Bu benim ilk ficimmm. İnşallah güzel olmustur. HYUNLİXX
🎀Bugün okuldaki ilk günümdü ve ben çok heyecanlıydım. Sınıfa girdim ve öğretmenimiz kendimi tanıtmamı söyledi. Sınıftakileri gözden geçirirken kendimi tanıtmaya çalışıyordum. Sınıftakilerin çoğu iyi birine benziyordu ama en arka 4'lü çocuklar bana bakarak birşeyler söyleyip gülüyorlardı, onları daha dikkatli incelediğimde sırasına not bıraktığım çocuğu gördüm galiba ondan hoşlanıyordum ama kimseye belli etmememeye çalışıyordum. Diğer çocukları da umursamadan kendimi tanıtmaya devam ettim.
Yerime oturduğumda altımda bir ıslaklık hissettim ve ayağa kalktım. Kalkar kalkmaz o dörtlü, sınıfta bir kahkaha patlattı. Arkama baktığıma boya olduğunu fark ettim ama öğretmenimiz birşey demeden sınıftan çıktı.
Ben ne yapacağımı bilemezken yanıma orta boylu, sincaba benzeyen bir çocuk yaklaştı. Bana "yine şu piçler yapmıştır kesin, istersen bende fazladan pantolon var gel tuvalette değiştir. Gelmek ister misin?" Dedi. Bunu duyduğuma sevindim ve o çocukla sınıftan çıktık.
Tuvalete geldiğimizde çocuk "ismin ne, benim adım Han Jisung. O arka dörtlü ise okulun zorbları. Al sen pantolonu üstünü değiştir bu arada tanıştığıma memnun oldum" dedi. Çok hızlı konuşuyordu bende pantolonu aldım ve tuvalete girip üstümü değiştirmeye başladım. Üstümü değiştirirken "benim adım da Lee Felix bende tanıştığıma memnun oldum ayrıca o zorbalar kim" dedim pantolonu giymeye çalışırken.
Jisung "Hyunjin,Minho,Chan ve Changbin. İnsanlarla uğraşır, zorbalık yapar ve hatta insanları döverler, okula yeni gelen insanlarla uğraşmayı çok seviyorlar anlaşılan sana zorbalık yapmaya şimdiden başlamışlar" dedi. Bende o sırada üstümü giymiştim ve Jisung'un yanına gittim. O anda tenefüs zili çaldı, ben jisunga daha cevap bile verememişken Jisung "gel seni arkadaşlarımla tanıştırayım" dedi ve kolumdan tutup sınıfa götürdü. Bende Jisung'a teşekkür ettim.
Sınıfa geldiğimizde beni arkadaşlarının yanına götürdü. Hepsiyle teker teker tanıştım şuan 4 kişilik bir arkadaş grubum olmuştu bile. Ben,Jisung,Seungmin ve Jeongin. Tenefüs bitmişti ve derse girdik öğretmen geldi dersini anlattı ve çıktı o ders çok rahat geçmişti ve tekrardan tenefüs zilini duydum.
Arkadaşlarımla bahçede oturuyorduk ben sınıfa su içmeye geldim ama sınıf boştu. Hepsi biryerlere gitmişlerdir diye umursamadım ama tam suyumu içecekken bir el suyumu elimden aldı ve kafamdan aşağı boşaltmaya başladı. Dondum kaldım hiç birşey yapamadım. Gözlerimi hızla açtım ve sınıf kapısının birden kapandığını duydum. Korktum ve etrafa baktım, etrafımı zorbalar sarmışlardı. Çok korkuyordum ama bağıramiyordum.
Hyunjin bana yaklaştı, onu itecektim ki arkadar birisi ellerimi tuttu ve ellerimi sırtıma doğru koydu. Aynı kişi diğer eliyle de ağzımı kapattı, Hyunjin bana tam yaklaştığında onun bacağına bir tekme savurdum Hyunjin daha fazla sinirlendi ve cabindeki bıçağı çıkardı korkudan ne yapacağımı bilmiyordum çok korkuyordum. "Hyunjin lütfen yapma ben sana ne yaptım" dedim, Changbin ağzımı bağlarken ama Hyunjin beni dinlameden bıçağı suratımda savurmaya başladı ağlıyordum ama birşey yapamıyordum changbin ellerimi, ağzımı tutuyor bangchan ve Minho ise kenarda gülüyorlardı Hyunjin "o iğrenç çillerini sen kapatmazsan ben kapatırım yüzüne bok sıçramış gibi iğrençler". Çillerimden neden nefret ediyordu, sırf bu yüzden mi bana bıçak savuruyordu?
Bayılana kadar her yerime bıçakla çizikler atmaya başladı bu tenefüs neden bitmiyordu derken tenefüsün bitiş zilini duydum. Sınıfa ilk Seungmin girdi ve beni öyle görünce çok korktu bağırmaya başladı. "SİZİ İĞRENÇ CANİ HERİFLER NE YAPTINIZ SİZ BÖYLE O SİZE NE YAPTI HE NE YAPTI" dedi ve bana yaklaştı "Felix uyan lütfen uyan ne oldu sana" dedi. Bangchan Seungmin'in bu halini görünce pişman olmuş gibi görünüyordü ama diğerlerinin umrunda değildi. Sınıfa diğerleride girince Jisung kızgın bir şekilde öğretmenin yanına gidebilmişti ama öğretmen onlardan korktuğu için onlara birşey yapmamış ancak sadece ambulansı arayabilmişti bunun yanında diğer öğretmenlerde korkuyorlardı Jisung gerçekten sinirliydi ama elinden birşey gelmiyordu derken ambulans geldi.
HYUNJİN
Felix için hiç üzülmemiştim ama onun benden hoşlandığını anlamıştım ve arkadaşlarıma "bu sürtük benden hoşlanıyor dün okula kayıt yapmaya geldiklerinde masama not ve bir çikolata bırakmış. Ama ona bunun bedelini ödeticem" dedim ve Felix gitti. Arkadaşları üzgün bir şekilde sıralarında otururken duygusal olan diğer sürtük ağlıyordu o Seungmin di. Ne, bu çilli pislik için mi ağlıyorlardı? Umrumda bile değildi.
////
Felix hastaneden çıktıktan sonra eve geçmişti babası ona "bu halin ne kim yaptı bunu sana oh iyi yapmış şimdi defol git odana ve ders çalış odana girdiğimde ders çalıyor olmazsan kemerim hazır olacak. Şimdi defol git!" Dedi. Felix üzgün bir şekilde odasında ağalayarak ders çalışıyordu.FELİX
Ders çalışmaya çalışıyordum ama ağalamaktan odaklanamamıştım ağlarken göz yaşlarım aktığı için yüzumdeki çiziklerden dolayı daha çok canım acıyordu, bir yandan Babam bir yandan Hyunjin beni ağlatıyorlardı. Hyunjin annemin öldüğünü bile bile bana böyle davranıyordu ama babamın beni dövdüğünü bilmiyordu, belki bilseydi böyle yapmazdı. Hyunjin neden benden nefret ediyordu bilmiyordum ama ben saf duygularımla onu sevmeye devam edecektim. Babam birden odama girdi ve "ağlamayı kes seni pislik çabuk salona geç!" Dedi. Çok korkuyordum ama salona geçtim babam geldi kemerini çıkardı ve tişörtümü çıkarmamı istedi ve beni kemerle dövmeye başladı kemer yaralarıma geldiğinden ağlamamı durduramiyordum babam buna daha çok sinirlendi ve dolaptaki bahçe hortumunu çıkardı ve karnıma vurmaya başladı. O gün dayak yerken bayıldım sabah uyandığımda her yerim yara bere içinde okula hazırlanıp okula gittim babam ise koltukta alkol şişeleriyle uyuyordu...Vay şerefsiz baba. Neyse ilk bölüm nasıl olmusss
****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pişmanlık Neye Yarar/Hyunlix
FanfictionHyunjin'in Felix'i ilk tanidiğinda nefret edip sonra ona ağır zorbalık yaptığı için pişman olan ama kaza yaptığı için yine Felix' i suçlayıp Felix' i intihara sürükleyen sonrada tekrar tekrar pişman olup aynı şeyi yapan Hyunjin. Bununla da yetinmeyi...