Baslangic

12 0 0
                                    

Belle'den
"Ne demek randevu aldigimiz restoran kapanmis, ne dicem oglum ben o kiza. 'Pardon Haneul seninle zorla date e cikmami soyledi bende randevu ayarladim ama restoran kapanmis kusura bakma' mi dicem kizim deli etme beni."

"Ya ben napiyim kapanmis iste. Ben sana bi konum aticam ona gel, o kizada soylerim oraya gelir-"

Hemen giyinip evden ciktim ve Bobsky'in dedigi yere gittim. Iceri girdigimde bi kiz bana bakiyordu. Natty olmaliydi heralde. Yanina gidip selam verdim.

"Merhaba, Natty olmalısın. Nasılsın?"

"İyiyim teşekkür ederim, sen?"

"İyiyim bende, sipariş verelim istersen"

Dedim ve oda onayladi. Garsonu cagirdik ve siparislerimizi verdik. O sirada gozum mutfaktaki şefe takildi. Cok atesliymis lan bu kiz. Numarasini almam lazim.

"Biliyorum mutfaktaki şefden hoslandigini. Taniyorum o sefi. Sen bana yardim edersen bende sana yardim ederim"

"Ne gibi bi yardim?"

"Haneul'dan hoslaniyorum aslinda ben. Ama kiz kendisi disinda herkese sevgili ayarlamaya calisiyo. Bi yakinlasamiyorum amk"

"Soylesene kizim ya. Tamam yapicam ben sizi sakin. Sen bana su şeften bahset"

"Adi Julie. Liseden arkadasim.Babası istediği için onun restoranında çalışıyor. Bide liseyi ucte dondurdu. Normalde sarkici olmak istiyo. Bide 19 yasinda. Araniza uc yas oldugunu varsaymassan sizi ayarlarim prenses"

Diyip goz kirpti. Lan tas gibi kiz. Kabul etmeyip ne yapicam.

"Tabiki yarram. Tas gibi kiz. Instasini ver al Haneul'un instayi."

"Tamam lan ne kufur ediosun. Numarani ver atiyim sana instayi-"

Biz konusurken sef gelmisti lan. Yakindan daha guzelmis. Keske Haneul bana bunu ayarlasaydı.

"Aaa Natty. Neden demedin buraya geldiğini?"

"Çok hızlı oldu aşkım. Bi arkadaşım ayarladı anlarsın ya. Buda Hyewon, ama Belle adını kullanıyor."

"Merhaba Julie ben. Natty'nin liseden arkadaşıyım. Kaç yaşındaydın Hyewon?"

"Eeee on yedi yasindayim"

"Oo daha reşit değilmişsin. Bebek"

Deyip gulmustu. Bende guldum tabi olum yeni crushim bu kiz. Cok atesliymis keske beni ezse.

"Benim kalkam lazım Belle. Görüşürüzzz"

"Görüşürüz Natty yine gel özlemişim seni. Sende gidiceksin galiba Hyewon. Görüşürüz, yine beklerim"

"Ah evet görüşürüz Julie"

Diyip ciktim restorandan. Cok tatliydi lan bu Julie. Hemen Haneul'a yazmaliyim.

Haneul

Haneul
Gorustunmu lan kizla
Nasil

Siz
Gorustum gorustumde
Sen Natty'i birak
Resoranda bi kiz gordum
Ufffffff
Dur lan gidip instasini bulucam

Belle cevrimdisi

~instagram
—->kittycat.j

j

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Food addict- BellieWhere stories live. Discover now