Kaçmak için

421 14 2
                                    

Adam bi şekilde,hastaneden kaçmaya çalışıyordu.Ama önünde bir engel vardı,o engel ise Doktor.Zaten eskiden buraya gelen insanlar birdaha geri dönemezlermiş.Belkide bu adamda geri dönemeyecekti.Adam çırpına çırpına sonunda doktordan kaçmış ve asansöre binmişti.Fakat bi sorun oldu ve doktor tekrar adamcağızı buldu.Bu sefer ölen doktor oldu.Asansörün kapısına sıkıştı.Adam büyük bir korku ile asansörden çıktı.Soluna baktı çıkış kapısını gördü ve hemen oraya koştu.Fakat heryer karanlık kamerasında gece görüş aldı.birde ne görsün.Karşısında birsürü deli 100lerce deli,adam hemen arkaya doğru koşmaya başladı.Resmen bir kabus.İş için neredeyse ölecekti. Belki de o da olucak. Adam çaresiz bir şekilde koşmaya başlar. Korkudan yere doğru düşecekti. Tek çaresi kalmaktı. Bir yere saklandı.Bir dolabın içine girdi. Deliler onu bulamadı. Tek istediğim şey ise şu hastaneden kurtulmasıydı. Bunun tek sorumlusu ise insanların meraklı olmasıydı.Müdür yüzünden adamın başına gelmedik kalmadı.Uzaktan doğru bişey geldiğini fark etti.O şey ise bir bıraktı.O bıçak ise adamın tam omzuna denk geldi.Adamın hem bacağı,hem parmağı,hemde omzu kesikti.Adamdan öyle bir kan akıyorki,acılar içinde yerde kıvranıyordu.Ve içinden şöyle birşey dedi;Keşke bu işe girmeden ölseydim,dedi.Bir deli geldi ve ona yardım etti.Adam şaşırdı.Deli ise; asansöre bin ve 2.kata çık,dedi.Adam tepki vermedi ve tamam dedi..Adam onun dediğini yaptı ve asansöre bindi.

Akıl HastanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin