2. Bölüm - Yıldızlı Gece

3 0 0
                                    


Yaşlı Amca - Yıldızlara Bak♪
&
maNga - Işıkları söndürseler bile


Herkes sevdiğiyle dans ediyordu ilk dans etmeye başlayanlar Starly ve Jane olmuştu. Yakıştıklarını söyleyebilirdim çünkü yakışıyorlardı.
Sonra dansa başlayan çiftimiz Lili ve Liynx ikilisiydi, onlar hakkında konuşmaya gerek yoktu, birbirleri için yaratılmışlardı. Sonraki çiftimiz Star ve Lucas'tı. Onların arkasından Daisy ve Paul. En sonda ben ve Seuss.

Dokunuşları nazikti. Küçük bir kediyi korkutmamaya çalışıyor gibiydi. Alerjisi daha ortaya çıkmamış gibiydi.

"Alerjin mi var"

"Evet"

"Neden hala birşey olmadı"

"İçeri geçince görürsün"

Bir anda aklımdaki şimşekler çaktı. Eski bir mahalle arkadaşımında yağmura alerjisi vardı ve gözündeki yara tıpatıp ona benziyordu.

"Küçükken yağmura alerjisi olan bir arkadaşım vardı"

"Küçükken böyle çok konuşan bir arkadaşım vardı"

"Hey!"

"Noldu prenses beğenmedin mi?"

"Beğenmedim"

"Öyleyse, küçükken böyle güzel bir arkadaşım vardı. Oldumu?"

"Oldu şimdi"

Sırıtmaktan vazgeçmiyordu. Kafamı kaldırdım ve yukarı baktım. Gökkuşağı çıkmıştı, küçükken en sevdiğim şeydi. Seuss etrafa bakıyordu. Elini sıktım.

"Noldu prenses"

"Yukarı bak"

Kafasını kaldırdı ve yukarı baktı. Aklımdaki cevabı verirse ona sorular sormak isteyecektim çünkü eski bir arkadaşım olmasını hedefliyordum.

"Gökkuşağı sevmem"

Aradığım cevap. Dudaklarımı büzdüm ve ona baktım. Yağmur kesilmeye başlamıştı. Seuss'un izniyle ondan ayrıldım. Etrafımda baktım ve kızları gördüğüm gibi koşarak onlara gittim.

"Yukarıya bakın" yukarı baktıklarında ağızları açıldı. Bu halleriyle çok sevimli oluyorlardı. Onlar kafasını indirdikten sonra ard arda hapşırma sesleri geldi. Bu sefer başımızı oraya çevirdik. Hapşırma sesinin sahibi Seuss'tu. 

"Benim yağmurum olmaya ne dersin fıstık"

"Güneşim olmaya ne dersin fındık?"

"Daisy'im biz yemekleri yapmaya başlayalım mı?"

"Lili'm yemeklere başlıyalım tatlılar kalsın"

"Niye tatlılar kalsın tatlım"

"Tatlı yerine seni koyucam çünkü"

Etrafa bakındığımda Starly'in çoktan gitmiş olduğunu fark ettim. Seuss'u ise battaniyeye dolayıp sırtlamış götürüyorlardı.

"Fıstık benimle gelir misin?"

"Gelirim"

Star elimi tuttu ve içeriye girdik. Sonra üst kata çıkarak onun odasına girdik. Oturup dedikodu yapıcaktık. Star yatağa yattı.

"Bugün en güzel günümdü!" diye söyleniyordu.

"Lucas'la dans ettiğin için mi?"

"Evet!"

"Mükemmel bir çiftsiniz"

"Ama o beni bırakırsa?"

"Seni bırakan taş olsun be güzelim"

Gecenin YıldızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin