İlkim : Uyuyamıyorum Birkancım
Sen ne yapıyorsun
Birkan : Dükkandayım
Aynı işte, bira ve diğer alkollerle bakışıyoruz
İlkim : Geleyim mi?
Sorun olur mu?
Birkan : Gece gece
Zor olmaz mı
Hem nerede oturuyorsun ki
Uzaksa gelme
İlkim : Günışığı sitesinde oturuyorum
Senin dükkanın nerede
Birkan : *Konum*
Yakınız, yürüyerek on dakika
İlkim : Bu soğukta yürüyemem beş dakikaya oradayım
Görüşürüz
Birkan heyecanla ayaklandı, mesajlaşmak kolaydı ama o buraya gelince ne olacaktı bilemiyordu. Raflara yürüyüp şişeleri düzeltti gergince, sonra kendini kokladı. Güzel, hala hoş bir parfüm kokusu vardı teninde.Derin bir nefes alıp ağzına bir naneli şeker attı ve açılan kapıyla o tarafa döndü. Genç görünen sevimli adam ona masumca gülümseyince istemsizce gülümsedi, İlkim sakin adımlarla yürüyüp Birkan'a hafifçe sarılıp geri çekilmişti.
Hafif bir leylak kokusu etrafını sardı genç adamın, istemsizce derin bir nefes aldı. İlkim ise ayarsız merhabasından rahatsız olduğunu düşünerek bir adım geri gitti.
"Hoş geldin, gel oturalım. Bir şey içmek ister misin?" Bas ses kulaklarına bayram ettirirken gözleri hafifçe kısıldı.
"Belki su..." dolaba yönelen gencin sağlam adımlarını dikkatle izledi, iri bir vücudu vardı. Hafif bir alkol göbeği olsa da kolları ve omuzları kaslıydı, bacakları da oldukça kalın ve şekilliydi.
"Aç mısın? Söyleyelim bir şeyler..." Birkan adamı süzerek konuşunca ince krem renkli tişörtünün karnına elini attı İlkim.
"Bu saatte yediğim herşey göbek olarak döner bana, teşekkürler ama ince belimle mutluyum canım." Birkan kendi göbeğine baktı, tek kaşı muzipçe havaya kalkmıştı.
"Benim göbek ondan desene, bir adana gömebilirdik aslında." İlkim kafasını iki yana salladı gülerek, suya uzanıp bir yudum aldı.
"Bu yeterli, teşekkürler."
"Ne demek.... eeee... neden uyku tutmadı bakalım?" Derin bir nefes sesi duyuldu tekelin içinde, bas sesin etkisi etkilenmenin ötesine geçiyordu.
"Bunu söyleyemem..... tanışmamız için erken değildi değil mi?" Birkan gülümseyerek kafasını iki yana salladı.
"Daha uygun bir zaman düşünemiyorum." İlkim sırıtıp Birkan'a yaklaştı.
"Öyle mi dersiniz patron bey..." adamın yutkunuşu hoşuna gitmişti.
"Öyle tabi, patron olmayı pek beceremesem de..." İlkim sırıtıp telefonunu çıkarttı.
"Ben sana öğretirim, merak etme. Hadi biraz ses kaydı yapalım, hazır müşteri falan yok.." derin bir nefes alan Birkan gülümsedi ve yenilmişlikle başını salladı.
"Tamam, ne söylemem gerekiyor." İlkim sırıtıp kasanın yanındaki defteri eline aldı ve kalem için etrafa bakındı.
Birkan çekmeceyi açıp kalemi uzattığı zaman büyükçe gülümsedi, adamın içinde yeşeren duyguları bilmeden deftere hızlı ama güzel bir yazıyla bir kaç cümle karaladı.
Birkan'a uzattığında adam hayretle kaşlarını kaldırdı, fazla.... erotik değil miydi bunlar?
"Kendimi sapık gibi hissediyorum, bunlar fazla erotik." İlkim kafasını sallayıp onayladı.
"Evet, öyle olmalı çünkü millet bunları tekrar tekrar dinledikçe para kazanacaksın." Birkan yandan bir sırıtış oluşan yüzünü ona çevirince iç çekme isteğini zorlukla bastırdı.
Daddy fantezisi yoktu ama bu genç adam tam bir daddy idi. Kafasını eline uzatılan ele çevirip defteri bıraktı, adamın dudaklarını yalayışını dikkatle izledi.
"Kaydı başlatmadan önce, bunu nasıl okumam gerekiyor?" Ondan önce tekrar etse de ince sesi aynı etkiyi yaratmıyordu.
"Başlatıyorum, bir kaç saniye bekleyip okumaya başla." Kafasını sallayıp telefonunda garip bir uygulama açan adamı izledi, ona işaret verince okumaya başladı.
"Merhaba güzel oğlum, buraya zevk için mi geldin, yoksa acı için mi? Ahh, sana ikisini de verebilirim... benim için dizlerinin üstüne in ve sana ne söylersem yapmaya hazır ol. Eğer yapmazsan..... o zaman gerçekten acı çektiğinden emin olurum, anladın mı?"
Biten metinle onu izleyen adama döndü, yüzündeki etkilenmiş bakış yüzünden yutkunmak zorunda kaldı. Olup olmadığını sormasına gerek kalmamıştı, ona öyle bir bakıyordu ki...
İlkim ise bunları, bu ses tonundan duyabilen ilk insan olmanın keyfini çıkartıyordu. Kulaklarını okşayan tok ses yüzünden içi gıcıklanmıştı.
Birkan onu garip bir ifadeyle izleyen adamdan bakışlarını kaçırdı ve tam o anda içeri giren müşteriye şükrederek ayağa kalktı. İlkim'in garip bir aurası vardı ve gittikçe ona çekiliyordu kabul etmek istemese de....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Numara
SonstigesTelefonuna gelen mesajlardan bıkan homofobik Birkan Gay barda, tuvalet kapısında yazanlara inanıp o numaraya mesaj atan feminen İlkim Bu iki alakasız insanın arasında sinir katsayısı yüksek başlayan mesajlaşmalar