Başladık mı ?

5 2 5
                                    


  10 YIL ÖNCE:

"Baba sen anne mi ne kadar seviyorsun?" 

"Çok seviyorum" 

"ama ne kadar çok seviyorsun baba"

 "benim kadar seviyor musun?" Babanın biraz düşündüğü soruma cevap vermek için konuşacakken bağrış seslerinin konuşmasını engelledi. Bu bağların nereden geldiğine baktığım da stad'tan beklenebilir. FENERBAHÇE STAD'INDAN, babama baktığım da ise gülüyordu "sorunun davranışları burada değişiyor"

 "Baba sen anne mi FENERBAHÇE kadar mı seviyorsun" babama bakarken inceledim bilgilerimi sadece güldürüyordu. Stad'a girerken babamın beni omzuna... Babam öyle bağırıyordu ki anlatamam zaten FENERBAHÇE şu an BEŞİKTAŞ'LA berabere kalmıştı, babamın üzerinde bunun siniri sırasında bağırmasını önleyemezdim ...ı KAZANDIK son dakika FERDİ' nin golüyle ileri maçı kazandığı tık babam çok mutluydu Babamın bu mutluluğu ve anneme olan sevgisini Fenerbahçe'ye benzetmesini o gün o kadar sahiplenmiştim ama hayatıma etki edeceğini düşünmüştüm

ŞİMDİ Kİ ZAMAN:

Top şu an elimde,Şampiyonlamadığımıza son bir sayı harcamanız durumunda bu servisi düzgün kullanamazsam maç uzayacak ama doğru kullanırsam Şampiyon kullanabileceksiniz. Hakem düdüğü derin bir nefes alıp topun vuruşu ve vuruşu yerime geçene kadar hakem düdüğünü çalmıştı ben kural incelemem. İnanamadım bu hata o kadar aptallıktı ki başı mı yerden kaldıramadım neredeyse ağlayacaktım taraftarlar bağırıyordu ama neye bağırdıklarını ne çığlıklar bile anlayamadım bir an'da birinin sırtıma atlamasıyla bende sırtıma atlayan kişi de dengemizi kaybetmiştik. Atlayan kişinin kim olduğuna baktığım da o Ayça'nın diğer takım arkadaşlarına baktığım da hepsi çok mutluydu ve bana bakıyorlardı beynim hala anlamamakta ısrarcı olduğu için boş boş bakıyordum. Taraftarlara dönmse bazı ağlar bazıları gülerek bağırıyordu ama en çok dikkatimi çeken şeyse " Fenerbahçe Şampiyon Oldu " yazılı pankart ben Eda ablaya döndüğümde bana gülümseyerek bakıyordu... Son,sayı,ben,şampiyon,Fenerbahçe,Eda abla,Ayça,takım,pankart .. Hızımı alamayıp Eda ablaya giderken eda ablanın nerdeyse başına çıkmıştım. Ağlamakla karışık şekil de gülerken Eda abla konuşmaya başladı "Sen hata vermedin, hakem hata yaptı sonra da halihazırda hata veriyor ve sayıyı bize verdi." Şampiyon olmuştu, ilk büyük takımımda şampiyon olmuştum ben ilk şampiyonluğumu 18 yaşında da vardım hayallerim gerçekleşmeleridu anneme devam ediyor sözü kullanıyordum ...

*/*/*/*/*

Bilin bakalım kim akşamki F.Bahçe -Beşiktaş futbol maçına gidiliyordu tabi ki de ben, hayır mi çünkü ev arkadaşım fanatik bir Beşiktaşlı ve Oğuz Kaçıran fanıydı gece gündüz onu anlatıp onun fotoğraflarıyla yatıp kalkıyordu. "Eylülllllll" Aslı'nın bağırmasıyla direk yanına koştum. Mutfakta elinde bıçağı tutmuş yerde oturuyordu benim içeri girdiği mi fark ettiğin de fotoğrafları da ki fotoğrafı bana göstermiş elinde ki bıçak ise bana sallıyordu "Eylüll, ben ağlıyorum da kim ağlasın ha söyle bana ben ağlıyorum da kim ağlasın" Aslı'nın neden ağladığını ilk başlıyor da anlayamadım dikkatli inceleyince fark edebilmiştim. Sonra bu olay gülsem mi ağlasam mı bilememiştim çünkü gösterdiği fotoğrafta Oğuzhan Kaçıran ve bir kadın vardı ama bu kadınsa biz kadının yanın da habeş maymunu kalıyordu. Aslı bunun için neden ağlıyorsun kardeşim diyor yanlış? "Eylül sevgili yapmış Oğuz hayır yaparsın ki sen topuna, oyununa baksana ne diye kar kız peşinde dolaşıyorsun demi yani sonra neden Beşiktaş'ın kaderi düzelmiyor diye üzülüyoruz, iki aya kız bundan ayrılacak bu da durup toparlamayıp performans düşüklüğüne gitticek eee sonra nolucak onu söyleyim ben sana -" "Aslı tamam sakin ol ilk önce bi' sen gittiğin ki notu okudun mu?" Aslı bana bön bön bakarken sonun da gözümü ayırıp fotoğrafa baktım da birkaç dakika dondu ilk önce elindeki bıçaklandı sonra telefon sonra bir anda oynamaya başladı ciddi oynamaya başladı vallaha bak nasıl inandırabilirim bilmiyorum ama saniyeler içinde oynamaya başladı.

Kardeşiymiş hop hop hop oyana da buyana da oh ohh kardeşiymiş amaninnnn. Yerim kız seni fena demesen kurbanlık niyetine kesiyordum canım knkm olsun ben gidiyim de hazırıyım akşam maça" yana yoldan öpüp hızlı bir şekilde ayrılırken bazen zorlaşıyordu. içinde hazırlanmazsa antrenmana geç kalmaktık 

                                                           QQQQQQQQQQQQQQQQ

Eylül servislerin çok kötü böyle giderse kadro dışısın kendine gel. Nerde benim şampiyonluk getiren oyuncum aklını başına al napıyorsan yap ama bana o oyuncumu tekrar getir şimdi çık dışarı eski sen gelene kadar sakın buraya ve takım antrenmanlarına gelme DEFOL."

"Hocam-"

"Çık dışarı"haklıydı tamamen haklıydı ama bu kadar sert çıkışmasına gerek yoktu sonuçta çabalıyordum ve bunun için ter döküyordum. Arabayla caddeye çıktığımda telefonum çalmaya başladı. Telefonu elime aldığım da önümdeki araba ani fren yapınca bir an da çarpmıştım.

  









Helllooooooo nabersinizz mdkcjncefvjfev neyse şaka bir yana ilk defa değil belki ama en kararlı olarak yayınladığım kitap olacak  ve bu kitabı yazmayı çok istedim çünkü belki birine umut olur belki de kendimebu sayede şans tanırım

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 10 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Yol Da SenWhere stories live. Discover now