21. bölüm

1.7K 202 8
                                    

Birkan duyduğu sözlerle yutkundu ve adamın kalçalarını kendine çekti, beyaz ten ondan bir iz taşıyordu artık. Daha fazlasını yapmamak için kendini tutmaya çalışırken İlkim kalçasını yüzüne doğru itti. Dayanacak gücü kalmamıştı ve efendisini istiyordu.

"Gözler aynaya... o zaman bunu kendin istediğine göre sana biraz daha sert davranabilirim." İlkim kekelememek için tüm kontrolünü kullandı.

"Evet, evet efendim. Lütfen..." Birkan bu sözleri bekliyordu, eğilip kalçasını biraz sert bir şekilde ısırdı. Isırdığı yeri sulu sulu öpüyordu, kalçası tıpkı jöle gibiydi.

Bir an tamamen dişlerini geçiresi gelmiş, ama kendine engel olmuştu. Sağ tarafı tutup kenara doğru çekti, soluk renkli delik önüne serilmişti. Eğilip ıslak bir öpücük kondurdu ve hafifçe okşadı işaret parmağının ucuyla.

Ikınır gibi inleyen İlkim neredeyse bu kadarcık dokunuşla sona ulaşacaktı, Birkan eğilip dilinin ucuyla okşadı deliği. Tüm zihni bir tek buna odaklıydı, ne çalan telefonunu duyuyordu nede adamın ağlar gibi inlemesini.

Telefon çalıp çalıp sustu, ama İlkim inlemeye devam etti. Kendi gözlerine bakarak bu zevki yaşamak onun için çok zordu, tüm vücudu titriyordu. Birkan onun zor durumda olduğunu fark edip gülümsedi, titremesi hoşuna gidiyordu.

"Boşalmak mı istiyor benim güzelim, hmm?" Sadece bir baş sallamasıyla cevap verince deliğinin üstüne sert bir tokat patlattı, penisini sıktığı için boşalamayan İlkim'in gözlerinden yaşlar süzüldü.

"Kelimelerle cevap vereceksin." Ağzı aralanıp aynadan ona bakan adam yüzünden kendine dokunmadan gelecekti.

"Boşalmak istiyorum efendim." Birkan bunu duyduğu gibi elini fermuarına attı ve sertliğini serbest bıraktı.

Gözleri büyüyen İlkim alnını aynaya dayamak istedi ama son anda vazgeçti, efendisi kendisini izlemesini istiyorsa öyle yapacaktı.

Kalçasını geriye attı, Birkan beğeniyle inlerken tek lobunu kenara çekip kendini girişe sürtmeye başladı. İçine girmeyecekti ama temas etmeyecek de değildi...

"Gir hadi, içime gir." İlkim arzuyla fısıldarken, Birkan zorlukla gülümsedi. İçine dalmamak için zor duruyordu zaten.

"Bugün değil, bugün sadece seni hissedip izleyerek geleceğim." Kendini sakin bir şekilde deliğine sürtmesi adamı delirtiyordu, elini İlkim'in penis başından çekti ve sertliğini sakince okşadı.

"Gelebilirsin güzelim, bunu hakettin. Şimdi aynadan beni izle, efendin seni kendi rengine boyayacak." İkiside kısa aralıklarla sona ulaşmış ve yorgunca yere çökmüşlerdi.

İlkim kendi teninden süzülen, efendisine ait sıvılar yüzünden tatlı bir tatmin duygusuyla dolmuştu. Efendisi sadece bu kadarcık temasla bile onun için gelmişti.

"Seni.... mutlu edebiliyor muyum efendim?" Ağzından duymalıydı, buna ihtiyacı vardı.

"Hmmm... kimsenin edemediği kadar mutlu ediyorsun hemde güzelim..." Birkan tatmin sonrası mahmurlukla adamı kucaklayıp yatağa uzandı.

"Efendinden istediğin bir şey var mı? Bugün harika bir şey olduğun için ödülü hak ettin." İlkim birden canlandı, tüm o baygınlık hissi yok olmuştu.

"Evet var, ne olursa olsun mu?" Hevesli sesiyle gülümseyen adama kocaman açtığı gözleriyle bakıyordu.

"Ne olursa olsun..." Birkan adamın mis kokusunu içine çekmek için kendine çekti ve derince kokladı.

"Özel bir ses kaydı istiyorum, ismimle, asla yayınlanmayacak, bana özel bir kayıt." Sırıtarak adamı üstüne çekti Birkan, o kadar isteyecek şey varken o sesini istiyordu.

"Kayıt için tarih ve metni ayarla, ben sana uyarım... şimdi biraz uyuyalım." Boynunu öpen efendisini kendine çekip sarıldı ve gözlerini yumdu, vücudu emre itaat edip uykuya dalarken bile gülümsüyordu.

Birkan adamın üstünden kenara çekildi ve uykuya dalan bedeni izledi, ölesiye güzeldi. Hem fiziği, hem yüzü, hem kişiliği güzeldi...

Kendini bu adama duygusal olarak da çekilmekten alıkoyamıyordu, gittikçe bağlanıyordu ve Birkan bağlanırsa kolay kolay kopamazdı. İlkim'e yaklaşıp dudağına kuş tüyü yumuşaklığında bir öpücük kondurdu ve onunla birlikte gözlerini yumdu.

Yanlış NumaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin