2.

116 15 2
                                    

Elisabet

Mam strašnou chuť si s ním začít hrát. A vlastně, proč ne? A jak se říká: pusou na tvář to začíná v posteli končí. Bohužel pro mě, nesmím se s ní vyspat. Mam kluka. Bohužel.

"Eli? Jedu k Michaele. Zítra se uvidíme." houkne na mě máma. Už je pak jen slišet bouchnutí dveří. Kouknu se na Petra.

"Co tu asi budeme dělat? Sami dva, v prázdném baráku?" špitla jsem mu do ucha. Podícala jsem se mu do očí.

"Něco mě napadá." šibalsky se usmál a za boky si mě přitáhl blíž. Naklonil se a políbil mě. Já mu to s chutí oplatila.

-po 2 hodinách-

Asi si umíte představit co se stalo. A, asi toho lituju. Ale jedno musím uznat, v posteli je úžasný.

"Zlato?" špitl Petr.

"Hmm."

"Co teď?" když to dořekl, zazvonil zvonek. Vztala jsem, oblíkla si župan a šla otevřít.

"Čau kotě." ušklíbl se na mě Partik. No sakra.

"A-ahoj. Co tu děláš?"

"Jen jsem se chtěl zastavit." bez dovolení prošel do vnitř. Ani se nezul.

"Eli kdo to byl?" přišel za námi Peter. Naštěstí oblečený.

"Jé, hele, neni to ta buzna z Youtubu?" zasmál se Patrik a ukázal na Petra.

"Patriku jdi do obýváku. Já si s ním něco vyřídím." strčila jsem Patrika do obýváku. "Petře promiň. Ale nemůžu dát nejevo nic z toho, co se stalo." objala jsem ho. "Ale ráda si to zopakuju." špitla jsem mu do ucha a šla za Patrikem.

"No, Eli já jdu natáčet další sociální experimment. Někoho kdo mi pomůže mam. Zatím, pa." pak už bylo slišet jen bouchnutí dveří.

"Pujdem na námko?" koukla jsem na Patrika. Ona, chcít kvůli Petrovi.

-na náměstí-

Chvíli jsme jen tak chodili a pak natrefili na Petra.

"Dobrý odpoledne. Zahrahete si se mnou slečno?" koukl na mě. Kývla jsem. "Dobře. Zahrajeme si kámen, nůžky, papír, a když vyhraju, dáte mi pusu a když prohraju, on mi bude moct dát ránu palarizérem."

"Ta pusa bude na tvář." opravil ho Patrik.

"Fajn, beru." usmála jsem se. První kolo jsme oba dali nůžky. V druhý jsem dala znovu nůžky a on kámen.

"Vyhrál jsem." zaradoval se. Nahl se dolů a nastavil mi tvář, abych mu mohla dát pusu. Já jsem si rukou obrátila jeho obličej zpátky. Podívala jsem se mu do očí a přilepila se mu na rty. Petr to nečekal ale po chvíli spolupracoval. Cítila jsem, jak se jeho ruce přesunuli z boků na můj zadek, který následně zmáčkl. Vzdychla jsem a tím mu umožnila vztup jazykem do mí pusi. Vztrhla se válka jazyků. Takhle jsme tam stáli dokud nám nedošel dech.

Where we are (cz, Expl0ited)Where stories live. Discover now