"BĘDĘ TĘSKNIŁ "

9 1 1
                                    

T.I- Jungkook zabrałeś wszystko? Niczego nie zapomniałeś ?

Jungkook właśnie dzisiaj leciał do USA po swój nowy grafik i nag innirywać nowy singiel. Pakował się od rana,więc było dużo zamieszania.. Samolot do USA miał mieć z jakieś 3 godziny.

Jungkook - Tak kochanie mam wszystko o niczym nie zapomniałem,a teraz zostaw już to do cholery i chodź tutaj do mnie.

Przyciągnął mnie do siebie po czym pchnął mnie lekko na łóżko, ściągnął mi koszulkę,uwalniając moje średniej wielkości piersi i delikatnie przegryzł moje sutki jednocześnie je liżąc językiem.

Jungkook - Muszę przed lotem zająć się dobrze moja dziewczynką. Wypieprze cię tak jak lubisz..

Jeknęłam.

T.I- Czyli na ostro?

Jungkook - Zgadza się na ostro..

Po chwili ściągnął moje majtki,rzucając je gdzieś w kąt sypialni,po czym rozchylił mi lekko nogi. Ściągnął swoje bokserki i bez ostrzeżenia wsadził swojego kutasa w moją cipkę, poruszał się w mnie szybko i mocno. Moje krzyki i jęki rozchodziły się po całej sypialni.. Jeon po chwili wyszedł ze mnie po czym złapał mnie w talii ,odwrócił na brzuch,a ja wypiełam w jego stronę pupę.. Wchodził we mnie i wychodził. Po chwili przyspieszył robiąc to cholernie mocno i szybko..

T.I- Oh Jungkookie...mm o tak kochanie...szybciej...mocniej...pieprz mnie...

Jungkook - O yeah dojdź dla mnie...

Czułam jednocześnie jego palce i kutasa.. było mi cholernie dobrze..

T.I- O boże...tak cholernie będzie mi tego brakowało przez dwa miesiące... Boże Ahh

Czułam,że zaraz dojdę,bo przez moje ciało przechodziły dreszcze.. Po chwili Jeon wyszedł ze mnie i spuścił się na mój tyłek zaraz potem opadł obok mnie na materac. Dysząc probojac złapać oddech wysapał..

Jungkook - Oh skarbie...

Usiadłam na nim okrakiem po czym nabiłam się na jego kutasa i zaczęłam go ujeżdżać.. Jungkook bawił się moimi piersiami,ściskając je.

Jungkook - Oh tak bejbe ..dajesz ..szybciej..

Poruszałam się na nim dość szybko, skakała m na jego kutasie. Cały czas bawił się moimi piersiami i moja cipką..

Jungkook -Oh uwielbiam cię.. Tak kochanie... Jesteś cudowna..

T.I- Jungkook spuść się we mnie...

Pocałował mnie, zagryzajac moja dolną wargę..

Jungkook - Jesteś tego pewna ? Naprawdę chcesz abym się w ciebie spuścił?

I- Tak...jestem pewna..

Poruszałam się jeszcze na nim kilka raz ,a po chwili poczułam jak Jungkook zalewa mnie całą od środka. Jeknęłam po czym zmęczona opadałam na niego probojac złapać oddech.

Jungkook - Jesteś cudowna... Kocham cię..

I tak minęły te 3 godziny razem z Jungkookiem udaliśmy się na lotnisko ,pocałowałam go za nim poszedł do odprawy..

T.I- Będę tęskniła...już tęsknię

Jungkook pocałował mnie..

Jungkook - Ja za tobą też ... Zadzwonię jak tylko będę na miejscu..

Po czym udał się w stronę lotniska,ja z nim nie poszła , ponieważ ukrywaliśmy nasz związek przed jego fanami,jedynie to o naszym związku wiedziała tylko wytwórnia BIGHIT.. dla mojego bezpieczeństwa stwierdzili by nasz związek nie był ujawniony.

Na lotnisku był tłum fanów Jungkook 'a ,a ja dla bezpieczeństwa musiałam zostać w samochodzie, ochroniarze szli z Kookim pilnując jego bezpieczeństwa. Po moich policzkach poleciały łzy gdy tylko pomyślałam o tym,że przez całe 2 miesiące go nie zobaczę,że będziemy się widzieli przez kamerkę i słyszeli przez telefon.. Gdy tylko Jungkook razem z ochroną udał się do samolotu ja wróciłam do pustego mieszkania mojego i Jeon'a.

❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥

Kochani pisze to na nowy koncie ponieważ na tamto "ARMYJUNGKOOKA97" Nie mogę się zalogować :( Bardzo was proszę o gwiazdki i komentarze :( Pozdrawiam.
























"I WILL LOVE YOU SEVEN DAYS A WEEK "Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz