"Ustazah kena dengar ckp kitorng sekrg bogel tapi jgn buka tudung"ustazah shida menganguk .terus kelvin menhisap tetek ustazah shida dgn rakus "urmmm urmmm urmm sdpnya urmmm gigit puting urmmm"ustazah shida menjerit bile kelvin mengigit putingnya itu .
muka ustazah shida sudah merah bile lihat batang devi yang besar terpacak ."mati aku kali ni "kata ustazah shida.devi tak tumggu lama terus benam kan batangnya ke dalam pepek ustazah ."ahhhhhhhh ahhhhhhh urmmmmmm "sambil ketip bibir.ustazah shida smpai berpeluh terkena nikmat dari mereka berdua itu ."sedap pantat ustazah kasi dlm jolok".ustazah tidak tahan dan terus basah yg membuatkan lagi licin pergerakkan devi untuk menjolok dia .pancutan yang amat banyak sudah tiba ."banyak nya mani awak devi ahhhhhh dahhh noo ahhhh ahhhhhh ahhhhhh "teriak ustazah ."bising la kau ni terus kelvin bersatu facefuck ke ustazah shida ."urmm urmm urmmm"dan tak tunggu lama kelvin pun terpancut dalam mulut ustazah shida ."ahhhhhh kasi telan ya "devi menarik batangnya dan menmasukkan batangnya ke mulut ustazah shida dan menhisap buah dada getah ustazah shida .manakala kelvin sambung menjolok pepek ustazah shida ."ahhhhh ambik ni ustazah ahhhh"ustazah tidak dapat menjerit kerana mulut dia di sumbat batang devi.dalam 25 minit kelvin pun terpancut.dan mereka berdua pakai pakaian mereka balik.mereka amat puas dgn ustazah dan menhisap buah dada nya buat kali terakhir dan dengan kejam nya kelvin mengambil berus tandas.
dan sumbat berus ke pepek ustazah shida .kelvin sumbat dalam2.devi cepat2 kiss mulut ustazah biar tak bising."URMMMMMMMM URMMMMMM URMMM "ustazah shida menagis selepas pepeknya di peluas amat luas mereka menarik berus dengan kuat dan meninggalkn ustazah dgn keadaaan lunyai bogel bulat bulat.
YOU ARE READING
ustazh lunyai di tangan cina india
Fantasiakisah kelvin dgn devi menkokek ustazah shida