-4-

40 8 3
                                    

Arkadaşlar yukarıdaki Emly'dir.

Hâlâ daha o öpücüğü düşünüyordum. Gerçekten muhteşem bir deneyimdi. Şimdi geldik asla istemediğim bir şeyi denemeye. Güçlerimi kontrol etmekdti. İlk önce hemen odamda bir mum yakmaktı. Odaklanmadan bile mumu yakabildiğime göre güçlerimi kaybetmemiştim. Hemen Thomas'ı aradım. Hemen telefonu açtı
"Ne oldu Grace?"
"Güçlerimi kaybetmedim Thomas." Thomas "Peki sana muhteşem bir haberim var."
"Nedir?"
"Sendeki güçlerin hepsi bana geçti artık bende bir periyim." Bir dakika bu çocuk ne demişti.
"B-bu imkansız sen bir insansın. Nereden biliyorsun belki bu geçici."
"Hayır eminim. Bu geçici değil."
"Bunu bilemeyiz Thomas. Yarın bizim eve gel."
"Tamam gelirim."
"İyi yarın saat ikide bizim eve gel ben sana konum atarım."
"Tamam güzelim."
Ayy bu çocuğa aşık olmamak elde değil arkadaş. Her hareketi de insanı kendine aşık ediyor.
Telefonu kapattıktan sonra peri kitabını elime aldım. Acaba bir peri ile insan öpüşse ne olur? Sorusunun cevabını arıyordum. Sonunda cevabı bulmuştum.
Bir insan ile bir peri öpüşürse peri kendi gücünü öpüştüğü insana verir.
Nee? Ben kendi gücümü Thomas'a mı verdim? Ama benim gücüm hiç eksilmedi hatta arttı bile ben nasıl kendi gücümü ona verdim. Gücümü Thomas'a verdiysem kendi gücümün azalması gerekmiyor mu ?
-
Sabah okula gitmeden önce her zaman yaptığım gibi güçlerimi geliştirmeye çalıştım. Birden gözlerim karardı ve tanımadığım bir kadını gördüm. Kadın bana "Güçlerin geri geldiğine göre kendi evrenine dön seni tekrar aramızda görmek istiyoruz Grace." Dedi ve gitti. Aklıma yine milyonlarca soru gelmişti.
"O kadın kimdi? Neden benim zihnime girdi? Neden beni çağırıyor? Kendileri beni buraya getirmişlerdi şimdi yine kendi evrenimemi dönmem gerekiyor?" Gibi sorular aklıma geldikçe daha kötü oluyordum. Mira yani insan olan annem kapıyı çalmadan odama girip "Kızım hadi kalk okula geç kalıcaksın." Dedi.
"Anne odama girmeden önce kapıyı çal. Daha ne kadar söyleyeceğim."
"Tamam. Bir dahakine kapıyı çalarım. Hadi hazırlan."
"Anne okulun başlamasına daha bir buçuk saat var." Dedim gülerek.
"Kızım olsun senin hazırlanman zaten bir saat."
"Anne abartma en fazla yarım saat." Dedim. Annemin gülüşünü aldırmadan labavoya gittim.
-
Annemin haklı çıkmasından nefret ediyorum. Keşke annemi dinleyip daha hızlı hazırlansaydım. Şimdi okula geç kaldım. Sınıfın kapısını çaldım.
"Gir." Dediği zaman sınıfa girdim. Öğretmenim Jakky "nerede kaldın sen? " dedi bende tuvalete gittim diye yalan attım. "Çanta ile mi?" Diye sordu. "Çanta mı yere bırakmıştım." Diğer kızlardan Emly "hocam yalan atıyor ben görmedim az önce tuvalete gittim" Dedi. Öğretmenim diğer kızlara sordu "bu doğru mu,?" Herkez "evet" dedi. Kafamı yere eğdim
"Hocam ve tuvalete gitmedi geç kaldı okula gelirken camdan onun uyuduğunu gördüm " öğretmen "Grace bu doğru mu" dedi. Bende ince bir sesle "E-e-evet " öğretmen "Ha bide utanmadan evet diyorsun siktir ol git müdürün odasına" dedi bende hıçkıra hıçkıra ağlayarak müdürün odasının yolunu tuttum. Çok kötüydüm çünkü siktiğimin müdürüne gidiyorum. Ama bilmiyorlardı ki ben bir ateş perisiydim. Ve burayı istersem yakabilirdim. Güçlerimi duygularımla kontrol ettiğim için elimden bir ateş çıkıyordu. Bunu okula atabilirdim ama kendimi kontrol ediyordum, kontrol etmeye çalışıyordum.

kayıp peri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin