one

203 33 73
                                    


Tarih atalım lütfen

______

sırtımı changbin'e yaslamış elinde üzümle ileri de tartışan çifti izliyordum. Arkadaşı chan ve onun kız arkadaşı Layla hararetli bir şekilde tartışıp bağırıyorlardı.

Gözlerim bi anlığına masaya gittiğinde jisung'un onlara bakarak göz devirdiğini görmüş ve buna gülmüştüm.

Hiç biri layla'yı sevmezdi, chan'da öyle. Birbirlerini kullandıkları barizdi.

Kafamı tekrar chan'a çevirdiğimde üstündeki deri ceketini çıkarıp bir parmağıyla tutup omuzuna atmasını izlemiştim. biliyordum chan inanılmaz çekici ve yakışıklı biriydi.

Arkadaşım olmasından fazlasıyla gurur duyuyordum.

Ama ortaya çıkan damarlı kolları çiğnediğim üzümü saniyelik olarak durdurmuştu.  Kesinlikle en büyük fetişi chan'ın damarları olabilirdi.

"Ohh, vurdu paşam masaya yumruğunu."

Jisung gülerek söylenmesiyle herkes ona eşlik edip gülmüştü. Jisung grupta chan'la en çok dalga geçen kişiydi hatta bazen dozunu aşsa da minho'ya sığınarak kendini kurtarıyordu.

Minho izin vermiyordu jisung'a dokunulmasına.

Eh chan ne kadar iri yarı olsa da minho'da az değildi bu yüzden anlaşıyorlardı.

Chan layla'ya bir şey söyler söylemez yanından ağlayarak giden kızla sırıttım.
Demek ki yeni bir aşk daha çöp olmuştu.

Omuzundaki ceketiyle gelen chan vücudunu yanıma atıp bana yaslanmıştı. Bu hareketi changbin'in omuzundan başımı kaldırıp bana yaslanan chan'ın omuzuna ellerimi dolamama sebep olmuştu.

"Eee?" Demişti alaylı şekilde jisung. "Gemilerin mi battı yoksa sikin molaya girecek diye mi üzgünsün?"

Chan gözlerini devirirken gülmemek için kendimi sıkıyordum.

"Uğraşma benimle jisung."

Sinirli sesten aldığı cevapla jisung elini dudaklarına getirip fermuar hareketini yaparak susmuştu.

Parmaklarım chan'a masaj yaparken herkes kendi arasında sohbete dalınca eğilip chan'ın saçlarından öpmüştüm. "Üzülme sana insan mı kalmadı?" Diye Tatlıca sorduğumda derin bir nefes aldığını hissetmiştim.

"Oyy chan dert etme öpeyim seni."

Kendini germemesi için saçlarını severken söylediğim şeyle kafasını uzandığı yerden kaldırıp dudağıma öpücük konduran chan'la şok olmuştum.

"Etmem bak şimdi," chan gülümseyerek bir şeyler söylerken omuzumdan kalkıp bizimkilerle konuşmaya başlamıştı.

Ama ben hâlâ beni aniden öpmesinde kalırken nefes alamadığımı hisseder gibi hızlı atan kalbimin üstüne koymuştum elimi.

Neler olmuştu az önce?

Neler olduğunu bilmiyordum ama ben kim seungmin o gün arkadaşım chan'ın beni öpmesinden sonra pek de onu arkadaşım olarak görmüyordum.

Tekrar tekrar öpsün ister olmuş, üstüne üstlük rüyalarıma davet eder olmuştum.

Gündüzleri arkadaşı olsam da, geceleri onun haberi olmadan adını inleyen sıradan biri olmuştum.

Ben kim seungmin, ilk defa bir arkadaşımı, Christopher chan'ı bu kadar arzular olmuştum.

________

Yeni fic???

Alışın yayınlayıp bölüm yazamadıklarıma eklensin

Şaka

On bölüm yazıp atacağım (amin)
(

Yalan daha üç bölüm yazmışım)

Neyse, ilk bölüm nasıldı??

"If you want me come and kiss me"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"If you want me come and kiss me"

Kendinize ve sağlığınıza dikkat edin ❤️

Chanmin ile kalın ✨

Bays

senorita - chanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin