THE TRAGIC PAST

7 0 0
                                    

𝘾𝙃𝘼𝙋𝙏𝙀𝙍 1: 𝙏𝙃𝙀 𝙏𝙍𝘼𝙂𝙄𝘾 𝙋𝘼𝙎𝙏

𝐇𝐲𝐮𝐧 𝐀𝐧𝐚'𝐬 𝐬𝐨𝐦𝐛𝐞𝐫 𝐝𝐞𝐦𝐞𝐚𝐧𝐨𝐫 𝐫𝐞𝐟𝐥𝐞𝐜𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐮𝐫𝐝𝐞𝐧𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐫𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐞𝐫 𝐩𝐚𝐬𝐭. 𝐀𝐧 𝐚𝐜𝐜𝐢𝐝𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐚𝐠𝐨 𝐡𝐚𝐝 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐝𝐞𝐞𝐩 𝐞𝐦𝐨𝐭𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥 𝐬𝐜𝐚𝐫𝐬, 𝐬𝐡𝐚𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐚 𝐦𝐚𝐭𝐮𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐫𝐨𝐬𝐩𝐞𝐜𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠 𝐰𝐨𝐦𝐚𝐧 𝐟𝐚𝐫 𝐛𝐞𝐲𝐨𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬. 𝐃𝐞𝐬𝐩𝐢𝐭𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐜𝐚𝐝𝐞𝐦𝐢𝐜 𝐩𝐮𝐫𝐬𝐮𝐢𝐭𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐞𝐟𝐟𝐨𝐫𝐭𝐬 𝐭𝐨 𝐦𝐨𝐯𝐞 𝐟𝐨𝐫𝐰𝐚𝐫𝐝, 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐞𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐨𝐟 𝐠𝐫𝐢𝐞𝐟 𝐥𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚 𝐝𝐚𝐫𝐤 𝐜𝐥𝐨𝐮𝐝 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐬𝐩𝐢𝐫𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬.

𝐀𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐭 𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐫𝐨𝐨𝐦, 𝐬𝐮𝐫𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐢𝐭𝐭𝐞𝐫-𝐩𝐚𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐫𝐚𝐢𝐧𝐝𝐫𝐨𝐩𝐬, 𝐦𝐞𝐦𝐨𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐨𝐟 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐢𝐞𝐫 𝐭𝐢𝐦𝐞𝐬 𝐟𝐥𝐚𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐡𝐞𝐫 𝐦𝐢𝐧𝐝. 𝐀 𝐬𝐞𝐧𝐬𝐞 𝐨𝐟 𝐥𝐨𝐧𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐨𝐰 𝐠𝐫𝐢𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭, 𝐫𝐞𝐦𝐢𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐯𝐨𝐢𝐝 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐛𝐲 𝐡𝐞𝐫 𝐩𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬' 𝐚𝐛𝐬𝐞𝐧𝐜𝐞. 𝐈𝐧 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐬𝐞, 𝐀𝐧𝐚 𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐬𝐨𝐥𝐚𝐜𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐪𝐮𝐢𝐞𝐭 𝐬𝐨𝐥𝐢𝐭𝐮𝐝𝐞 𝐨𝐟 𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭𝐬, 𝐚𝐥𝐥𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐭𝐨 𝐠𝐫𝐢𝐞𝐯𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐞𝐞𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐧𝐠𝐭𝐡 𝐭𝐨 𝐧𝐚𝐯𝐢𝐠𝐚𝐭𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐱𝐢𝐭𝐢𝐞𝐬 𝐨𝐟 𝐡𝐞𝐫 𝐞𝐦𝐨𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬.

𝐄𝐚𝐜𝐡 𝐫𝐚𝐢𝐧𝐝𝐫𝐨𝐩 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐥𝐢𝐝 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐢𝐧𝐝𝐨𝐰𝐩𝐚𝐧𝐞 𝐦𝐢𝐫𝐫𝐨𝐫𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐬𝐢𝐥𝐞𝐧𝐜𝐞, 𝐚 𝐩𝐨𝐢𝐠𝐧𝐚𝐧𝐭 𝐬𝐲𝐦𝐛𝐨𝐥 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐦𝐨𝐭𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥 𝐭𝐮𝐦𝐮𝐥𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐮𝐦𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫. 𝐀𝐧𝐝 𝐲𝐞𝐭, 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐞𝐩𝐭𝐡𝐬 𝐨𝐟 𝐡𝐞𝐫 𝐩𝐚𝐢𝐧, 𝐀𝐧𝐚 𝐡𝐞𝐥𝐝 𝐨𝐧𝐭𝐨 𝐚 𝐠𝐥𝐢𝐦𝐦𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐡𝐨𝐩𝐞, 𝐚 𝐫𝐞𝐬𝐢𝐥𝐢𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐡𝐢𝐬𝐩𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐨𝐟 𝐛𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫 𝐝𝐚𝐲𝐬 𝐲𝐞𝐭 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐦𝐞.

𝐓𝐰𝐞𝐥𝐯𝐞 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐚𝐠𝐨, 𝐚 𝐭𝐫𝐚𝐠𝐢𝐜 𝐢𝐧𝐜𝐢𝐝𝐞𝐧𝐭 𝐡𝐚𝐝 𝐬𝐡𝐚𝐭𝐭𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝, 𝐜𝐥𝐚𝐢𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐓𝐡𝐞 𝐦𝐞𝐦𝐨𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐝𝐟𝐮𝐥 𝐝𝐚𝐲 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐬 𝐯𝐢𝐯𝐢𝐝 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐨𝐜𝐜𝐮𝐫𝐫𝐞𝐝-𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐡𝐚𝐫𝐫𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐞𝐭𝐚𝐢𝐥 𝐟𝐨𝐫𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐞𝐭𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐦𝐢𝐧𝐝. 𝐀𝐥𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐞𝐥𝐝𝐨𝐦 𝐬𝐩𝐨𝐤𝐞 𝐨𝐟 𝐢𝐭, 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐢𝐧 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐭𝐚𝐧𝐭 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐚𝐧𝐢𝐨𝐧, 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐥𝐮𝐫𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐛𝐞𝐧𝐞𝐚𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐮𝐫𝐟𝐚𝐜𝐞.

𝕾𝖎𝖓𝖘 𝕺𝖋 𝖁𝖊𝖓𝖌𝖊𝖆𝖓𝖈𝖊  (𝐉𝐉𝐊×𝐲/𝐧)Where stories live. Discover now