Nie odniosłam narazie dużego sukcesu w tej okładkowni ale jestem dumna z 10 zamówień!
Tak okładki robię od niedawna I nie jestem profesjonalistą. Nie liczcie na okładkę równie dobrą co jedna podczas gdy druga wyszła mi średnia.
Ale zawsze staram się zrobić okładkę jak najlepiej!Oto krótki regulamin I kilka informacji o okładkach.
𝙍𝙚𝙜𝙪𝙡𝙖𝙢𝙞𝙣
1. Jakie okładki robię
A bardziej nie robię. Nie robię okładek do innych okładkowni ani adopcji okładek. Uważam, że okładka jest tam by pokazać twoje możliwości więc powinno się ją zrobić samemu.
2. Jedna okładka jedna okładkownia
Nie zamawiajcie okładki do jednej książki naraz w dwóch okładkowniach. Szanujcie moją I ich pracę.
3. Hasło
Hasłem jest wybrana roślina. Czy to stokrotka czy ogólnie drzewo, obojętnie.
4. Czas na profilu
Prosiłabym by okładka na profilu była przynajmniej tydzień. Oraz proszę nie zamawiać okładek do książki do której prace się nawet nie zaczęły.
5. Moje prawa autorskie
Na okładkach jest mój podpis na dole. Jest on cienki ale widoczny I prosiłabym go nie zamazywać. Jeśli jest to możliwe proszę też o wspomnienie o mnie (jako autora okładki) we wstępie lub opisie.
𝙊𝙠ł𝙖𝙙𝙠𝙞
1. Materiały
Zdjęcia biorę z pixabay
2. Aplikacje
Do bazy okładki używam PhotoBlender, do efektów Picsart, a do napisów "Dodaj Tekst Do Zdjęcia".
3. Czas wykonania
Około tydzień od przyjęcia formularza czasem dłużej jeżeli nie mam czasu.
4. Błędy
Napiszcie mi o tym w komentarzu pod rozdziałem z waszą okładką. Poprawka będzie w nowym rozdziale.
5. Kolejność
Okładki robię pokolei chyba że jedna jest wyjątkowo dla mnie ciężka.
6. Jakie okładki
Robię okładki zwykłe i superedycję.Zapraszam do czytania
CZYTASZ
🌕Zatoka Księżyca ··-· Okładkownia
Random𝓼𝓽𝓪𝓽𝓾𝓼 🌕• otwarta 🌗• wstrzymana 🌑• zamknięta ☆ 𝙒𝙞𝙩𝙖𝙟𝙘𝙞𝙚! Zapraszam was do odnowionej okładkowni od teraz nazywającej się Zatoka Księżyca! Widziałam w życiu wiele okładek I okładkowni więc stwierdziłam że stworzę własną, I oto ona...