Lucifer, Lilith'in elini tuttu ve kendi oluşturduğu şehrin arasında gezmeye başladılar. Daha sonra Lucifer gücüe bir şato oluşturdu. Daha sonra Lilith'le oraya doğru yürüdü. Lilith her geçen saniye daha çok şaşırıyordu ve buraya gelecek bir sürü günahkarlarla tanışmayı dört gözle bekliyordu. Fakat bunu isteyen tek kendi değildi. Lucifer'da bunu dört gözle bekliyordu. Onlar artık gerçekten Kral ve Kraliçe idi...
---------------------
Selamlar yine ben bu hikayenin yazarı Makizushi! Umarım hikayemi beğeniyorsunuzdur. Şu anlık ana hikayeden gidiyorum bir tik 3 ve ya 4. Bölüme doğru bu hikayenin gerçek konusuna geçeceğiz. Devamı yakında gelicek sizi bu kadar bekletmeyeceğim merak etmeyin. Desteklerinizi tekrardan bekliyorum. Diger bolumu cok fazla kisi okumamis ama olsun ben yazmaya devam edecegim belki sonradan unleniriz ve sizde bu hikayeyi ilk okuyanlardanim falan yapabilirsiniz. Her neyse biraz fazla uzattım bu bölüm.
Görüşürüz!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehennemimiz. /Lucilith (Lucifer X Lilith)
FantasyLucifer onu Eden'e yakın bir nehirde buldu iki hayalperest birbirlerine orada aşık oldular... Bu bir cennetten atılmış bir melek ve insanın hikayesidir. (RadioApple shipliyorsaniz hic sıkıntı yok sadece Lucilith seviyorum...)