Deel 14

(Voorstuk)

Lieve lezers,

Ik heb besloten om soort van verder te schrijven met dit boek, aangezien dit echt heel erg slecht is geschreven en het einde nergens opslaat. Ik wil mijzelf verbeteren in het schrijven en daarom dit verhaal met een beetje geluk beter te maken. Hopelijk gaan jullie het verdere verhaal nog even leuk vinden als wat jullie al daarvoor hebben gelezen. Ik kan niet vertellen hoeveel delen ik nog ga maken, maar in ieder geval deze pagina. Dank jullie wel voor de support op dit boek en geniet van het verhaal die ik verder heb geschreven.

Groetjes,

Jullie schrijfster.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ik woon nu al 6 jaar in China met mijn op heden vriend genaamd, Zhang Li. Ik kan niet zeggen dat ik ongelukkig met hem ben, maar ook niet gelukkig. Mijn verleden blijft mij in m'n hoofd rondspoken dat mij laat herinneren aan hoe een erge pijnhoop ik het ervan had gemaakt.

Begrijp me niet verkeerd Zhang is een geweldige jongen. Hij is lief, zorgzaam en helpt mij altijd als ik ergens mee zit. Toch mis ik iets. Iets wat ik ooit had. Ik wou dat is wist wat het was zodat ik verlost zou zijn aan dat gevoel, maar helaas blijft het zich verder nestelen in mijn hoofd.

Op internet hou ik de jongens (BTS) in het oog, kijken hoe het met ze gaat. Ze hebben ook allemaal de liefde gevonden in hun leven. Niet dat ik daar jaloers op ben maar......het doet toch ergens pijn.

Ik haat mezelf om mij zo te voelen. Het is niet eerlijk tegenover Zhang en ik heb geen recht om mij zo te voelen, met in gedachten wat ik ze had aangedaan. Een slecht persoon? Ja, dat was ik, maar ik ben veranderd en ik wil zo graag dat ze dat weten. Het doet er misschien niets meer aan toe en het is irrelevant voor ze, maar. Geef mij nog een kans.

Laat mij mijn beste kanten laten zien. Ik wil laten zien dat ik ben veranderd, verbeterd! Dat ik spijt heb wat ik toen had gedaan. Ik was jong, niet volgroeid, niet........een goed persoon. Maar dat ben ik niet meer, ik ben volwassen en weet nu beter. Ik moet ze weer tegenkomen. En over Zhang gesproken is het het beste om hem te laten gaan. Iemand zoals ik zou hem niet goed doen. Het is tijd om mijn leven te herpakken.

POV Seo-Yeo~

Het is vrijdag 10 uur 's ochtends. Ik en Zhang liggen allebei nog in bed onder de warme dekens. Ik draai mij richting Zhang en zeg gapend. "Goedemorgen".  "Goedemorgen schatje". Zei hij terug en gaf mij een kusje op mijn voorhoofd. Ik stap uit bed en loop richting de douche om mijzelf op te frissen. Zhang is ook uit bed gegaan en is ontbijt voor ons aan het maken.

Ik ga het vandaag uitmaken met Zhang. Ik heb al een hotel voor vandaag geboekt en mijn koffer ingepakt. Het is zeker een treurende situatie, maar liegen in een relatie is toch erger.

Na mijn douche kleedde ik mij aan en nam het ontbijt wat Zhang had gemaakt. "Hopelijk smaakt het". Zei Zhang en gaf een glimlach. Ik nam een hap en knikte bevestigend dat het lekker is. "Eetsmakelijk". ~ Zhang.

Na het ontbijt ruimde ik alles op en vroeg Zhang om samen te zitten voor een gesprek.

"Waar wil je het over hebben?". Vroeg Zhang. "Luister Zhang, er zal nooit een goed moment zijn voor dit en ik wil dat je weet dat dit niet aan jou ligt, maar de laatste tijd voel ik mij niet gelukkig en zou graag tijd voor mezelf willen".

"Dus......je wilt het uitmaken als ik het goed begrijp?".

Ik knikte. "Het spijt me heel erg, je bent echt een hele goede jongen voor mij geweest, maar.....". Ik werd onderbroken door een knuffel van hem. "Het is prima. Ik zag het eigenlijk al aankomen. Het afstandelijk zijn en op je laptop zag ik dat je van plan was om weg te gaan".

Ik knuffelde hem terug met tranen in mijn ogen. "Het spijt mij echt heel erg. Je verdient iemand beter dan mij". Zei ik huilend. Hij suste mij. "Ik zag dat je je koffer al had ingepakt".

Ik schraapte mijn keel en snoof mijn neus op voordat ik antwoord gaf. "Klopt, ik wilde na dit gesprek gelijk gaan".

Hij knikte. Ik stond op en pakte mijn spullen. We gaven elkaar nog één laatste knuffel en wenste elkaar vaarwel.

Daar ging ik dan, weer mijn pad opnieuw beginnen. Ik nam de taxi naar het hotel. Eenmaal aangekomen checkte ik mijn kamer in en pakte mijn laptop om te kijken waar BTS een concert geeft.

~BTS geeft een tour in heel Europa~

Lijst met welke landen ze bezoeken:

1. Griekenland, Athene (04-05-2024)
2. Italië, Rome (11-05-2024)
3. Spanje, Madrid (18-05-2024)
4. Portugal, Lissabon (25-05-2024)
5. Frankrijk, Parijs (01-06-2024)
6. Nederland, Amsterdam (08-06-2024)
7. Duitsland, Berlijn (15-06-2024)
8. Polen, Warschau (22-06-2024)
9. Tsjechië, Praag (29-06-2024)
10. Oostenrijk, Wenen (06-07-2024)

'Top! Ik koop een vlucht naar Portugal en een kaartje voor het concert en dan hoop ik dat het mij lukt om ze weer te ontmoeten'.

Ik kocht alle benodigdheden (vlucht, hotel en concert) en kon vanaf morgen de vlucht nemen naar Portugal. 'Nu maar even chillen in de hotel kamer'.

Volgende dag (Zaterdag 25-05-2024, 02:00)

Ik pakte al mijn spullen weer in, checkte uit bij het hotel en nam de taxi naar het vliegveld. Ik checkte mij in en na 2 uur kon ik de vlucht nemen.

Na een vlucht van ongeveer 14 uur kwam ik eindelijk aan in Portugal.
Ik checkte mij weer uit en nam de taxi naar mijn hotel dichtbij het concert waar BTS zou optreden.

Ik kwam aan bij het hotel en checkte in, liep naar mijn kamer en pakte alles uit. 'Zo hier ben ik dan'. Ik keek uit het raam van mijn hotelkamer en zag het grote concertgebouw. De zenuwen begonnen in te kicken. Ik heb een vip kaartje gekocht, dus de kans dat ze mij zullen zien is groot.

Het is nu 19:30 's avonds. Het concert begint over 1 uur. Ik liep naar het gebouw toe. 'Daar sta ik dan, over 1 uur ga ik ze weer ontmoeten'. Na alle benodigde checks nam ik mijn plekje in het gebouw (Voorkant).

30 minuten passeerde en de muziek begon te spelen. De jongens waren nog niet in beeld, maar na 5 minuten kwamen ze met z'n allen langzaam omhoog uit het podium. Ze stonden allemaal klaar om te beginnen te dansen en zingen. Het was geweldig om ze zo weer te zien. De jongens splitste op. V, Jungkook en Jimin liepen naar de linkerzijde. Jin, Suga en j-hope naar de rechterzijde en RM naar de voorkant waar ik dus ook sta. RM wilde beginnen met praten maar toen........stonden we oog in oog met elkaar. RM verstijfde voor een paar secondes maar brak daarna het oogcontact en ging verder met de show. Ik zag dat hij een paar signalen gaf aan de jongens, maar verder deden ze er niets mee.

Het concert duurde 2 uur. Iedereen verliet zo zoetjes aan het gebouw, maar ik, ik moest de jongens persoonlijk nog ontmoeten. Ik probeerde een weg te vinden naar ze toe, maar iemand hield mij tegen bij mijn schouder.

BTS in love with you (Dutch) completedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu