1.

80 3 9
                                    

Hayatımın dönümüydü ablamın İngilizce öğretmeni olması, üstelik kendi okulumda.
İnsanlara nasıl hava atacağımı düşünürken ablamın "Duru!" Diye seslenişi üzerine saçlarımı taramayı bırakıp odamdan çıkıp mutfağa yöneldim.

Ablam süslenmiş püslenmiş bir şekilde kahvaltıyı hazırlamış ağzına bir şeyler tıkıştırıyordu " bugün toplantı var o yüzden erken çıkacağım o yüzden otobüsle gelirsin." Diyerek yanağıma öpücük kondurup hızla evden çıktı.

Bende kahvaltıya oturup oyalandıktan sonra okul çantamı hazırlayıp evden çıktım. Evimiz 5 katlı dairenin 4. Katında tek ev sahibiydik, apartman yeni yapıldığı için kimse yoktu sadece arada ayda yılda bir gelen biri vardı başka da yoktu. Apartman arazinin ortasına yapılırsa olacağı buydu.

Hızla otobüs durağına doğru ilerlerken siyah bi araba ve kırmızı motor gördüm, buralarda böyle arabalar görmek hiç alışılık bir durum değildi, pek umursamayıp otobüs durağına gidip otobüsü bekledim.

Otobüsün gelmesi ile otobüse binip okulda indim, 10. Sınıfa gidiyordum ve bu yaşımda bile hayattan bıkmıştım. Yine sapık beden hocası ile göz göze gelmemek için büyük sarf ederken sınıfa zor attım kendimi.

Okul bittikten sonra sınıftan çıkıp merdivenlere yöneldim o sıra arkadaşımla güle oynaya okul kapısından çıkıp sıra olduk, istiklal marşı okunduktan sonra ablamın arabasında onu beklemeye başladım.

Ablam geldiğinde arabaya binip yola koyulduk "Yeni komşuyu gördün mü? Çok yakışıklı biri taşınmış karşımıza." Dedi ablam kırmızı ışıkta durarak, kimden bahsettiğini bilmiyordum bunun üzerine "yeni komşu derken bizim boş apartmana kim taşınır abla ya?" Dedim alaylı şekilde, ablamda bana karşılık verdi, okul ile arasında 20 dakikalık mesafe olan apartmanın önüne park etti.

Sabah gördüğüm siyah arabayı apartmanın önünde park halinde görünce ufak çaplı şok yaşadım, bu araba kiminse çok çekici biri olduğu kesindi.

Kendimi yorgun halimle içeri atarken ablamın "ben komşuya selam verdim hadi sıra sende sende bi selam ver de gel," dedi ablam ayakkabılarını koyarken.
"Nasıl yani ne ara verdin ya?" Dedim şaşkın şaşkın, ablam gülümseyerek "dün " dedi.

Ablamın ısrarı üzerine kapıdan çıkıp karşı ve sağ taraftaki kapıya yöneldim, kapıyı 3 kere tıklattıktan sonra 1 adım geri çekilip beklemeye başladım.

Yaklaşık 30 saniye sonra kapı açıldı ve açan kişi 2 metre boylarında, iri yapılı,hafif çekik ela gözleri ile bana bakıyordu, 1.68 boyumla kendimi Zehra Güneş sanırken onun bu hayalimi yıkışı hayal kırıklığıydı.

Çok seksî göründüğünü farkında mıydı acaba polo yaka kiyafeti ve eşofman altı ile?

"A-ah selam! ben karşı komşunuz Duru!" Dedim elimi uzatarak ama o hiç kıpırdamıyor ve bana öylece bakıyordu " yanlış bir zamanda mi geldim?"

Kaşlarını çatmış beni ayak uçlarımdan saçlarıma kadar sürdüğünü fark ettim,
"Neyse en iyi ben gideyim."

"Aslan!"Dedi seksi sesi ile " ismim Aslan. "

"MaşAllah ismin gibisin." Dedim fakat bunu içimden söylediğimi düşünüyordum ki az önce tanıştığım Aslan isimli adamın dudağının hafif kırıldığını gördüm.

Utançtan domatese dönmüşken " Neyse ben gideyim Aslan abi, kusura bakma." Dedim utançtan zar zor konuşarak.

"Abi?!" Dedi tuhaf bir şekilde. Küçüklüğümden beri benden büyüklere saygıdan dolayı abi abla demişimdir ama ilk defa garipseyeni gördüm.
"Ben kendimden büyüklere öyle seslenirim." Dedim gülümseyerek.

TutsakWhere stories live. Discover now