Peter
Odtáhli jsme se. Ona se na mě zářivě usmála a já jí to s radostí oplatil. Sklonil jsem se k ní.
"Tvůj kluk, mi rozbije hubu. Nebo mě rozcupuje na kousky a pak hodí lvům." špitl jsem jí do ucha s mírným úšklebkem.
"Tak já k němu skočím taky. Bez sexu s tebou nebudu." i z hlasu jsem poznal že se usmívá.
"Drž hubu, už teď mi stojí. Když budeš pokračovat, ani úpravy to nezamaskují." tohle mi nesmí dělat.
"Víš, už se těším domů. Hned jak přijdeš i ty, si to rozdáme. V kuchyni na stole. Tvrdě a bez předehry." zašeptala a otřela se o můj rozkrok. Zasténal jsem.
"Nech toho, nebo tě tady přetáhnu. Předevšemi. Opřu si tě o zeď, a vymrdam z tebe duši. Bude mi jedno že mě všichni uvidí. Prostě tě tu ošukám." vzal jsem jí pod zadkem a vyzdvihl do vzduchu. Ona mi okamžitě omotala nohy okolo mího pasu.
"Hele, ty kreténe! Tohle už stačí! Dej ty pracky pryč z mí přítelkyně!" ozval se za Eli. Hned jsme se od sebe odtáhli.
"Tak sorry, ale pokud vím, chtěla to." zasmál jsem se a ruce dal do obraného gesta.
"S tebou si to vyřídím doma," zasyčel směrem k Eli a schodil jí na zem.
-po třech hodinach-
Elisabet
No, takže Petr má natržený obočí a ret. K tomu dva slušný moncláče a určitě i naraženou ruku. Já mam zlomenou ruku, monokl a zaspamovanej mobil od zmeškaných hovorů a omluvných smsek. A od koho? Od Patrika. Ale horší to bude, až nás uvidím máma. Úspěšně jsme se z nemocnice přesunuli domů.
"Nechceš se mnou něco natočit? Tentokrák bez bitky." zasmál se Petr.
"Dneska ne. Musím domalovat ten obraz." usmála jsem se a rozběhla se nahoru.
Všem co čekali se moc omlouvám. Doma mam problémy a neni čas na psaní. Snad Vám bude stačit tento -sice krátký- díl.
A děkuju.♥♚