omega (EVET BEBEĞİM BİR BÖLÜM)

61 4 23
                                    

Belindeki ellerden kurtarmaya çalıştı kendini. Çırpındı, ama daha çok hafif kıpırdanmalardan ibaretti bunlar. Kendinde o kadar gücü bulamıyordu. Kaçıp kendini kurtacak gram gücü yoktu. O ne kadar hareket etse belindeki eller daha da sıkılaştı. Üstündeki kırmızı kapşonluya rağmen ellerin verdiği her acıyı hissedebiliyordu.

Ya da kızışma döneminden kaynaklıydı. Açıkcası bu duruma düşmesinin tek sebebi kızışma döneminde olmasıydı. Lanet feromonlarını bir kez bile doğru düzgün kontrol etmeyi de başaramamıştı zaten hiç. Belinden itilerek sertçe duvara bastırıldı bedeni. İç güdüsel olarakta ellerini duvara koydu. Düzensiz atan kalbinin sesi kulaklarını doldurmuştu.

Ellerin sahibi duvarla kendi arasına aldığı çocuğun kulağına eğildi, fısıldamadan önce dilini yavaşça genç adamın kulağının kenarında gezdirdi.

"Bana yaptığına da bir bak, Tord. Düzeltmeden gitmeyeceksin, değil mi?"

Çenesinden doğru yere damlayan terleri hissediyordu Tord. Gram kıpırdayacak hali yoktu. Ayakta durmayı başarıyor olması bile onun için şuan bir mucizeydi. göğsü düzensizce inip kalkıyordu. Arkasındaki adam elini Tord'un saçına daldırıp çektiğinde istemeden de olsa inledi norveçli genç. Arkasındaki adam kapşonlusunu sıyırıp elini Tord'un düz karnında gezdirdi.

Titrek nefesler aldı norveçli. Bundan bir kurtuluş yok mu? Kimse beni kurtarmaya gelmezse ne olacak? Gerçekten böyle tecavüze mi uğrayacağım? Bunları aklında geçirdi. Korkuyordu. Kalçasına sürtünen sert penis ile nefesi kesildi. Çoktan dağılmış olan saçındaki tutuşun sıkılaştığını hissedince istemsizce arkasındaki adama baktı. Bundan bir kurtuluş yoktu. Buraya hiç gelmemeliydi.

.

.

.

"Bir dahakine arkadaşlarını seçerken daha dikkatli olmalısın, Tord."

▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄

Amınake. He lan yb attım😜 (atacagim bolumu s2m cukumden bile daha kısa bir bölüm) konyadayken etli ekmek yemistim tadi efsaneydi. Pide gibi ama daha iyi. Lgs açıklanacak o yüzden korkuyorum biraz. İnş abim beni babamdan korur. Umarım bölümü beğenmişsinizdir neyse yazarınız eldiwen sizi seviyo💚💜💙❤





Eski çizimimi tekrar cizdim😭😭

Tomtord one-shot☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin