POV JUNGKOOK'A
Gdy tylko dotarłem na lotnisko,odrazu pojechałem do hotelu,rozpakowałem się w pokoju hotelowym, zjadłem i poszłem na imprezę do klubu. Zamówiłem sobie mocnego drinka i zacząłem pić... Po dobrych pół godzinach byłem mocno wstawiony.. napisałem tylko do T.I,że później do niej zadzwonię.. Nagle podeszła do mnie brazowo włosa ślicznotka,z dużymi cyckami.. na oko miała może z 19 lub 20 ...dziewczyna zagadała do mnie.
Brunetka- Hej przystojniaku co ty tutaj tak sam..?
Spoglądałem na jej duże cycki po czym spojrzałem na nią.
Jungkook - Relaks przed pracą ,a ty co tak sama tutaj...?
Dziewczyna usiadła na moich kolanach odpowiadając.
Brunetka- W sumie bawię się imprezuje ze znajomymi ,a teraz dorwałam cicho..
Dziewczyna z klubu
Mój wzrok był cały czas na jej piersiach.
Brunetka- Może pójdziemy w bardziej spokojniejsze miejsce? Tam na górze widziałam taki pokój.
Uśmiechnąłem się do niej odpowiadając.
Jungkook - Czemu nie? Zamówię tylko po drinku...
Gdy tylko zamówiłem drinki razem z dziewczyną udałem się na górę do tego pokoju. Gdy weszliśmy do środka znajdowała się tam duże łóżko.
Pokój VIP
Zamknąłem drzwi na klucz,a dziewczyna odrazu położyła się na łóżku,ściągając swoją koszule,spódniczkę i bieliznę. Była totalnie naga. Patrzyłem na jej cipkę i cycki, rozchyliła nogi,a ja odrazu rozpiąłem pasek i spodnie po czym ściągnąłem lekko spodnie razem z bokserkami. Podszedłem do dziewczyny i wsadziłem pomiędzy jej cycki kutasa,ocierając nim o nie,a w międzyczasie bawiłem się jej wilgotną cipka,wkładając i wyciągając palce. Dziewczyna jęczała,a ja bardziej poruszałem kutasem między jej cyckami.
Brunetka- O boże jak mi dobrze...jesteś chyba pierwszym facetem w tym klubie,który wie jak mnie zadowolić. Oh pieprz mnie przystojniaku.
Wsadziłem w jej cipkę ,posuwając ja szybko i ostro,czując jak jej cipka zaciska się na moim kutasie .
Jungkook - Czyli przed mną już ktoś rżnął taka ślicznotkę ?
Brunetka- Oh tak pieprzyłam się razem z przyjaciółką i takim jednym kolesiem.
Lizałem jej sutki,cały czas ją ostro posuwając,po chwili wyciągnąłem z jej cipki kutasa i położyłem się na łóżku.
Dziewczyna usiadła na mnie i zaczęła mnie ostro i szybko ujeżdżać ,poruszała biodrami i rozkosznie jęczała.Brunetka- Boże jak mi dobrze...oh..
Czułem,że zaraz eksploduje,a dziewczyna po chwili doprowadziła mnie do szaleństwa,po chwili zeszła ze mnie i wzięła mojego kutasa do ust,lizała go i ssała,a ja po chwili doszedłem w jej ustach.
Ta tylko oblizała usta i połknęła wszystko,
zapiąłem spodnie i pasek mówiąc.Jungkook - Wow to było niesamowite,a teraz wybacz muszę już iść .
Brunetka - Cieszę się ,że ci się podobało.
Opuściłem klub i odrazu udałem się do hotelu. Gdy tylko dotarłem na miejsce odrazu skierowałem się do swojego pokoju,zamknąłem drzwi i odrazu położyłem się na łóżku po czym zadzwoniłem do T.I. Dziewczyna długo nie odbierała. W końcu po kilku sygnałach T.I odebrała.
T.I- Cześć Jungkook! Czemu dzwonisz tak późno?
Jungkook - Przepraszam kochanie,byłem na imprezie i straciłem poczucie czasu. Jak się masz ?
T.I- Trochę zmęczona ,ale wszystko w porządku,a jak tam impreza ?
Jungkook - Było intensywnie,ale jestem już w hotelu. Powiedz mi co u ciebie słychać? Tęsknię za tobą.
T.I- Ja też tęsknię. Wiesz mam jutro ważne spotkanie więc muszę iść spać.
Ale cieszę się ,że zadzwoniłeś.Jungkook - Oczywiście ,rozumiem. Życzę ci powodzenia na spotkaniu. Będę trzymał kciuki. Kocham cię.
T.I- Ja też cię kocham.Dobranoc Jungkook.
Rozlaczyłem się i odłożyłem telefon na szafkę nocną. Leżałem w ciszy myśląc o dzisiejszym wieczorze wiedziałem ,że muszę skupić się na pracy i zachować profesjonalizm,ale te wieczór był jedynym z tych momentów o,którym trudno zapomnieć.
Następnego dnia obudziłem się z lekkim bólem głowy. Postanowiłem ,że przed wyjściem na spotkanie z zespołem wezmę długi ,gorący prysznic. Gdy tylko poczułem jak gorąca woda spływa po moim ciele,poczułem jak napięcie opuszcza moje mięśnie. Po prysznicu ubrałem się i wyszedłem z hotelu ,kierując się do studia nagrań. W drodze sprawdziłem wiadomości od menadżera i od chłopaków. Plan dnia był napięty,ale byłem gotowy.
Kiedy dotarłem do studia,reszta zespołu już na mnie czekała.
RM- Dobrze,że jesteś Jungkook. Musimy omówić dzisiejszy plan nagrań.
Jungkook - Oczywiście,jestem gotowy. Co mamy na dzisiaj?
Jin- Najpierw mamy sesje zdjęciową,a potem nagranie nowego singla.
Przez cały dzień pracowaliśmy intensywnie,a każdy z nas czuł ,że to co tworzymy jest wyjątkowe. Podczas przerwy na lunch miałem chwilę aby pomyśleć o wczorajszym wieczorze w klubie. Wiedziałem ,że muszę się trzymać z dala od pokus,które mogły wpłynąć na moją karierę i relacje z T.I.
Wieczorem po zakończeniu nagrań wróciłem do hotelu. Postanowiłem,że zadzwonię do T.I jeszcze raz,aby upewnic się ,że u niej wszystko w porządku.Jungkook - Hej kochanie! Jak poszło spotkanie?
T.I- Cześć Jungkook! Poszło świetnie ,dziękuję za wsparcie. A jak twój dzień?
Jungkook - Intensywny ale owocny. Już nie mogę się doczekać kiedy się zobaczymy.
T.I- Ja też. Dbaj o siebie dobrze?
Jungkook - Oczywiście,dobranoc skarbie.
T.I- Dobranoc,Kook'i .
Po rozmowie,poczulem się lepiej. Wiedziałem ,że muszę się skupić na tym co najważniejsze-na muzyce i ludziach,którzy mnie wspierają. Położyłem się spać ,że jutro nowy dzień będzie ,pełen wyzwani i możliwości.
❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥
I drugi rozdział za nami ✨ Jak myślicie czy T.I dowie się o zdradzie Jungkook?
CZYTASZ
"I WILL LOVE YOU SEVEN DAYS A WEEK "
RomanceJungkook delikatnie całował moje piersi,schodząc pocałunkami coraz niżej,docierając do moich intymnych części ciała.. Jungkook - Jesteś moja tylko moja T.I- Tylko tylko twoja... Jungkook kocha sex,uprawia go z T.I codziennie.. Pewnego dnia wyjeżdża...