0.6

22 6 52
                                    

Selam
Nasılsınız

Canım okuyucularım
CerenTan77
sonubilmeyenmelek

Eve geldik ama benim psikolojim bozulmuştu.Sanırım Alex beni yeniden o karanlık odaya hapse decekti ...

Oraya gitmek istemiyordum,karanlık ve tek bir ışık bile yok,ne kadar da düşüncesiz bir adam. Bende ne bekliyordum ki...adam mafya sonuçta ve üstelik beni kaçırmış. Acaba o adamla gitseydim ne olurdu? Ama bunu oraya gitmeden önce bilemezdim.

Belkide o adamla gitmen lazımdı

İç sesim yüzünden kafam karışmıştı. Alex ile benim odamın olduğu kata çıktık, ben burada KALMAK İSTEMİYORUM!

Tam kapıyı açarken,onu durdurdum ve yalandan öksürmeye başladım.

Yuna:ben burada kalamam,benim kapalı alan fobim var

Alex alayla sırıttı,ne sırıtıyor sun mutasyona uğramış insan görünümlü inek. Yakışıklı olduğu kadar mal ve otistik te.

Alex:madem kapalı alan fobim var o zaman nasıl bir gece burada kaldın?

Vazgeçtim zekiymiş. Sonuçta bu evde iki gece kaldım ve bir gün bu lanet odada bir gün ise o güzel yatakta... Acaba gece gizlice yine o odada yatabil sem... Ama nasıl gidicektim. Hem o aptal korumalar kapımın önünde duruyorlar.Alex elini önüme doğru salladı.

Alex:hey orada mısın? Yuna kime diyorum ben soruma cevap ver

O bana emir mi verdi? Bana, hayırdır sen kimsin karşında psikopat bir katil duruyor.

Yuna:ha? Evet buradayım. Yaa ama burada yatmak istemiyorum koskoca ev bir oda benim olsa

Diye konuştum. Alex sırıttı ne yalan söyleyeyim bu adama sırıtmak yasaklanmalı. Ama bu onu iyi birisi ve pic olduğunu hafifletmez.

Alex:hayır ama istersen işkence odasında yatabilir sin ya da benim odamda?

İğrenerek baktım. Bu odaya razıydım

Yuna:ne yani koskoca evde sadece bir yatak odası tek mi var?

Eğer cevap evet se o zaman Allah kahretsin, çünkü geçen bir yatak odasında kalmıştım bu onun odasıysa... Alex yine sırıttı

Alex:Evet ve o oda da benim odam he bir tane daha var o da bir zamanlar bende kalan sevgilimin odası.

Ay yani ben onun eski sevgilisinin odasında yatmıştı m. Öfff beynimi s*keyim ben beynimi şuan behlül gibi başımı direksiyona vurmak istiyorum cidden.

Yuna:eski sevgilin mi yani sen sevgili yapıyorsun bende sadece tek gecelik getiriyorsun sanmış tım. Neden ayrı odalarda kaldınız normalde aynı odalarda kalmanız gerekmiyor mu?

Bunu mafya olduğu için demiştim. Kaşlarını çattı sonra gür bir kahkaha attı bu adamın kahkahası bile değişik aq.

Ona garipser bakışlar attığım da sustu ve dudaklarını araladı.

Alex:hayır tabiki de ayrı odalarda yatıyorduk, uykumuz gelinceye kadar aynı odalarda kalıyorduk.

Uykumuz gelinceye kadar aynı odalarda kalıyorduk??

Sanırım fazla fesatım. Ama ne yapayım başka ne olabilir ki? Sizde olsanız öyle düşünmez misiniz.

Alex'e hem garipser hemde iğrenerek bakıyordum. Nasıl bakmalıydım ki. Güldü

Mafia ile Aşk💞⚰️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin